Skocz do zawartości

mirassm

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia mirassm

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A może potencjometr w pedale gazu Ci zrobil wysiadkę, masz możliwość podlączenia kompa o zrobienia diagnostyki ? Albo przeplywomierz daje ostatnie znaki życia...
  2. Co do niekontrolowanych wybuchów to nie jest to jakiś niewypal żeby aż tak ostrożnie do niego podchodzić :) Co do rezystancji to miernik cyfrowy wprowadza rezystancje rzędu ~10kOhm czyli taką która jest dopuszczalna do pomiarów niektórych elementów obwodu SRS. Niby co mialo by aktywować ten wybuch ? Rezystor o wartości 10k wpięty pomiędzy te 2 przewody :) Do wystrzalu poduszek potrzebny jest spory prąd, nie tyle napięcie, co prąd. A gwarantuje Ci że już napewno nie sama rezystancja, po wypięciu napinacza zwieralem te przewody i nie powodują one wybuchu poduszek, jedynie CAR SOFT odczytuje bląd że jest zwarcie/przerwa obwodu napinacza. Jedyne z czym się zgodzę to, to że CAR SOFT nie jest odpowiednim programem do diagnostyki SRS, można nim kasować blędy ale nie wzorować się wskazaniami. Tak jak piszesz KTS napewno by sobie lepiej poradzil ale niestety w ASO za odczytanie bledu 140zl to juz nie będe pisal ile później za naprawę. Cóż trzeba będzie zasymulować ten napinacz. Na dniach będe wiedzial jaki rezystor go zastąpi, sądze że będzie to coś okolo 1Ohma, ale wole się upewnić.
  3. mirassm

    Carsoft 6.5

    Chlopaki ja chyba mam przyczyne po instalacji car softa na 2 kompach z 3 wyskakuje blad cos typu .... too long ..... na 3 nie ma tego bledu jutro sprobuje się polaczyć tym 3 co car soft zainstalowal sie poprawnie. A o to stronka do serwera z wszystkimi wersjami softu - sprawdzonego: http://members.lycos.co.uk/eobd2/index.php?direction=0&order=&
  4. mirassm

    Szarpanie przy 1500obr/min

    Ja niedawno wymieniaęm wstawialem BKR6EK Cena okolo 22zl w sklepie z 25% rabatem Dobrze że nie musimy martwić się o przewody WN :)
  5. do napinaczy mam wsadzoną białą kosteczke - oryginalna, tylko za ok 30cm powinna być druga wtyczka oryginalna a są polutowane przewody, więc je rozwarłem i zmierzyłem rezystancje napinacza ale nie bezpośrednio na pinach tylko na końcach tych kabelków. Spróbuje jutro jeszcze raz rozebrać i obadać sprawę. Tylko nasuwa się pytanie dlaczego takie błędy ? 6-Napinacz pasa pasażera - usterka w obwodzie 16-Czujnik zapięcia pasa kierowcy Wg mnie tak brzmi tłumaczenie, tylko skąd w moim aucie czujnik zapięcia pasa ???
  6. mirassm

    UBEZPIECZENIA

    Jak dotąd miałem OC w HESTI około 800zł, 3.01.2008 kończy mi się OC zadzwoniłem do Allianz -u i ku mojemu zdziwieniu nie naliczają wzywyżek za współwłaściciela - liczy się tylko jeden ten co ma większą ilość zniżek, w moim przypadku na OC 60% za e39 528 z 1997 po kalkulacji wyliczyli 416zł !!! Za rok taniej chyba już nigdzie nie będzie :lol:
  7. Powiem Ci że ostanio moja 528 też mnie przeraża mam wrażenie że jest trochę zamulona i po odpaleniu (przekręceniu kluczyka) samochód sam wchodzi na jakieś 1500-2000 obr i spada do 850 tak jakby ktoś trzymał wciśnięty gaz przy odpalaniu. Mało tego ostatnio na dniach silnik pracuje jak diesel takie dziwne tyrkotanie coś jakby wtryski zaczęły głośno pracować - dźwięk ewidentnie spod pokrywy silnika. Daj znać jak coś rozszyfrujesz. Mam nadzieje że nie dostaje się woda do silnika bo to będzie załamka :mad2:
  8. 1. Co do światełek to też miałęm ten objaw że zapalał się błąd po odpalaniu długich świateł. Żaróweczki powinny mieć odpowiednią moc, sprawdź czy masz obie takie same oraz czy świecą Ci żaróweczki na rejestracji. 2. Podusie to koszmar chyba w każdej BMce, trzeba by było odpytać Twoją bunie wtedy będziesz wiedział co dokładnie jej dolega, ale pod siedzeniem sprawdź czy masz kostke - przewód do napinacza pasa jak masz (tzn. że jeszcze nikt przed Tobą nie miał z tym problemu :lol: ) to na starcie wytnij ją i polutuj na krótko przewody nim pojedziesz na skasowanie błędów. 3. Podgrzewanie foteli - wygląda na brak zasilania, a co za tym idzie należałoby sprawdzić czy masz bezpiecznik wsadzony jak tak to czy sprawny. 4. Przycisk REST też mnie intryguje bo właściwie sam nie wiem do czego on służy - ale napewno nie jest to reset. Coś dziś wyczytałem że służy do wymuszenia ogrzewania na postoju. 5. Zazdroszcze Ci ogrzewania bo u mnie jak ustawie na 32 to grzeje średnio i dość długo czasu potrzebuje na rozgrzanie przy temp na zew ok -7 muszę przejechać z 6km nim wogóle zacznie lecieć letnie powietrze. Co do e34 to przyznam że chyba bardziej udany model bo e39 mam od pół roku i jak "nie urok to sra.....".
  9. Witajcie A co powiecie na : 6 Ignition circuit for belt tensioner on pass. side 16 belt switch, drvier side Wynika na napinacze pasów, dobrałem się do jednego z nich od strony kierowcy, jak go odłączam to CARSOFT6.5 pokazuje mi błąd zasilania napinaczy (braku obciążenia) i o przerwanym obwodzie napinaczy. Tylko zastanawiałem się jak je sprawdzić ? Widzę że już ktoś przede mną zdążył wyciąć wtyczkę i polutować na krótko. Czy mógłbyś mi też przysłać fotkę sprawnych (maciekm85@o2.pl)? Możesz zmierzyć ich rezystancje ? Bo mi miernik pokazuje pełne zwarcie na nich nie wiem czy tak powinno być?
  10. mirassm

    Szarpanie przy 1500obr/min

    Ja swoją dwumasówke regenerowałem całość po naprawie jak nóweczka wyniosła mnie 1100zł nowa w sklepie LUKa 1800zł - ale nie warto. Nie wiem czy Cię to pocieszy ale ja mam autko na gazie i często odczuwam takie szarpanie jadąc równo 80-100km/h powyżej jest spoko. Szczególnie problem pojawia się na niskich obrotach. Na benzynie nie mam tego problemu.
  11. Masz opisane jak to odpowietrzyć "zbigniewst" podał Ci link do ciekawej lektury. Dodam tylko że w zeszłym tygodniu wymieniałem u siebie termostat a co za tym idzie musiałem spuścić płyn chłodniczy. Niby wszystko poszło OK bo temp jest w pionie, ale ogrzewanie w środku moim skromnym zdaniem za wolno się nagrzewa tak po ok 6km. Po przeczytaniu tamtego postu zaczęłem podejżewać że może woda dostaje mi się do silnika, bo ostatnio zaczął bardzo dziwnie pracować coś jakby diesel, zastanawiam się co mi mogło zacząć tak tyrkotać niemożliwe chyba że wtryski się kończą ? Jutro jadę na wymianę oleju zobaczę jaki będzie rezultat po wymianie.
  12. Muszę powiedzieć że dobra lektura, artyku bardzo Ciekawy - jak kogoś to nie interesuje to może poprostu ominąć.
  13. Panowie, a wracajac do tematu - na co tyle zachodu :duh: ? Lepiej naprawe zlecic profesjonalistą rezultaty są widoczne na stronce http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/meljey/lcdprob.htm Napewno będzie, taniej i szybciej - no i wszystko nadal w oryginale.
  14. Trzeba wspomnieć że te gośniczki są dwucewkowe - czyli do jednego gośnika idą 4 przewody, ja na próbe u siebie podlaczylem XPLODy na spróbowanie i byla bieda z nędzą, fakt że sony nie slynie z rewelacyjnych glosnikow ale to byla naprawde tragedia, w poprzedniej E30 nagaśnialem ją HERTZami i muszę powiedzieć że rewelacja - cena rozsądna, jakość na wysokim poziomie. Tylko szczerze mówiąc to zawsze będzie 13cm więc glebi z tego nie wyciszniesz, przydaloby się przynajmniej z 16cm, ale to rzeźbienia na kilka wieczorów.
  15. mirassm

    Carsoft 6.5

    Mi CARSOFT 6.5 dziala polowicznie odpytuje tylko kilka modulow przy pozostalych ma does no respond, ale poduszki u siebie kasowalem, inspekcje oraz przegląd też udalo sie skasować. Co do LIVE DATA to również nie dzialaja wszystkie opcje - kabelek mam od viakena. Mógbys podeslac mi ten 6.1.4 bo Twój link nie funkcjonuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.