Skocz do zawartości

durin90

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 520d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia durin90

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Dziś przy 4 stopniach dobiłem do wskazań z tabliczki - 2.7 przód, 3.1 tył (245/45/18 100 V, zimowe, częściowe obciążenie "eko"). iDrive pokazał tyle samo. Jak ruszyłem i temperatura opon wzrosła, to iDrive oczekiwał już 2.8 i 3.2, a ciśnienie z czujników również wzrosło do tych wartości. Imo dokładność tych czujników nie jest doskonała, ale wciąż lepsza niż niejeden manometr. Pompowałem na stacji, to manometr pokazał 3.1, czujnik początkowo 3.0, spadające do 2.9. Pompowane pompką Xiaomi, do której nie mam pewności, że manometr jest w porządku, często wskazują "za dużo" na iDrive, ale na następny dzień wydaje się wyrównane. Tabliczka w drzwiach pokazuje oczekiwane ciśnienie na zimnych oponach.
  2. Lifting został zaprezentowany w maju 2020, więc trudno zgodzić się, że wszedł dużo później. Nie wiem od kiedy G30 dostawało B47TU1, które już ma 2 twinturbo, moje z 2018 tego nie ma, a zakładam, że wtedy też weszło MHD. Idziemy mocno w off-topic, więc już nie odpisuję, pozdrawiam cieplutko.
  3. W żadnym miejscu nie pisałem, że mam MHD. Po prostu gdybam, że 20d pre-lci, a lci mają bardzo dużą różnicę w spalaniu.
  4. No nieźle, chociaż nie wiem czy przyzwyczaiłbym się do ciągłego start/stop (u siebie wykodowałem)
  5. Czy miękka hybryda aż tyle daje? Ja z przedliftowym 20d robię 9 po Wrocławiu, a 5,9 to na trasie przy ostrożności z gazem
  6. Odprowadzanie po wyłączeniu auta odpala się "mrugając" długimi. Powitanie to osobna opcja w menu. Jest opcja w menu, która to kontroluje
  7. Przy aktualnej pogodzie, w trybie auto moja 4strefowa dmucha tylko kratkami na konsoli środkowej. Z bocznych leci jakiś odpad powietrza. Jak ustawię sobie nawiew na mnie na max to przy 20 robi się zimno. Ten tryb auto nadaje się tak do 25 stopni Celsjusza, potem już głupieje i chodzi jakby nie chciał
  8. Z moich doświadczeń wynika, że tankowanie czasami robi dziwne problemy. Nie raz wjeżdżam na stację tuż przed rezerwą i od razu po zablokowaniu pistoletu odbija, a po wyjęciu i włożeniu ponownie nalewa do pełna. Podobnie też kilka razy odbiło mi wcześniej niż przy pełnym baku - w okolicy przedostatniej kreski na desce. Do tego pojemność według danych technicznych to 66 litrów, a zdarzyło mi się nie raz wlać ponad 66. Z DPF problemów nie mam, nawet w mieście potrafi się wypalić cały.
  9. A nie jest tak, że jeśli alarm włączył się, to dioda w lusterku mruga po odblokowaniu auta?
  10. Pierwsze słyszę, żeby taki rozmiar był w ogóle homologowany dla G31, ten rozmiar brzmi jak wyjęty z jakiegoś SUVa. W trybie ECO zawsze będzie zadane ciśnienie większe, żeby zrobić balona i zmniejszyć kontakt z podłożem. Zmień te opony na coś, co producent uwzględnia w aucie.
  11. Kilka razy jeździłem na eco pro i gdy droga jest w miarę pusta, to jazda jest dokładnie taka sama jak na innych trybach. Tempomat, utrzymanie pasa ruchu z DAP i nie czuję żadnej różnicy, auto jedzie. Chociaż sam przyznam, że jazda typu 120 na A jest super ekonomiczna, ale nudna jak flaki z olejem. Nawet żona narzeka, że wolno jedziemy
  12. durin90

    Asystenci PLUS

    A ten asystent zmiany pasa nie wymaga przypadkiem prędkości powyżej 70 km/h, żeby działał? Więc w mieście jest bezużyteczny. Poza miastem też, prędkość, z jaką asystent zmienia pas wręcz usypia
  13. Nic dziwnego, teraz ludzie kupują SUVy, to po co robić premium z czegoś, co będzie głównie flotówką
  14. Folia folią, ale dotykowe kontrolki są też dużo trudniejsze do sterowania. W G30 mam panel klimy 4 strefy i mimo wydrążenia przyciska "menu", to gmeranie przy połowie kontroli klimatyzacji (moc nawiewu, grzanie/wentylacja stołka) to istny dramat. Pozostałe przyciski mam ogarnięte bez patrzenia gdzie klikam. To nie jest ekran telefonu, w którym faktycznie nie ma większej różnicy pisać na zwykłej klawiaturze vs klawiaturze ekranowej.
  15. Te wszystkie kontrolki sterowane dotykowo zamiast guzikami są absolutnie bez sensu. Już widzę te odciski palców na każdym panelu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.