Skocz do zawartości

hendryk70

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hendryk70

  • Urodziny 16.09.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Osiągnięcia hendryk70

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Oki zrobione,woda leciala po słupku -odpływ w szyberdachu nie drożny :)
  2. Witam jak w temacie,od nie dawna zauważyłem że leci woda od strony pasażera na wysokości schowka od strony drzwi,ale tylko w czasie deszczu,szukałem na forum ale z takim przypadkiem się nie spotkałem co tam może być przytkane,auto teraz stoi pada deszcz i sobie kapie do środka,matę w drzwiach wykluczam bo to leci jak juz wsponmiałem na wysokości schowka.Dzięki z gory za pomoc
  3. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Pompka wymieniona i autko cieszy się mocą i jak tu wierzyć SERVISOM?
  4. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Nic mi nie kopci,sprawdziłem cisnienie pompy podprogowej i jest tylko 1 bar,czekam na nową pompkę i zobaczymy co będzie :wink:
  5. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Na kompie byłem w servisie BMW to gościu powiedział że walnięte jest turbo i EGR trzeba przeczyścić,ale mi się nie chce w to wierzyć z tym turbem,auto mi nie reaguje na gaz wracając z servisu a mam ok.30 km auto mi zgasło pod domem i nie umialem już go odpalić,na drugi dzień odpaliło,ale nie jezdziłem nim,w ogóle wracając nim było tak słabe że ledwo ruszałem z pod świateł.
  6. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Widzę nikt więcej nie ma pomyslów.
  7. Ja mam temperaturę 92-95 stopni.
  8. hendryk70

    Nagły spadek mocy

    Witam,autko nie wchodzi mi na obroty (530 d)prędkość jaką mozna osiągnąć to 120 km/h pokonałem dziś tym autkiem prawie 300 km,filtr paliwa wymieniłem ok.6 tys. km temu,na biegu jałowym obroty dochodzą do 3,5 tys. i falują (spadają jak trzymam pedał gazu na maxa)a w czasie jazdy są to obroty ok 2,2 tys czasami dojdą do 3 tys,ale ogólnie pedał gazu nie reaguje na obroty pow.2,2 tys.Mam pytanie czy to może być pompa podprogowa?Czy to coś innego mial ktoś z was już taką przypadłość.Dzięki z góry za odpowiedzi.Pozdrawiam
  9. hendryk70

    Głośny 530d

    Mi pokazuje w przedziale 91-94 St.C po wymianie termostatu,wcześniej miałem silnik nie dogrzany pokazywało mi 63 w czasie jazdy a teraz pokazuje już w prędzej wymienionym przedziale.
  10. Ta obudowa trzyma się jeszcze na czterech zatrzaskach w tej metalowej obudowie,chyba o to Ci chodziło.
  11. U mnie tak samo jest,a w tamtym roku nie zauważyłem tego napisu ani razu,a mrozy były też nie małe hmmm :wink:
  12. U mnie też skacze -48 +24 i nic innego się nie dzieje,tak samo jest na postoju i w czasie jazdy :D
  13. Witam mam pytanie czy wskazania z testów zegarów są wiarygodne tzn.wychodzi mi że pod pełnym obciążeniu alternatora (włączone światła,dmuchawa na full,radio) ładowanie jest 13,5 V,a bez obciążenia 13,7-13.8 V od pewnego czasu mam problem z akumulatorem,autko jak stoi to pięć dni i aku.rozładowany,elektryk jakiś czas temu sprawdzał ładowanie i stwierdził że ładowanie jest pow.14 V,wymieniłem już dwa akumulatory,wcześniej jeża(jeż też pożerał mi prąd),ale nie sprawdzałem ładowania na teście zegarów i to mnie zastanawia bo wedle tego testu to ładowanie jest za małe,jeśli ktoś sprawdzi u siebie to proszę dajcie jak to wygląda u was.Dzięki z góry :D
  14. Gdzieś to na forum już bylo i właśnie od M5 ,nie mogę tego teraz tak na szybko znalezć poszukaj ,a na pewno znajdziesz(nawet jak sobie przypominam to były fotki)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.