Skocz do zawartości

adamblue

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kwidzyn - pomorskie

Osiągnięcia adamblue

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam taki problem (szukałem wszędzie ale nie znalazłem) otóż pękł mi już dwa razy przewód układu chłodzenia w przeciągu dwóch dni . Jest to przewód z tyłu silnika który prowadzi od silnika do elektrozaworu nagrzewnicy (nie widać go na pierwszy rzut oka w silniku ponieważ jest umieszczony za kol. dolotowym poniżej dmuchawy zaraz przy grodzi silnika). Wymiana jego jest bardzo utrudniona (demontaż kol dolotowego przepustnicy itp) w związku z tym mam pytanie dlaczego właśnie ten przewód pęka i to dokładnie w tym samym miejscu !!!!! korek chłodnicy przestał działac prawidłowo? a tam jest najsłabszy punkt układu i cisnienie znalazło własnie tam ujście? czy co? bo głowie sie nad tym i nie wiem co jest grane. Pękniecie jest tak duze ze woda tryska podczas pracy silnika strumieniami :P i natychmiast sie zapowietrza układ. Nie wiem czy podjąc znowu próbę wymiany i zobaczyc co sie stanie? Może uszczelka? Płyn czysty nie ubywa go. Olej ok czysty i stan w normie, nie ma nalotów itp. nie dymi na diało samochód jezdzi normalnie ...... Zadziwiające ze pęka zawsze dokładnie w tym samym miejscu nawet po wymianie węża na inny. Może ktoś coś doradzi dziękuję z góry.
  2. adamblue

    Chuczy przy hamowaniu.

    Sprawdz klocki. Ja miałem buczenie jak mi sie klocki dosłownie starły do zeraa.
  3. Dzisiaj sprawdziłem i mam lampy hella (w bosch moze byc ianaczej). Miałem naklejkę pod pasem przednim na lampie taką jakby srebrną i jest na niej data produkcji. Do tej pory jej nie widziałem bo była bardzo zakurzona (ta nalkejka). dzieki za rady i zainteresowanie tematem.
  4. Dzięki sprawdzę sobie ,bo narazie z czasem słabo, ale jutro zobaczę. pozdro.
  5. Nie mogę znależć na przednich nigdzie. Może jest zakodowany w tych cyferkach na kloszu? Tylko muszę chyba enigmę do tego użyć, Bo ni w ząb nie kumam o co chodzi w tym ciągu znaków. Wie ktoś może? pomocy! Dzięki za poprzednie podpowiedzi.
  6. Nikt nie wie? Proooooszę o pomoc. :modlitwa:
  7. Witam. Jak poznać rok produkcji lamp np. przednich czy tylnych? Jest wybity gdzieś na kloszu? Z góry dzięki.
  8. adamblue

    Sonda Lambda

    Powiem tak, miałem coś takiego przy fordzie i delikatnie mówiąc nie byłem zachwycony. Najlepsze rozwiązanie to np bosh za jakieś 300zł z gotowa wtyką, ja własnie dziś taką odbieram bo stara przestała działac zupełnie (14l/100km :-) ). Ale i tak zrobisz jak chcesz bo jednak jest różnica w cenie. aha i gość nie wyśle ci żadnych złączek do tej sądy to sciema i chwyt marketingowy ze aby nie mógł dopasować złączki, tylko 4 gołe kable które bedziesz musiał polutowac a to bedzie mialo na pewno jakis wpływ na sygnał z sondy. Taka moja rada pozdro.
  9. Wpisz sobie na allegro w wyszukiwarce np m43 lub m40 bedą tam zapewne jakieś zdjęcia silników i będziesz miał porównanie. Na pierwszy rzut oka różnią się wyglądem kolektora dolotowego i m40 to pasek a m43 łańcuszek rozrządu.
  10. Bo jeśli stwierdzenie to niestety musisz zmienić przekonanie. nie mam racji ? u mnie w aucie tak właśnie jest.
  11. W teście zegarów podawany jest rzeczywisty przebieg auta, który rośnie wraz z liczbą przejechanych kilometrów, choć niektórym będzie trudno w to uwierzyć :shock: bo pan w komisie mówił,że ma 140tyś tak jak na liczniku. :dance: :clap:
  12. właśnie!!! tuleja sie zjara jak obficie sypnie żarem mechanior ! :D jeszcze raz dzięki .
  13. Dzięki wszystkim za rady. W przyszłym tygodniu jade do goscia co sie tego podjął i niech sie martwi i rzuca miesem bo ja bede wtedy w pracy :D . pozdro.
  14. zwykłym kluczem plus zajeb...... długa przedłużka :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.