Po obecnych cenach serwisowych i przebiegu do 60 tys / 5 lat, wychodzi 9 500 (1 maly, 1 duzy, 1 wymiana plynu hamulcowego). Wyjdzie mniej, w przypadku rabatow. Chwile pozniej wskoczy wymiana plynu hamulcowego na 5 rok, wiec ewentualnie mozna doliczyc jesli serwis spojrzy przychylnie lub komputer zasugeruje wymiane w odpowiednim momencie. Sumarycznie okolice 10k.
A ile obecnie kosztuje BSI na 5 lat? Gdy sprawdzalem wychodzilo 8900 (5 lat/60 tys). Sam fakt, ze brak tu jakichś niesamowitych korzysci finansowych, a w przypadku szkody calkowitej caly pakiet przepada, sprawia, ze to faktycznie bedzie to gra o sumie zerowej i znaczenie bedzie mialo w gruncie rzeczy - co dla kogo jest wazne. Jesli spokoj na bani, ewentualne serwisy za granica (ten argument bardzo kupuje) lub zwiekszenie wartosci samochodu przy sprzedazy to jest to super pomysl, u mnie zaden z argumentow nie przewazyl.