siedzial dawno temu jakis szkop i myslal, myslal i wymyslil sterownik ECU do naszych kochanych BMW (chwala mu za to) ale ten sam szkop zapomnial ze po sasiedzku jest polska (a polak potrafi) a w niej polacy ktorzy potrafia wszystko i zrobili z samochodow kuchenki gazowe.... (niemam nic do LPG sam kiedys jezdzilem) biedny niemiec myslal pol zycia nad nieszczesnym sterownikiem a kazek w stodole zaklada LPG do samochodu i ten sterownik ECU robi w balona i biedny mysli "co to kur.....a jest, zawsze dobra bezynka a to co???" i dlamsi ten gaz i ustawia sie i mapy robi zeby wlasciciel byl zadowolony... Jak juz sobie ECU z tym poradzi to wlasciciel chce sobie pojezdzic na bezynie i biedny ECU mowi "pierd...le nie jade" i od nowa sobie uklada, poci zmienia te mapy.... Panowie do cholery LPG II generacji niema prawa dzialac w zadowalajacy nas sposob musi falowac musi strzelac itd. itp. LPG ze sterownikiem STANDALONE czyli Sequent 24itp, podobno BLOS tez milo chula. LPG bez ingerencji w instalacje samochodu bedzie dzialal poprawinie (panie kazku prosze nie zakladac takiej instalacji) Panowie silnik krokowy to bardzo prosty uklad elektronczny, moze sie zapaprac fakt, ale na milosc boska to sie nie moze zrypac... w koncu to BMW! tak jak pisalem na 20 przypadkow 3 to krokowy. Takie jest moje zdanie w temaci LPG kolega sie musi przyzwyczaic do falowania. Jeszcze raz mowie NIEMAM NIC DO LPG i nie drapmy sie jak koty co lepsze bo to niema sensu.