Skocz do zawartości

radamanthyspl

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5, 30d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radamanthyspl

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Ja po dlugim testowaniu w roznych miejscach skonczylem z yanosikiem schowanym na otwartej klapce nad kubkami. Korzystalem z podobnego patentu, co Kingu ale potrzebowalem miejsca na telefon. Dlugo tez szukalem kabla usb o odpowiedniej dlugosci i wlasciwie zwrocnych katach wtyczek usb A i usb micro (jakies 4-5 podejsc na allegro, ale jest do zrobienia), wiec wlasciwie widac pare cm kabla i tyle. Minusem tego rozwiazania jest niewidoczny ekran i koniecznosc wyciagniecia urzadzenia, aby dodac informacje/ostrzezenie, ale komunikaty slychac wyraznie.
  2. Przycisk na klapie tez obniza caly pojazd. Tak jak i wywolanie funkcji z poziomu aplikacji.
  3. O ile sie nie mylę, przednia szyba występuje w jednym wariancie bez względu na wybrane opcje, to boczne szyby będą zmienione na klejone jeśli masz izolację akustyczną.
  4. Ale to akurat wylacza sie jednym kliknieciem na kierownicy, w odroznieniu od wszelkiej masci asystentow. Ja juz to robie na autopilocie ruszajac spod domu.
  5. W LCI? W odroznieniu od modeli wczesniejszych, z tego co widzialem, ze wzgledu na architekture, nie ma i nie bedzie technicznej mozliwosci kodowania
  6. Bawaria - nisko oceniam, potworny przemiał, w wyniku czego obsługa klienta nieco kuleje, do tego wyjechałem z usterką, która rzekomo naprawili, tylko chyba nikomu nie chciało się sprawdzić, czy faktycznie została usunięta. Co do zalet - słyszałem, ze robia też nocne zmiany - spoko pomysł, do tego w promocyjnych cenach.
  7. 23 tys. to cena za cały pakiet BSI+ na 5 lat/100 tys. km. Tak jak do któregoś momentu przed produkcją jeszcze możesz wprowadzać zmiany do specyfikacji, tak obstawiam, że do momentu wydania samochodu składowe zamówienia będące przedmiotem leasingu można modyfikować - dodawać, usuwać lub zmieniać na inne - to nie jest przecież tak, że gdzieś w fabryce w Niemczech ktoś te konkretne pakiety BSI/BRI zaczął dla Ciebie składać i pakować do kartonów...
  8. U dealera przy/po odbiorze wyjdzie taniej, w konfiguratorze sa niezaktualizowane ceny wyliczone na jakims starym kursie EUR. BSI+ mozesz zakupic tylko u dealera (nawet online chyba sie nie da), i pamietaj, ze jest to mozliwe tylko do 90 dni po rejestracji (podobnie do rozszerzonej gwarancji). Na 5 lat/100 tys. to juz konkretna kwota - ostatnia cena, jaka widzialem to 23 tys PLN (dokladnie dla tej samej wersji silnikowej) - ale musisz pytac u dealera o oferte na konkretny VIN. Moje zdanie na temat opłacalności sprowadza się do tego, ile razy wymienisz klocki i tarcze, gdyż serwisy olejowe male i duze ograniesz w lepszych cenach indywidualnie.
  9. Tyle, że mi też w sumie o to samo chodzi. Pytanie dotyczyło tego, czy jestes pewien, ze przod jest - kluczowe slowo - dolaczany, gdyz 60:40 o ktorym czytalem, wydawalo mi sie byc ustawione na sztywno.
  10. Zeby te funkcje jeszcze dzialaly w sposob pewny, powtarzalny i przewidywalny, moznaby to wszystko przebolec, tymczasem - jako przyklad - mi zdarzylo sie, ze w trakcie parkowania system panicznie dal po hamulcach mimo sporego odstepu od sciany lub nie zareagowal w ogole az do dotkniecia tablica rej. przeszkody - gdzie ta konkretna funkcjonalnosc jest dosyc prostym zachowaniem warunkowym, wiec co dopiero mowic o zlozonych algorytmach funkcji wspomagajacych kierowce w trakcie jazdy.
  11. You sure? Mam wrazenie, ze widzialem zawsze informacje ze jest to 60:40 na tył.
  12. Wciaz tak jest. Kola na zime to 4x ten sam rozmiar. Niemniej ja po jednym sezonie nie mam powodow do narzekania. I wydaje mi sie tez, ze fizyka akurat przemawia tu za rozwiazaniem BMW, nacisk na cm2 powierzchni bedzie wiekszy przy wezszej oponie versus takiej, ktora ma wieksza powierzchnie zwiekszajaca poslizg i zmniejszajaca potencjal samochodu do "wgryzania" sie w pokrywe sniezna.
  13. Na taki przebieg zalozylbym wręcz dwa razy klocki i raz tarcze. Taki szacunek mi zresztą zrobiono w ASO. Coś oczywiście może nie wejść przed końcem pakietu, ale przy hamulcach M i spodziewanym przebiegu 100k, już zaryzykowałabym zakup BSI+.
  14. Teraz tez powinien byc dobry moment na zakup - widzialem dealerow spuszczajacych ceny za komplet o 40-50% zaraz po sezonie.
  15. Po obecnych cenach serwisowych i przebiegu do 60 tys / 5 lat, wychodzi 9 500 (1 maly, 1 duzy, 1 wymiana plynu hamulcowego). Wyjdzie mniej, w przypadku rabatow. Chwile pozniej wskoczy wymiana plynu hamulcowego na 5 rok, wiec ewentualnie mozna doliczyc jesli serwis spojrzy przychylnie lub komputer zasugeruje wymiane w odpowiednim momencie. Sumarycznie okolice 10k. A ile obecnie kosztuje BSI na 5 lat? Gdy sprawdzalem wychodzilo 8900 (5 lat/60 tys). Sam fakt, ze brak tu jakichś niesamowitych korzysci finansowych, a w przypadku szkody calkowitej caly pakiet przepada, sprawia, ze to faktycznie bedzie to gra o sumie zerowej i znaczenie bedzie mialo w gruncie rzeczy - co dla kogo jest wazne. Jesli spokoj na bani, ewentualne serwisy za granica (ten argument bardzo kupuje) lub zwiekszenie wartosci samochodu przy sprzedazy to jest to super pomysl, u mnie zaden z argumentow nie przewazyl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.