Skocz do zawartości

Pokakulka

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320iX F34 2020 r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pokakulka

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. Zalej ORI. Po co masz potem sie zastanawiać czy to przez olej Ci przeciąga albo szarpie.
  2. Dzisiaj również mi rozpadł się przewód od zbiorniczka do głowicy (78.000 km). Na szczęście przed samym domem. Przewód miałem bo zamierzałem na dniach profilaktycznie wymienić Wymiana ok. 40 minut na spokojnie + procedura odpowietrzania.
  3. A czy Ty nie masz przypadkiem objawów wywalonych poduszek pod silnikiem? Skoro tlucze przy odpalaniu i gaszeniu to wypadałoby to sprawdzić.
  4. Lekkie drgania są normalne i raczej pochodzą od kół. Problem jest gdzieś w maglu.
  5. Czy na postoju (przy zgaszonym silniku) jak gwałtownie/energicznie ruszasz kierownicą w prawo i lewo słychać stuki?
  6. Ciekawe co w maglownicy? Może zestaw naprawczy wystarczy.
  7. Pisałeś wcześniej, że nie ma kalibracji a moim zdaniem jest. Jak dla mnie problemu należy szukać w silniczku/elektryce. Miałeś to od początku czy było kiedyś normalnie/inaczej?
  8. Ja pierdziu...chłopaki!!! W tej chwili ze zwykłej czynności kupna samochodu zrobiła się religia. Ja wszystko rozumiem, że sprawdzić, obejrzeć, przejechać się, pogadać ze sprzedającym itd itp, ale nie popadajmy w szaleństwo. Jak ktoś to wszystko poczyta to nigdy nie kupi samochodu A używane w salonach samochodowych? Też są po ludziach co dbali mniej albo więcej tylko, że przeciętny Kowalski myśli, że kupując z salonu to wszystko jest tip top. Potem jak wychodzą kwiatki to wielkie zdziwienie, że przecież z salonu, że miał się nie psuć, że niby gwarancja. Ja wiem jedno, że kupować trzeba auta z Polski, ze znaną historią serwisową, jak najmniejszym możliwym przebiegiem (oczywiście w stosunku do wieku pojazdu) i nigdy po kolizji albo wypadku. To czy miał 1 czy 2 właścicieli nie ma większego znaczenia jeśli dbali o auto. Wracając do tematu, nie obrzydzajcie chłopakowi tej ładnej 6GT
  9. Faktycznie ciężki przypadek. Mi jeszcze do głowy przychodzą górne mocowania amortyzatorów. Kiedyś w Renówce tak miałem, że podczas jazdy ciągnęło mnie delikatnie w lewą stronę. Wszystko było posprawdzane łącznie z geometrią. Aż kiedyś po dłuższym postoju wyjechałem na trasę, mocniej skręciłem kierownicą i nagle trzask. Potem coś zaczęło dzwonić w okolicach amortyzatora. Okazało się, że pękła sprężyna bo zatarte było górne łożysko. Po wymianie na nową auto jeździło jak po sznurku. Chociaż w Twoim przypadku jest trochę inaczej bo kierownicę tak jakby "zamrażało" w pewnej pozycji i brak było re-centrowania do pozycji zero.
  10. Te drugie. Conti strasznie glośne i twarde.
  11. Będzie git. Opony koniecznie z "gwiazdką". Mam tak u siebie i dodatkowo bez funflat. Jazda na zwykłych oponach to czysta przyjemność. Miękko i komfortowo.
  12. Nie twierdzę, że brakuje mu 40 g czynnika ale diagnostykę należałoby zacząć od rzeczy podstawowych. Ogarnięty klimiarz to podstawa. Szukaj kolego dobrego warsztatu i niech przeglądają cały układ.
  13. Ładny. Rzadkość w Polsce 3.0L z polskiego salonu. Fajne wyposażenie i wnętrze. Niech koledzy zweryfikują po VIN co to za sztuka. Oczywiście przed zakupem obowiązkowa wizyta w ASO albo u dobrego, zaprzyjaźnionego mechanika.
  14. Z tym się nie zgodzę. Ubytki czynnika są całkiem naturalne. Nic nie jest szczelne w 100% Przewody metalowo-gumowe, w których "płynie" czynnik nie są wieczne. Z wiekiem pojawiają się mikropęknięcia. Nawet w zupełnie dobrze działającej klimatyzacji zaleca się okresową kontrolę układu (ja to robię raz na dwa lata). Zawsze jest jakiś ubytek.
  15. A sprawdzaleś ilość czynnika klimatyzacji? Miałem podobna sytuację kiedyś w Toyocie. Było mało czynnika i tylko jedna strona działała.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.