Skocz do zawartości

jozimina

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jozimina

  • Urodziny 28.05.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Posiadam od 7 lat BMW E38 740 V8 1998. Wcześniej było BMW 730 E32 1992.
  • Lokalizacja
    Krosno

Osiągnięcia jozimina

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mechanik mówił, że odpowietrzał układ ja go nie odpowietrzałem. Ogrzewanie chodzi normalnie nie mam zaników. Samochodem robie co dziennie około 40 km czyli 20 w jedną i w drugą stronę. Na tym odcinku samochód osiaga tą optymalną temperaturę 105-110 stopni. Jak przyjeżdżam na miejsce to chlodnica jest taka jaką opisywalem czyli z góry chłodna a u dołu lekko ciepła.
  2. Witam, Dzięki za info. Pompa raczej dobra bo nowa założona i termostat też. Martwi mnie ta chłodnica czy przy 110 nie powinna być cała ciepła? Jak dobrze odpowietrzyć układ w V8? Dużo na ten temat piszą i każdy sposób jest inny i nie wiem jaki najlepszy i sprawdzony.
  3. A więc po wykonaniu testu nr 7 i osiągnięciu przez mój silnik temperatury powyżej 105 stopni objawy mam następujące( temperatura silnika oscylowała popmiedzy 105 a 110 stopni): Chłodnica była nie za bardzo ciepła taka bym powiedzial letnia od dołu do wiecej niż połowy tak 3/4 chłodnicy od dołu a ta 1/4 gorna część była zimna. Natomiast wąż górny był gorący jak diabli i twardy a ten dolny letni tak samo jak ta dolna część chłodnicy i miększy od tego górnego. Czy tzn że tak to ma być? Czy jednak chłodnica do wymiany? Czy też zapowietrzona chłodnica? Macherzy jedni mówią abym się nie przejmował tym bo tak to ma być a inni mówią, że chłodnica ppowinna być gorąca po otwarciu sie termostatu. Jestem trochę skowałaciały ponieważ nie wiem czy wymienić chłodnice na nową bo po wymianie może się okazać, że efekt będzie ten sam a z drugiej strony obawiam sie, że jak tego nie zrobię to moja kasa włożona na remont głowic i nie tylko pójdzie na marne bo przez nie dobrze działającą chłodnice znów szczeli jakaś uszczelka lub też coś innego. Jakie są Wasze opinie i co byście zrobili na moim miejscu. Dzięki i pozdrawiam
  4. Wąż powrotny to jest ten, który wychodzi z chłodnicy do termostatu więc on jest chłodny a ten u góry jest gorący i twardy. Chłodnica jak dotykam metalowych elementów od strony VISCO wiatraka to jest chłodna i to mnie niepokoi.
  5. Witam wszystkich i znawców proszę o radę. Mam pytanie odnośnie chłodnicy w moim BMW E38 740 silnik 4,4 benzyna rok 98. Na wstępie zaznaczę, że jestem po wymianie uszczelek pod głowicą, nowego termostatu, pompy wody i VISCO. Głowice były sprawdzane ciśnieniowo i są szczelne. Wszystkie uszczelki i części zakładałem oryginalne. Czy chłodnica przy rozgrzanym silniku po mocnej jeździe jak ją dotknę od środka od wentylatora VISCO ma być ciepła czy zimna? Zaznaczę że wąż u góry, który wychodzi z chłodnicy jest bardzo gorący i twardy a ten u dołu co wychodzi z chłodnicy jest chłodny i dość miękki. Temperatura silnika ani nie drgnie w jedną czy w drugą stronę i stoi w miejscu prawidłowo. Mam podejrzenie, że chłodnica może być zasyfiona przez co nie przepuszcza wody. Dzięki za informacje.
  6. Dzięki za odpowiedzi. A co do licznika to jak wiecie, że każdy da się przekręcić tylko ten akurat w drugą stronę. Pozdrawiam Jarek : :D
  7. Dzięki Kapsel.1 Skoro tak twierdzisz i twoja uwaga jest bliższa mojej diagnozy to zabieram się do wymiany pompki. Jeszcze raz dzięki Pozdrawiam Jarek
  8. DZIĘKI ZA INFORMACJE. NIE BUCZY OD POCZĄTKU. JAK KUPIŁEM TO BYŁO WSZYSTKO OK. MAM PYTANIE DO Kapsel.1 JA ZAWSZE DOPROWADZAM SAMOCHÓD, ŻE REZERWA MI SIĘ ZAPALA I DOPIERO WTEDY TANKUJE. MÓWISZ, ŻE TO MA JAKIS WPŁYW JEŻDŻENIE NA REZERWIE? DZIĘKI JESZCZE RAZ ZA ODPOWIEDZI
  9. Witam wszystkich. Mam małą zagadkę z moją E38. Autko chodzi bez zarzutów. jeden mały problem sprawa dotyczy cichego piszczenia w okolicach lewego tylnego boku w trakcie jazdy jak i na postoju. Moje domysły wskazują, że to pomka paliwa znajdująca się w baku. Pytanie do znawców tych aut czy faktycznie takie ciche buczenie, piszczenie może dotyczyć kończącej się pomki paliwa? a może czegoś innego? Wybieram się na wakacje i mam do przejechania sporo kilometrów a chciałbym uniknąć przykrych sytuacji na drodze. Posiadam ten samochód od ponad roku i wszystko sprawuje się jak należy. podpinany był komputer i nie ma żadnych błędów. Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Jarek BMW E38 740
  10. jozimina

    [e38] drganie samochodu

    problem może równie dobrze leżeć w tarczach i klockach. Wystarczy, że trochę są krzywe i będziesz czół wibracje samochodu nawet nie przy hamowaniu. radzę zakładać dobrej jakości tarcze np. firmy ATE.
  11. Witam Jak masz objaw znikającego płynu ze zbiorniczka to może uszczelka pod głowicą do wymiany. Tak sam problem miałem w E-32. Wymieniłem termostat, visco i uszczelkę i miałem spokój. pozdr.
  12. Witam Czy ktoś wie gdzie znajduje się filtr przeciwpyłkowy i jak go wymienić? Proszę o radę Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.