Skocz do zawartości

gooteck

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gubin

Osiągnięcia gooteck

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. a wiec tak, most odpada, nigdy kosztem przyspieszenia jezeli zwiekszenie max obrotow moze zaszkodzic to to tez odpada wiec powiedzcie mi cos na temat zwiekszenia mocy w moim isie, chip, dolot/wylot, jak przy tym mniej wiecj zmienia sie stosunek mocy poluj na remusa dedykowanego, ale samo to pewnie nic poza dzwiekiem nie zmieni, tzn mocy znaczaco nie da, ale biore dla dzwieku remusa :) a strumienica w miejsce katalizatora, do tego np wklad sportowy k&n, bo do stozka jakos nie jestem przekonany, co o tym myslicie, nie bardzo mam tez zaufanie do chip modyfikacji
  2. BMW 318IS E36 COUPE VMAX 213 KM/H... PORADY JAK PRZYSPIESZYC tak jak w temacie jak zwiekszyc predkosc maxymalna, z zachowaniem rezerwy bezpieczenstwa dla silnika moj model osiaga vmax podany przez producenta, czyli 213, jednak dla mnie to malo, poprzednio mialem lekko zmodyfikowana eclipse i osiagnalem 240 km/h, przejechalem nia 70 tys km i silnik pozostal przy nadal dobrych parametrach, cos takiego tez chcial bym uzyskac w bawarce, ale nie mam pojecia co w eclipse bylo robione :( wdzieczny bym byl za przyklady na tym modelu, wiadomo co w praktyce to pewne, np ajk sie ma tu chip tuning, tuning dolotu/wylotu, wieksze modernizacje odpadaja, nie pisac mi tu o nitro itp, skad mam wziasc takie gadzety, allegro to tylko zabawki sprzedaje chyba, gdzie mi to przerobia, za jaka cene video jak robie dzisiaj 213: http://www.youtube.com/watch?v=G4qWKtOTvx0
  3. TAK JAK W TEMACIE ALUFELGI ET14 TYL & ET23 PRZOD... WEJDA DO E36 COUPE? TZN CZY NIE BEDA OCIERALY O NADKOLA? JEZELI BEDA OCIERAC TO DO JAKIEJ WARTOSCI ET MUSIAL BYM JE STOCZYC, I CZY OSIAGNE NA NICH TAKIE ET BEZ WIEKSZEGO OSLABIANA FELGI? CHODZI DOKLADNIE O TE FELGI: http://www.allegro.pl/item335667184_rg_desing_16_cali_bmw.html
  4. mozliwe jak najbardziej... pewnie zapowietrzyl cie sie uklad, wlej plyn do zbiorniczka, uklad zacznie go 'zasysac' podczas pracy silnika, jezeli trzeba bedzie dolewaj ponownie az przestanie go ubywac ze zbiorniczka, pamietaj, lej plyn tylko kiedy silnik nie jst goracy ja tak samo mialem
  5. BMW 318IS E36 1992 200 000 TYS KM JAKIM OLEJEM ZALAC? AUTKO TERAZ SCIAGLEM Z NIEMIEC, SILNIK ZALANY OLEJEM 10W40, PRZY WYMIANIE SWIEC ZAUWAZYLEM, ZE SA TROCHE OKOPCONE (BYC MOZE SPOWODOWANE JEST TO TYM ZE NIEMIEC JEZDZIL NA PEKNIETYM PRZEWODZIE ODMY), MYSLE O ZALANIU GO HELIXEM ZALAC GO 10W40 CZY JUZ 15W40?
  6. witam! jakis czas temu dalem moje autko do kapitalnego remontu, miedzy innymi nowe tuleje, tloki, pierscienie odrazu po zrobieniu autka byly juz problemy, mianowicie kopcilo a swiece byly zaolejone, wozek nie zdazyl wyjechac poza brame warsztatu i poszedl do poprawki, powiedziano mi ze winne sa pierscienie, wstawiono inne i autko chodzilo wkoncu ok, zrobiem 500 km, potem plukanka, nowy olej, filtr, nestepnie zrobilem 6000 tys km, az nagle autko zaczelo kopcic, cholernie brac olej (1l na 100km), chodzilo tylko na 3 garach, 1 ze swiec momentalnie sie zaolejala, pojechalem zlozyc reklamacje, powiedziano mi ze z niewiadmej przyczyny wysunal sie sworzen z tloka (wkladany na goraco) i zarysowal tuleje, pomyslalem albo spaprali robote albo wcisneli zly sworzen, ok przyszedlem po paru dniach dowiedziec sie co z poczynaniami, powiedziano mi ze cos przeoczono, ze sworzen wypadl poniewaz ten gar zostal przegrzany, i ze nie moga zrobic tego w ramach gwarancji, z mojej strony wyglada to tak, autka nigdy nie przegrzalem, plyn byl zawsze, raz tylko spadl mi pasek i wentylator przestal sie obracac, ale temperarura nigdy nie doszla do czerwoneg pola, jechalem spokojnie z 2 przystankami jakies 4 km do warsztatu, zalozono pasek, nigdy wiecej temperatura nie przekroczyla polowy na zegarze, nawet jezeli by sie przegrzal to nie wydaje mi sie ze stalo by sie to tylko na 1 garze, bo majster twierdzi ze pozostale sa idealne, a nawet jezeli by sie przerzal to glupie wydaje mi sie myslenie, ze to moglo spowodowac wysuniecie sie sworznia, gadalem z ojcem kumpla (tokarzem) i powiedzial ze albo dali zly sworzen albo zle wykonali robote, ze chca abym to ja poniosl koszt za ich blad, inaczej mowiac oszukac mnie, co myslicie o tym, glownie chodzi mi o to czy w wyniku przegrzania moze wysunac sie sworzen, co wy byscie zrobili na moim miejscu dzieki ze zechciales to przeczytac a jeszcze bardziej bede wdzieczny jezeli wniesiez tu pare kompetentnych zdan pozdrawiam!
  7. dzieki za rady tak wlanie zrobie
  8. czlowieku odrazu mi lepiej juz mialem czarne scenariusze, walnieta uszczelka, peknieta glowica, jezeli to norma to ide na piwko :hand:
  9. 318IS E36 WYWALA PLYN PO ODKRECENIU KORKA po rozgrzaniu silnika do maksymalnej temperatury (wskazowka minimalnie poza polowa) odkrecilem korek wlewu plynu chlodniczego, najpierw poszla para a potem troche plynu (200 - 300 ml), czy to normalne czy moze mam zapowietzrony uklad, dodam ze nie dziala mi ogrzewnie wnetrza (podszybie, nogi, nic), jezeli to zapowietzrenie to skad moglo sie wziasc? nieprawidlowa wymiana plynu, walnieta uszczelka pod glowica, niedrozny kanal odpowietrzajacy, cos z tego czy moze cos innego?
  10. jak rogrzalem silnik i wykrecilem korek wlewu wylalo mi troche plynu, czy to oznacz ze mam zapowietrzony uklad?
  11. pierwszy raz pytam o odpowietrzenie ukladu ;>
  12. 318IS E36 PO ODPALENIU OBROTY PRZEZ CHWILE FALUJA mam zagadke dla fachowca na forum znalazlem tylko poodbne problemy, ale konkretnie takiego nie jezeli silnik jest zimny faluja do kilkunastu sekund od odpalenia, jezeli cieply max pares sekund, nieraz tylko jeden cykl, tzn spadna np 400-500 i podniosa do wartosci nominalnej, wczesniej falowaly cay czas, zrobilem reset komputera i tersaz jest tak jak pisze, mozliwe ze po adaptacji komptera problem ten zniknie? niedlugo bede wymienial plyny, filtry i swiece, mozliwe tez ze to wlasnie wina filtra powietrza albo swiec, jezeli po tym wszystkim objawy nie ustana co am robic dalej? co mi jeszcze przychodzi do glowy to: pompa paliwa, dodam ze przewody odmy i dolotu wygladaja na szczelne, podobno wplyw na takie cos ma przeplywomierz, sonda lambda, silniczek krokowy, piszcie co moze byc przyczyna konkretnie w moim przypadku, bo moja wiedza az tak praktyczna nie jest
  13. mam autko z klima na zadnym wylocie nie ma cieplego powietrza jak odpowietrzyc uklad?
  14. autko z klima nie mam na zadnym wylocie cieplego powietrza
  15. TAK JAK W TEMACIE 318IS E36 JAK PRAWIDLOWO ODPOWIETRZYC UKLAD CHLODZENIA?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.