Skocz do zawartości

Attero132

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 3.0D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Attero132

  1. Mam to za sobą. Dogiąć jako tako się da, ale nie zrobisz jak w fabryce więc zwróć uwagę, żeby po prostu przewody nie miały możliwości obijania się o elementy samochodu. Jest to upierdliwa robota, więc jeśli twoje przewody są w miare to bym się wstrzymał. Warstwa ochronna tych przewodów jest bardzo delikatna i na pewno uszkodzisz więc przed lub po najlepiej je czymś potraktować.
  2. https://allegro.pl/oferta/spinki-oslony-silnika-zestaw-bmw-5-e60-2003-8938593706 Tego typu, jednak te konkretne to jest gównolit. Przykręciłem i po 6msc jak zdejmowałem osłone to wszystkie sie ukręciły.
  3. Po odpaleniu to i świece jeszcze ciągną kilka A
  4. Mi jak zaczeła skrzynia szarpać przed zmiana biegu na wyższy to niestety skończyło się na regeneracji konwertera i wymianie panewek w skrzyni
  5. U mnie raz kopci raz nie, ale niestety mam parę błędów m.in przepływka i odchyłka regulacji EGR
  6. Sprawdź jak te sprężyny leżą...może coś się przesuneło.
  7. Tak jak pisze Krzyś..szukaj nieszczelności u mnie też kopciła i okazało się że pękło gumowe kolano przed EGR...
  8. U mnie 26bar w tym samym silniku. Ale zauważ że zazwyczaj te "przyrzady pomiarowe" mają zaworek zwrotny dopiero przy manometrze więc wskazywane wartości są na bank zaniżone. Miałeś różnice na cylindrach?
  9. Jesli masz ten błąd to zacznij od tego, sprawdź szczelność dolotu i podciśnienia, a nastepnie przepływke. Jak dajesz w palnik jest czarna chmura za tobą? Masz dpf?
  10. A Panowie jak z osłonami? są jakieś logiczne zamienniki czy lepiej używke szukać?
  11. Kupiłem beru. W ponidzialek bede wkladal na razie jezdze innym autem. W miedzyczasie ktoś ma jakieś inne pomysły? czy to mozliwe ze swiece przepalaja sie od czegos co sie dzieje w cylindrach? Bmka nie kopci i jeździ normalnie.
  12. Witam. Potrzebuje wskazówek bo nie wiem w co rece wlozyc. Pol roku temu wymienilem wszystkie 6 swiec zarowych bo mialem blad trzech lub czterech sztuk. Wrzucilem denso bo innych akurat nie mieli od reki. Jakis miesiac po wymianie podlaczylem kompa i zonk znowu blad kilku swiec (nie wszystkich). Przejezdzilem tak cala zime i dzisiaj stwierdzilem ze sie za to wezme. Wyjalem swiece zmierzylem opornosc i 4 swiece spalone (brak przejscia) z ciekawosci sprawdzilem tamte poprzednie swiece i wynik taki sam czyli wtedy uwalone 4 swiece i po wymianie szybko znowu 4 sztuki sie upalily. Wyjalem modul swiec sprawdzilem piny i niby ok. Piny 1,2,3,4 7,8 po 570ohm. Co tu jeszcze sprawdzić/zmierzyć? Jaka moze byc przyczyna tego ze mi upala świece? Jest taka możliwość że moduł grzeje za długo? Czy moze szukać przyczyny gdzieś indziej? Np lejące wtryski i świece sie przepalają?
  13. Attero132

    Opony letnie do 530d

    Witam. Pomóżcie mi bo im dłużej przeglądam internet tym głupszy jestem. Mam felge nr 45848 tj. 8jx17EH2 ET20 Obecnie mam założone opony 245/45/R17 Przód i tył takie same I wyczytałem że szerokość opony jest za duża jak do tej felgi. Auto mocno reaguje na każdą koleine. Czy do tych felg mozna dobrać bardziej odpowiednie opony? Pozdrawiam
  14. Prawdopodobnie kratki w bagażniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.