Skocz do zawartości

szczepo

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia szczepo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. szczepo

    Światła dzienne BMW E39

    Święte słowa !!! też już o tym pisałem i też była dyskusja a po prostu fabryczne reflektory w autach przed 2011 nie muszą mić oznaczenia RL czy DRL w ubiegłym tygodniu robiłem przegląd rejestracyjny i diagnosta nawet o to nie zapytał a przy zapalaniu silnika włanczają mi się dzienne oczywiście nadal będą koledzy co sądzą że legalne są tylko chińskie ledowe które po paru tygodniach mają większość ledów spalonych przepraszam koledzy za potężne odgrzanie kotleta, ale zabrano mi dowód za brak owego RL na kloszu( mam aktywowane dzienne w e39) i potrzebuje podstawy prawnej do Waszych wypowiedzi, aby moc sie czyms podeprzec na stacji diagnostycznej serdecznie dziekuje za pomoc!
  2. co powiecie na temat usuwania (resonators) tzw. Y , w stanach tak robia i wspawaja prosta rure zamiast tego, czy to bezpieczne dla auta? prosze o porady
  3. Koledzy mam nadzieje ze mi pomozecie bo Pan PawelH ewidetnie jest nieuprzejmy i nie wiem po co zabiera glos skoro nie chce pomoc tylko chyba mysli ze kazdy tu na forum jest mechanikiem, po to to forum jest by sobie pomagac i wyjasniac watpliwosci
  4. tez sie nad tym zastanawiam, czy wyciac je mozna, i czy to polepszy sprawe czy pogorszy, nie mam niestety wiedzy na ten temat
  5. Witajcie! Noszę się z zamiarem zmiany tlumika w mojej 540 e39 99r Co polecacie? jakie firmy?, ktos ma jakies doswiadczenia z tym? remus, supersprint czy jeszcze jakies inne ciekawe firmy? eisenmann odpada bo za drogi Chce jeszcze uwydatnic dzwiek v8 Prosze o porady! Pozdrawiam Was!
  6. Może wymiana oleju w skrzyni pomoże??
  7. Witam! Mam problem z moja 540iA e 39 Podczas jazdy gdy hamuje do zera czasem zdarza sie ze obroty spadaja troche pod druga kreske na obrotmierzu(prawidlowa wartosc obrotow biegu jalowego), zadko ale zdarza sie rowniez ze obroty spadną jeszce wiecej, i wtedy troche szarpnie(skrzynia?) i ewidentnie widac i czuc jak silnik podbija obroty. Co moze byc tego przyczyna? Goraca prosze o jakies porady!
  8. Ktoś jeszcze jest w stanie coś zasugerować? Może niekoniecznie np przepływomierz a np. nieszczelny układ dolotowy gdzieś wokół przepływomierza?? Proszę o sugestie
  9. Nie, nie do oryginalnego , ale robił to fachowiec ktory zajmuje sie tylko beemkami
  10. Witam!! Napisałem ostatnio temat jak to mi auto zgasło w trakcie jazdy:( Sugerowaliście aby podpiąć ją pod kompa. Tak zrobiłem- na kompie zero błędów. Co radzicie jeszcze zrobić?. Dodam, że auto gasło zawsze przy malutkiej prędkości(10-30 Km/h)/ jazda praktycznie bez gazu, w trybie D, obroty malutkie kolo 800/, a także przy skręconych kołach/na zakręcie/. Auto zachowywało się jakby umarło, po zgaśnięciu świeciły sie kontrolki- aku itp. Najlepsze jest to że po każdym tym niemiłym doświadczeniu zatrzymałem auto, włączyłem tryb P i auto jakby nigdy nic zapaliło bez problemu i potem już normalna jazda. Bardzo gorąco proszę o pomoc bo ten problem już mnie osłabia prawdę powiedziawszy. Dodam, że moje BMW to 540iA 99rok. Pozdrawiam!!
  11. szczepo

    540iA, szpera??

    Witam! Myślicie ze jest jakas szansa kupienia, dostania szpery do 540 w tiptronicu (e39, rok 99), czy przełożenia z innej Beemy? Prosze o Wasze sugestie bo jestem bardzo ciekaw:) Pozdrawiam!
  12. Naprawde nikt wiecej nie pomoze/ podzieli sie swoimi przypuszczeniami?:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.