Skocz do zawartości

Milo

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opole

Osiągnięcia Milo

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Milo

    e36 kontrolka abs!

    Kontrolka ABSu nie ma nic wspólnego z klockami hamulcowymi (mają one odrębną kontrolkę). Sprawdziłbym czy w ogóle masz czujniki ABSu (przy kołach) a jeśli tak to po podłaczeniu pod komputer wyjdzie który padł. Jeżeli trzęsie kierownicą przy hamowaniu - sprawdź klocki i tarcze. Może się kończą. Pozdr.
  2. Widziałem już E46 coupe z fotelikiem dla dziecka, dlaczego miałoby się nie zmieścić??? E46 to nie maluch :roll:
  3. Milo

    e36 przekladka z anglika

    Kompletnie nieopłacalne. Ingerencja w cały układ kierowniczy :!: no i przednia zabawa z przełożeniem całej wiązki elektryki (po tym zawsze coś nie działa - zawsze). Po przełożeniu wychodzą pierdoły typu niezgodność boczków - joystick lusterek (trzeba zmieniać na europejskie), zły kąt świateł przednich (trzeba przekładać reflektory) i dziesiątki podobnych pierdół. W życiu bym się za to nie brał. Powodzenia PS: E36 bez wspomagania czy ABSu to jakaś pomyłka...
  4. Sprawdziłbym bezpieczniki zegarów, i przewody raz jeszcze. Coś chyba powoduje spięcie. Robiłeś test zegarów po założeniu? Pozdr.
  5. Nalałem tego do skrzyni ponieważ była głośna po puszczeniu sprzęgła i dwójka wchodziła z oporem. Po zalaniu ceramizer jeszcze zagęstnił olej i w ogóle skrzynia była już do wyrzucenia. Sprawę rozwiązała wymiana na inną. Pozdrawiam
  6. Dzięki, a jak sprawdzić czy podpora wału jest do wymiany? Zaznaczam, że w jeździe po mieście wszystko jest super cicho, wyjadę tylko dalej i powyżej 100 km/h wpada mi coś w tym tunelu w wibracje i przenosi je na dźwigniuę ręcznego. Pozdrawiam
  7. Witam, od jakiegoś czasu przy jednostajnej jeździe około 120 km/h zaczyna coś wpadać w wibracje i hałasuje pod autem. Przy zwolnieniu do 80km/h problem znika i już się nie pojawia. Następnego dnia to samo. Myślałem że to tłumik ale wymieniłem środkowy a wibracja pozostała. Doszedłem, że hałas dochodzi z okolic dźwigni ham. ręcznego ale co tam może wpadać w rezonans? Pozdrawiam
  8. OK, tak zrobię, dzięki. A ten czujnik od razu ma wskazywać prawidłową temperaturę? Czytałem na innym forum, że niekiedy komputer się "kalibruje" po zmianie czujnika nawet przez parę godzin. Pozdrawiam
  9. Witam, właśnie też jeździłem jakiś czas z temp. na OBC wskazującą - 37 st. C. Kupiłem nowy czujnik za 90 zł, zamontowałem i nic. Odłączyłem klemy, podłączyłem i nadal nic. Trzeba skasować komputer czy o co chodzi? Pozdrawiam
  10. Milo

    Szyby bezramkowe - coupe / problem

    To samo jest w E36 coupe. U mnie zawsze w ostrą zimę pomagało psiknięcie WD40 w zamki z boku krawędzi drzwi (w późniejszych modelach ten styk jest gdzie indziej, z przedniej części drzwi o ile pamiętam) ale jak jest w E46 tego nie wiem. Poszukaj "pstryczka" w okolicach drzwi, ścianki bocznej. Pozdrawiam
  11. Milo

    Wspomaganie - ciężko pracuje

    Czarny olej? Chyba daaaaawno nie był wymieniany. Ciekawe jest to jak lekko w jednych autach działa wspomaganie, że można kręcić kierownicą jednym palcem a w innych (tym samym modelu) chodzi ono dość ciężko (nawet dość ciężko jedną ręką zakręcić). Z czego to może wynikać? Zużycia pompy/ listwy wspomagania? Pozdr.
  12. Milo

    Nie wkręca się na obroty

    Sprawdź kolego wałek rozrządu czy wżerów nie ma. Kiedy zaczęły Ci się te objawy? Niedawno?
  13. Kasowanie inspekcji to to samo co reset komputera? Nie wydaje mi się. Słyszałem, że najprostszym sposobem na reset komputera to odłączenie akumulatora na dłuższy czas. Wtedy ponoć komp. uczy się ustawień na nowo (typu spalanie w zależności od spokojnej lub agresywnej jazdy itp.) Pozdr.
  14. Dla 100% pewności mógłbyś wymienić filtr paliwa i pompkę na wszelki wypadek ale to już jest koszt. Z resztą przy naszych paliwach i tak powinno się to robić zasadniczo często. Pozdrawiam
  15. Milo

    prosze o plusy i minusy 1.8is

    Zgadzam się z przedmówcą. ISa jest dość ekonomiczna (praktycznie jak 1.6i czy 1.8i) i ma nawet nienajgorszego kopa ale (i tu minus) trzeba ją wysoko kręcić bo zaczyna jechać dopiero od 3 tys obr. Wcześniej nic się nie dzieje. Usterkowość? Przez 2 lata przy silniku zrobiłem tylko świece i olej. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.