Skocz do zawartości

Johnny_Bravo

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 , 750i
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Johnny_Bravo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. niop racja tak jest teraz podłączone... lecz zamysł był inny żeby się samo przełączało podmienię jeszcze na mk2 i sprawdzę co się będzie działo bo chyba będę miał na podmiankę a wszystko jest miedzy mk1 i mk2 kompatybilne.. czyli nikt nie zna przyczyny? ze w mk1 nie śmiga ? ktoś montował ?
  2. no i ....... kabel zrobiony jak się okazało wedle schematu... auto e38 1995rok mk1 Po podłączeniu wedle opisu zero reakcji... brak obrazu!! po podaniu masy na pin 17 w niebieskiej kostce , brak reakcji na masę (nie przełącza się OBD na AV) http://img820.imageshack.us/img820/3996/img0099q.jpg http://img842.imageshack.us/img842/1731/img0086l.jpg http://img26.imageshack.us/img26/3126/img0088hn.jpg http://img824.imageshack.us/img824/2589/img0091u.jpg http://img687.imageshack.us/img687/9524/img0092py.jpg http://img529.imageshack.us/img529/7708/img0098k.jpg Pytanie czy mk1 ma możliwość, przełączania się po podaniu masy na 17pin kamera była sprawna po podłączeniu sygnału z kam na ping 6 i 15 (w białej) i ręcznym przełączeniu na av śmiga jak tralala.... . i dlaczego po podłączeniu kam pod piny 13 i 14 w białej kostce nie ma reakcji i kolejne pytanie gdzie w bagaju po lewej stronie ( po przeciwnej niż aku) jest prąd po stacyjce lub taki coś ie usypia wraz z autem? pozdro (zmechacony)
  3. oki dziękuje Robercie :)
  4. jak rozumiem amorki nadal maja edc i sie utwardzają po załączeniu? nagengastem - tylne także robią?
  5. raczej elektro zaworki
  6. Witam :) co do opon zakupiłem razem z felgami takie: FULDA KRISTALL 215/65R16 98H , 8mm bieżnika, produkcja 2007 zdjęcie jednej z opon co zakupiłem http://img385.imageshack.us/img385/4742/oponyjj8.th.jpg szumią przy malej prędkości tylko tak do 40-50km/h potem cichną:) co do braku przyczepności mam mocno je napompowane bo mailem trase i pływała jak oszalała wiec je napompowałem 2,5 bara i lepiej ale przyczepność pewno spadła wiec jak zagości śnieg to opuszczę do 2.0 bara i obadam... co do przełączenia z D na N nie testowałem ale mądra teoria:) kolego co założył post -> może masz napompowane za mocno..oponki
  7. łatwe odpalanie .... czyli cykasz kluczykiem i sam kreci tyle ile musi i odpala... rozrusznik mniej prądu zużywa... co do kupna m73 eksploatacja droga świece 12sztuk itd... olej w skrzyni biegów wymiana 13,5 litra sie mieści a cena za litr 120zl.... itd... wiec drogo ale radość duża i komfort
  8. ja mam e38 750i wiec bez kontroli trakcji nie ma opcji ruszyć na zmarzniętym śniegu, natomiast jak włączę bez problemowo rusza... rozpędza sie naprawdę szybko... ale problem z hamowaniem i to duży, masa auta robi swoje zatrzymanie sie na wyślizganym śniegu na zimówkach trwa wieki przy prędkości 20km/h na płaskiej drodze droga hamowania (z abs) jakieś 30m
  9. przydało sie bo myślałem ze mam zle założone :)
  10. przed wymiana w trasie silnik zimny spalanie okolo 50l/100km po wymianie norma czyli 17l/100km jak silnik jest nie dogrzany to ma "ssanie" i pali dożo więcej właściciele 750 wiedza dokładnie ile auto pali przez pierwszy kilometr:)
  11. czytałem na wp dwa dni temu nieciekawie.... hmm pytanie czy trzeba sie przyznać ze sie nawigacje? w e38? przecież policja chyba nie jest upoważniona do szperania w aucie? jeśli będzie włożona to racja ale jak będzie włączone radio wiec nie będzie widać gps navi to co zrobią?
  12. 1. opony 2. noga kierownika 3. szybkie łapy 4. rozum 5. szczęście 6. pokora i auto będzie jechać jak po sznurku....
  13. niestety w WDS co mam nie mam e32 wiec nie pomogę więcej...ale koledzy myślę ze pomogą gdzie jest..... Prawda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.