Skocz do zawartości

plubart

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330i LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia plubart

  1. Sprawdzałem już i niestety nie. U mnie to nie są trzaski tylko takie brzęczenie o wysokiej częstotliwości trwające kilka sekund i okresowo powracające w trakcie jazdy. Tak jak pisałem na myśl przychodzi dźwięk wytwarzany przez cykady.
  2. Mam dziwny problem z irytującym dźwiękiem pochodzącym gdzieś z kabiny. Dźwięk pojawia się głównie przy przyspieszaniu na niższych obrotach ale nie tylko. Brzmi to jakbym woził ze sobą cykadę albo świerszcza ale ma to jeszcze wyższą częstotliwość. Sprawdziłem co mogłem i nie zlokalizowałem źródła. Wydaje mi się że dźwięk dobiega gdzieś spod deski rozdzielczej. Ktoś miał taki problem? Może będę mógł im w serwisie coś podpowiedzieć zanim zaczną mi rozbierać połowę samochodu..
  3. No problem w tym że to nie wchodzi w grę. Mam opony pod ten zestaw i nie chce kupować drugiego kompletu kół tylko po to żeby raz w roku użyć łańcuchów. Pytanie kierowałem do osób które używają tych kół zimą, coś przetestowały i mogą potwierdzić że nie stwierdzili problemów.
  4. Mam w moim G20 standardowe felgi 18' z M pakietu. Ogumienie mieszane 225 i 255. Jakie polecacie łańcuchy psujące na taki zestaw? Instrukcja w tym temacie w ogóle nie przewiduje takiej sytuacji..
  5. Mam ten sam problem. Czu udało się uzyskać jakąś odpowiedz od BMW i usunąć usterkę? Też mnie umawiają z mistrzem, czyli jak rozumiem najbardziej decyzyjna osoba, więc podejrzewam że jedynie stracę czas jadąc tam..
  6. Cześć, co możecie polecić biorąc pod uwage własne doświadczenia? Opona nie runflat, 18cali z M pakietu - tył szerszy. Oczywiście przy RWD, homologacje, gwiazdki itp odpuszczamy?
  7. Rozumiem że mówisz o kwocie za robociznę? Mi u nas coś koło 1k zaśpiewali..
  8. Cześć, kiedy robiliście pierwszą wymianę oleju i filtra? Ja planuje po 2000km. Sprzedawca zalecał mi dopiero po 10kkm. Oczywiście zgodnie z aktualnymi przepisami można zrobić do w dowolnym warsztacie. Czy ktoś spotkał się z jakimiś obiekcjami ze strony BMW przy wykryciu takiego "nieautoryzowanego" serwisu? Możecie polecić jakieś sprawdzone sklepy z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi?
  9. To ja jeszcze słowo komentarza po jeździe testowej. Testowałem samochód z zawieszeniem sportowym M, koło 18, układ kierowniczy M. Mialem 2,5h jazdy, ekspresówka, kręta droga, miasto w tym naprawdę drogi o podłej jakości. Jeśli chodzi o komfort to jedyne co może być uciążliwe do podskakiwanie samochodu na poprzecznych nierównościach przy większej prędkości ale takich odcinków wiele nie miałem. Dziury, kostkę brukowa, progi zwalniające auto pokonuje gładko. Z uwagi na to, że wg wszystkich informacji jakie zebrałem zawieszenie adaptacyjne w sporcie jest mniej sztywne niż sportowe ja wybrałem sportowe i takie zamówiłem. Prowadzenie samochodu bardzo mi się spodobało i jestem w stanie przymykać oko na niewielkie deficyty komfortu.
  10. Mam wątpliwości czy w sytuacji braku laserów w LCI warto dopłacać do matrixów. Planowałem wybrać zwykłe z asystentem. Czy te lampy są watre dopłaty jeszcze dodatkowo 3900? Nie miałem tego dotychczas, więc nie wiem czego oczekiwać. Jest to już ostatnia opcja nad którą dumam :)
  11. Też mnie ten temat zastanawia. Jeździłem 530 z adaptacyjnym i tam zawias był bardzo komfortowy. Auto miałem 45min. W sporcie różnica w jeździe miejskiej prawie nie zauważalna. Co do prowadzenia to ciężko w tych warunkach było ocenić. Potem przesiadłem się do 3 z standardowym i tam ani komfortu dużego ani sportu nie uświadczysz... W sobotę będę testował dłużej 330i z zawieszeniem M. Postaram się podzielić wrażeniami. Też jestem zorientowany bardziej na jakość prowadzenia niż wygodę ale też tak jak Ty nie chce się pakować w taczkę która po jakimś czasie na codzień zacznie męczyć. Z tym, że ja zostaje przy 18". Sztywność bardziej będzie zależała chyba od twardości sprężyn a te zakładam są raczej takie same. Nie wiem czy będziesz w stanie wyczuć różnice w tłumieniu przy normalniej jeździe. Gość z którym rozmawiałem namawiał raczej na M Sport. Przy 18" mówił że to będzie rozsądny kompromis.
  12. Witam jakby ktoś szukał rabatu na serię 3 , m3 oraz inne modele zapraszam na priv od 2017 roku u tego samego handlowca zamawiam i póki co nikt go nie przebił , wiadomo negocjacje są czasami długie ale zawsze ten 1-5% można więcej ugrać niż w innych salonach Także zapraszam Wysłałem PW
  13. Witam czy ktoś kupował ostatnio 330i. Konfiguracja pod 300k. Jakie rabaty udało się Wam wynegocjować?
  14. Autorze postu na jaki napęd ostatecznie zdecydowałeś się? Stoję przed podobym dylematem. G20 330i, po okresie gwarancyjnym nie wykluczam niewielkiego podniesienia mocy jeżeli auto zostanie dalej ze mną. Mieszkam na wybrzeżu, zim właściwie u nas nie ma. Drogi zaśnieżone 3-5 dni w roku. Opady deszczu natomiast częste. Mam doświadczenie jedynie z FWD, obecnie 190KM. Mam dość agresywny styl jazdy, zdarza się że przód mi wyjedzie na rondzie, trochę wstyd się przyznać ale czasem zachowuje się za kierownicą impulsywnie. BMW kupuje dla poczucia tej sloganowej "radości z jazdy" i prowadzenie samochodu jest dla mnie priorytetem, ale przy tym nie może być kompromisów w temacie zachowaniu komfortu, pewności że wszędzie wjadę/wyjadę i 100% właściwości całorocznego auta daily. Poczytałem, posłuchałem i wnioski co do xdrive mam takie: ZA: - Lepszy start na suchym/dużo lepszy na śliskim - Lepiej zbiera się 0-100 - Trudniej zerwać przyczepność w każdych warunkach - Poczucie pewności ale tez przez to bardziej możliwe przepałowanie PRZECIW: - Gorszy fun z jazdy - Gorsza dynamika przy wyższych prędkościach - Wyższe o 0,5 - 1l zużycie paliwa - Większe zużycie opon i kombinacje z rozmiarem opon - Potencjalna awaryjność - Droższa eksploatacja - Gorszy promień skrętu i średnica zawracania - Konieczności obserwacji zużywania ogumienia - dodatkowe 10k PLN :) Nie pomaga mi to jednak w ocenie co będzie lepsze w moim przypadku a jazda próbna nie pozwala na ocenę tego wszystkiego. Rozum mówi xdrive, serce RWD :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.