Witam wszystkich i znawców proszę o radę. Mam pytanie odnośnie chłodnicy w moim BMW E38 740 silnik 4,4 benzyna rok 98. Na wstępie zaznaczę, że jestem po wymianie uszczelek pod głowicą, nowego termostatu, pompy wody i VISCO. Głowice były sprawdzane ciśnieniowo i są szczelne. Wszystkie uszczelki i części zakładałem oryginalne. Czy chłodnica przy rozgrzanym silniku po mocnej jeździe jak ją dotknę od środka od wentylatora VISCO ma być ciepła czy zimna? Zaznaczę że wąż u góry, który wychodzi z chłodnicy jest bardzo gorący i twardy a ten u dołu co wychodzi z chłodnicy jest chłodny i dość miękki. Temperatura silnika ani nie drgnie w jedną czy w drugą stronę i stoi w miejscu prawidłowo. Mam podejrzenie, że chłodnica może być zasyfiona przez co nie przepuszcza wody. Dzięki za informacje.