Skocz do zawartości

janki1

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O janki1

  • Urodziny 01.01.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 320d 177KM 2008
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia janki1

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Niestety nie przechodzi procedur poniewaz zablokowana jest komunikacja....oddaje dzisiaj auto do "specjalisty "...
  2. Witam Mój problem identyczny tzn. auto zablokowane - blokada kierownicy i infomacja o zgłoszeniu sie do serwisu - znaczek podnosnika. Reset liczka w CAS nie pomaga, reset CAs rownież, błedy które odczytuje to: 002E41 INTERFECE EWS-DDE 00A114 LINIE FAULT, EL. STERING LOCK Demontowałem wczoraj blokadę i mechanicznie jest sprawna, sprawdziłem tez sam silniczek od blokady jest ok. Podejrzewam, że rozwizanie zna "R420" - proszeo pomoc w powyzszym temacie Dzięki
  3. WIELKIE DZIĘKI OIL SERVICE SKASOWANY!!!!!!!!!!!
  4. janki1

    kopci, ale na mocy nie traci

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi Wiec oleju nie bierze, także dymek z może być tylko od ropy, czy wiecie jak mogę pomierzyc miernikiem przpływomierz??? Co do spalania średnie spalanie z 40 tyś. to 9 litrów - myśle, że na te osiągi autka to spoko.
  5. Dzięki, dzisiaj będę próbował skasować oil service.
  6. a czy mógłbyś opisać spsób za pomocą przycisków. Dzięki
  7. Witam Na forum można znaleźć informację na temat kasowania inspekcji w modelach przed liftingiem, natomiast nic nie ma o modelu po liftingu. Proszę o informację jak się kasuje w tym przypadku Dzięki
  8. janki1

    kopci, ale na mocy nie traci

    Spoko dzięki za słowa otuchy, jestem zmartwiony bo 40 tyś. temu nie było aż takiej chmurki:) mam przjechane teraz 220 tyś. Mam pytanko jeszcze jedno - czy wymienia się łańcuch rozrządu i po ilu tysiącach?? Dzięki za odpowiedź.
  9. janki1

    kopci, ale na mocy nie traci

    Witam Jeżdzę e39 525d i mam problemik: przy przyspieszaniu pojawia się za mną czarna chmurka dymu, samochód nie traci na mocy - wszystko jest ok. Przeglądając forum natknąłem się dwie rzeczy : przpływomierz powietrza i końcówki wtrysków. Proszę o pomoc jak sprawdzić te rzeczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.