Skocz do zawartości

radamanthyspl

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5, 30d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radamanthyspl

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

14

Reputacja

  1. Apple carplay - dodaj Waze na zegarach i headup (od jakichś dwóch-trzech miesięcy) A swoja droga - jeśli dodano Waze, to domyslam sie, ze byl to poligon doświadczalny przed wzbogaceniem funkcjonalności google maps.
  2. Nie wiedzialem, ze mozna doplacic do wyzszego pakietu, ciekawe. Co do drugiej czesci, pytanie powinno raczej brzmiec, czy bedziesz je jakos bardziej pilowal? Wydaje mi sie, ze naprawde trzeba sie postarac, aby do 100 tys. zużyć dwa komplety tarcz na przód i tył. Jeśli jeździsz w miarę standardowo, wydaje mi się, że kalkulacja będzie dla Ciebie niekorzystna.
  3. Cena zalezy od przebiegu i czasu obowiazywania pakietu. 5 lat/100 tys to okolo 24 tys. Pisalem juz o tym gdzies, przy czym moje przebiegi to okolo 20 tys rocznie - wyszlo mi, ze jesli wejda dwie wymiany tarcz to bede na plusie, ale jesli sie nie zmieszcze, to bede w plecy. Oszczednosc przy scenariuszu optymistycznym wynosila nie wiecej niz 2 tys zl o ile dobrze pamietam. Przy jednej wymianie, na pakiecie zarabial juz koncern. Koniec koncow zdecydowalem sie na BRI uznajac, ze ewentualna awaria to wieksze koszty, a wiec i potencjalna korzysc, niz trzymanie kciukow, zeby zuzyc dwa komplety tarcz i skorzystac z BSI+.
  4. Slodki jezu haptyka na kierownicy...
  5. Ad. 1 Nie widziałem, czy ktoś Ci odpowiedział, ale zielone przy tempomacie będą świecić wyłącznie w krajach, gdzie dopuszczona jest jazda autonomiczna (niewymagająca rąk na kierownicy), na drogach szybkiego ruchu, które uruchamiają dodatkowy tryb tempomatu, zazwyczaj niedostępny do wyboru (assisted driving mode plus). Natomiast bez problemu zaobserwujesz zielone diody tam, gdzie samochód może w Polsce działać bez ingerencji, wymagając jedynie uwagi - parkowanie, wyjazd z miejsca, etc. Ciekawi mnie jednak, czy ktos zaobserwoał inne ciekawe zachowanie - zauważyłem kilkukrotnie, że tempomat lubi sie wylaczyc na robotach drogowych, gdy kamera zlapia wielka zolta tablice ze zmieniona organizacja ruchu. Zachowanie logiczne, ale o ile sie nie myle, wydaje mi sie, ze jest niedokumentowane?
  6. Ja po dlugim testowaniu w roznych miejscach skonczylem z yanosikiem schowanym na otwartej klapce nad kubkami. Korzystalem z podobnego patentu, co Kingu ale potrzebowalem miejsca na telefon. Dlugo tez szukalem kabla usb o odpowiedniej dlugosci i wlasciwie zwrocnych katach wtyczek usb A i usb micro (jakies 4-5 podejsc na allegro, ale jest do zrobienia), wiec wlasciwie widac pare cm kabla i tyle. Minusem tego rozwiazania jest niewidoczny ekran i koniecznosc wyciagniecia urzadzenia, aby dodac informacje/ostrzezenie, ale komunikaty slychac wyraznie.
  7. Przycisk na klapie tez obniza caly pojazd. Tak jak i wywolanie funkcji z poziomu aplikacji.
  8. O ile sie nie mylę, przednia szyba występuje w jednym wariancie bez względu na wybrane opcje, to boczne szyby będą zmienione na klejone jeśli masz izolację akustyczną.
  9. Ale to akurat wylacza sie jednym kliknieciem na kierownicy, w odroznieniu od wszelkiej masci asystentow. Ja juz to robie na autopilocie ruszajac spod domu.
  10. W LCI? W odroznieniu od modeli wczesniejszych, z tego co widzialem, ze wzgledu na architekture, nie ma i nie bedzie technicznej mozliwosci kodowania
  11. Bawaria - nisko oceniam, potworny przemiał, w wyniku czego obsługa klienta nieco kuleje, do tego wyjechałem z usterką, która rzekomo naprawili, tylko chyba nikomu nie chciało się sprawdzić, czy faktycznie została usunięta. Co do zalet - słyszałem, ze robia też nocne zmiany - spoko pomysł, do tego w promocyjnych cenach.
  12. 23 tys. to cena za cały pakiet BSI+ na 5 lat/100 tys. km. Tak jak do któregoś momentu przed produkcją jeszcze możesz wprowadzać zmiany do specyfikacji, tak obstawiam, że do momentu wydania samochodu składowe zamówienia będące przedmiotem leasingu można modyfikować - dodawać, usuwać lub zmieniać na inne - to nie jest przecież tak, że gdzieś w fabryce w Niemczech ktoś te konkretne pakiety BSI/BRI zaczął dla Ciebie składać i pakować do kartonów...
  13. U dealera przy/po odbiorze wyjdzie taniej, w konfiguratorze sa niezaktualizowane ceny wyliczone na jakims starym kursie EUR. BSI+ mozesz zakupic tylko u dealera (nawet online chyba sie nie da), i pamietaj, ze jest to mozliwe tylko do 90 dni po rejestracji (podobnie do rozszerzonej gwarancji). Na 5 lat/100 tys. to juz konkretna kwota - ostatnia cena, jaka widzialem to 23 tys PLN (dokladnie dla tej samej wersji silnikowej) - ale musisz pytac u dealera o oferte na konkretny VIN. Moje zdanie na temat opłacalności sprowadza się do tego, ile razy wymienisz klocki i tarcze, gdyż serwisy olejowe male i duze ograniesz w lepszych cenach indywidualnie.
  14. Tyle, że mi też w sumie o to samo chodzi. Pytanie dotyczyło tego, czy jestes pewien, ze przod jest - kluczowe slowo - dolaczany, gdyz 60:40 o ktorym czytalem, wydawalo mi sie byc ustawione na sztywno.
  15. Zeby te funkcje jeszcze dzialaly w sposob pewny, powtarzalny i przewidywalny, moznaby to wszystko przebolec, tymczasem - jako przyklad - mi zdarzylo sie, ze w trakcie parkowania system panicznie dal po hamulcach mimo sporego odstepu od sciany lub nie zareagowal w ogole az do dotkniecia tablica rej. przeszkody - gdzie ta konkretna funkcjonalnosc jest dosyc prostym zachowaniem warunkowym, wiec co dopiero mowic o zlozonych algorytmach funkcji wspomagajacych kierowce w trakcie jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.