Skocz do zawartości

ryu78

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46, 320i, 2,2 touring 2001
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia ryu78

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hej. z tego co widze,a nie mam pewnosci, radio nie ma bluetooth co znacznie utrudnia sprawe. Ja w pore sie zorientowalem i wymienilem na radio z bluetooth, poniewaz bez tej opcji musisz dokupic adapter, a najgorsze to ze telefon bedzie pod kablem,a nie swobodnie w kieszeni. Mnie opcja z bluetooth calkowicie zadowala, a klawisze na kierownicy tylko komplikuja wszystko, poniewaz sterowanie z radio jest duzo prostrze (masz tam wyswietlacz przeciez i rowniez liste numerow, odebrane i nieodebrane polaczenia)
  2. ryu78

    318i [N42] Czuć paliwo.

    ok,ja miałem duży wyciek jak pracowala pompa, ale jeśli nie czujesz paliwa w środku samochodu to raczej nie ma co szukać pod siedzeniem, ale pod samochodem.
  3. Uszkodzenia wygladają na nie duże, ale dostał w koło, powiem wam co wiem o autach powypadkowych w Anglii, ale nie wiem czy podobnie jest we Francji. Po kolizji ubezpieczalnia bada stan auta i jeśli koszt naprawy przewyższa jego wartość, lub po najlepszych naprawach bedzie mógł stanowić zagrożenie na drodze, to w takim przypadku odbierany jest dowód rejestracyjny co uniemożliwia jego sprzedaż (tylko jako na części można sprzedać) , ale to właśnie prawo w Polsce pozwala takim autom powrócić na drogi.
  4. ryu78

    318i [N42] Czuć paliwo.

    W mojej byłej e36 delikatnie czulem paliwo(na zewnątrz, domyślam się że ty też) , tego samego dnia zauważylem slady na piasku (takie szczęscie że się lekko zakopałem w drodze nad wodę) na drugi dzien mechanik powiedzial że całe podwozie w paliwie, wystaczyłby niedopałek i nie ma co ratować. Przewód paliwowy do wymiany.
  5. ryu78

    320i - objawy uszkodzenia odmy

    Witam. Pytanie do kolegi Agora: czy po tym zabiegu odglos "turbiny" pozostal czy tez nie? Ja sie zastanawiam, nad tym dzwiekiem juz od jakiegos czasu, poniewaz faktycznie jak wkreca sie na obroty slysze cos w stylu turbo. nie kopci z rury, oleju cos tam bierze i po przeczytaniu twojego postu zastanowilem sie nad tym dzwiekiem.
  6. ryu78

    E46 odprowadzanie do domu

    Dzięki za rozwianie niejasności
  7. ryu78

    E46 odprowadzanie do domu

    Witam. Krótka piłka, do osób które wiedzą. Wiem że włączam odprowadzanie pociągnięciem za długie (działa) doczytałem że każde następne pociągmięcie wydłuża czas (nie sprawdziłem jeszcze) A moje pytanie: dlaczego gasną kiedy zamykam auto pilotem ? Mam za mały zasieg z pilota żeby zamknąc jak juz dojde do domowych drzwi. Moim zdaniem powienienem zamknąć auto, a światla powinny mnie odprowadzić do domu, a ja chodzę ze światełkiem z komórki jak jaskiniowiec z pochodnią, a auto ma opcje odprowadzania przecież. Dzięki z góry za porady.
  8. Witam. Jestem nowym posiadaczem e46 z konca 2001r po lifcie 2,2 studiuje materialy ktore moga mi sie przydac. Mam pytanie odnosnie tej kontrolki z lewej strony check engine. po przekreceniu kluczyka kontrolnie zapala sie wiekrzosc lampek na chwile, ale ta jedna nie gasnie. Czy to prawidlowo czy zglasza blad? po odpaleniu silnika gasnie. z gory dzieki za odpowiedz Robert
  9. Ja z doswiadczenia wiem ze nieoryginalne czesci metalowe zje ci korozja, kilka kamyszkow i malowanie elementu po 2 latach na marne :? sa bez ocynku, a ten element narazony jest na kamyki.
  10. ok zrobione, kabelek faktycznie byl przetarty tak jak myslalem, a dla tych ktorzy beda chcieli dostac sie do tego kabelka podaje krotka instrukcje. Wyjalem tylna kanape, wystarczy oparcie,kabelek jest po stronie kierowcy (bialoczerwony i bialobrazowy) chowa sie w tylnej sciance pod szyba i zeby ja zdiac trzeba odczepic boczki w ktorych sa lampki (tu mam ciekawostke bo ten kabel mozna zobaczyc po wyjeciu plastikowej maskownicy od glosnika bez rozbierania wszystkiego, ja akurat nie mam glosnikow, niestety nie dalo sie go wyciagnac z uzyciem nawet wiekrzej sily) i to tyle jeszcze tylko zatrzaski tylnej scianki zeby ja uniesc i wszystko juz jasne. dzieki za podpowiedzi Pozdrawiam
  11. Sorry ale nie rozumie, moze piszecie mi o innej wiazce.Sprawdzalem w tej gumowej oslonie po lewej stronie kolo silownika jak otworze klape....ale tam nie moze byc tych kabli bo ida do klapy, czyli do zamka bagaznika i do podswietlenia tablicy rejestracyjnej, a lampka jest w bagazniku a nie w klapie, poza tym sprawdzilem kolory kabli i takich tam nie ma, wchodza w innym miejscu. Rozebralem lewa tapicerke bagaznika i nic nie znalazlem, za to prawej nie moge tak latwo wyjac poniewaz mam przymocowany wzmacniacz i rozkreceie tego wiaze sie z wyciaganiem siedzen, dla tego dla pewnosci postanowilem spytac.Cos mi mowi ze jak wyjme tylne siedzenie to znajde ten kabel.
  12. Sprawdzalem ta wiazke, tez czytalem ze to czeste miesca przetarc, ale... te kable ida do klapy bagaznika, a nie do lampki.
  13. Witam Moim problemem jest przetarty kabelek od lampki bagaznika,ale gdzies w srodku, w karoserji. Prosze o porade gdzie znajde miejsce, w ktorym on wychodzi tak zebym mogl go pociagnac, zobaczyc w jakim jest stanie i naprawic. Z gory dzieki Pozdrawiam
  14. Dzieki za podpowiedz... Znalazlem to cos i nawet naprawilem w krotka chwile. Popisze troche dla innych jak to u mnie wygladalo. Po wyjeciu schowka nie mialem pojecia gdzie tego szukac bo na widoku to to nie jest, gdy zajzysz w miejsce po schowku, to po lewej stronie po srodku jest wtyczka do ktorej prowadza 4 kabelki. Trzeba ja scisnac po bokach i wyciagnac (u mnie z duzym oporem wyszla) Teram mamy ta kostke ktora wyjdzie po odchyleniu plastikowych zatrzaskow ktore sa nad i pod kostka. Mamy kostke w rekach, napisze co sie stalo z moja kostka, poniewaz chyba to nie jedyna mozliwa usterka. Wiec... pod tymi sprezynkami jest jakis mechanizm, moim zdaniem odpowiedzialny za rozlaczenie ukladu w przypadku przegrzania (dodam ze ta kosta sie niesamowicie grzeje i dla tego umieszczona jest w miejscu gdzie jest chlodzona powietrzem z nawiewu) Czasami nawiew sie nie wlaczal na ustawieniu 1 (moze musze posmarowac zeby lzej chodzil) Moge sie tylko domyslac ze pewnego dnia na 1-ce sie nie wlaczyl, kostka sie przegrzala i rozlaczyla, ale nie wiem czemu blaszka ktora sie trzyma na takim jakby gwozdziu nie chce wrocic na swoje miejsce zeby zewrzec uklad. Docisnalem ten gwozdek i dziala.....ale w miedzy czasie pisania tutaj przejechalem 40km no i pu_pa :( dzialalo wszystko w jedna strone jak wrocilem do samochodu nie dziala wcale nawet na 4-ce uhhhh mam nadzieje ze to tylko bezpiecznik i ciekawe czy pomoze wymiana kostki na inna. Czy to byl blad ze docisnalem ta blaszke?
  15. Witam. Widze ze temat wciaz zywy od lat :) U mnie rowniez padla regulacja, a dokladniej dziala tylko na 4-ce. nie mam klimy itp wiec chyba i jeza nie mam, tylko jak ktos wspomnial... cos innego za schowkiem. zanim sie wezme za rozkrecanie mam pytanie: czy to cos bedzie pasowalo z modelu 316, mam niedaleko szrot gdzie stoja 3 316-tki. nie chce sie patyczkowac z lutowaniem tylko poprostu wymienic dla spokoju. Dzieki z gory Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.