Skocz do zawartości

Użytkownik525xd

Zarejestrowani
  • Postów

    545
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Użytkownik525xd w dniu 18 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Użytkownik525xd punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 525d N47S1 218KM XDrive Frozen Bronze X11 Individual

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Użytkownik525xd

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

49

Reputacja

  1. Mnie tez pęka ten guziczek, od zaciągania "Łapy" , pewnie nawyk z lewarka że ręczny trzeba mocniej zaciągnąć w świetle naturalnym nie widac ale pod Flashem z aparatu sznit jak CH
  2. Wskazowka w pionie to 100° , nie wiem czy to prawda ale widzialem niedawno porownanie 10w30 z 10w40 przy tych samych parametrach jazdy 10w40 miało 20% wyższa temp na wskaźniku, to był filmik ale mógł być fałszywy
  3. Ja się cieszę że nie lepi sie tak jak w passacie , bardzo podobny miałem ten plastik wlasnie w passacie b5, tam to chciałem doszorować kiedys i narobiłem faktycznie badziewia, tutaj jest ok. Sprobuj moze jeszcze detailerem do skóry jak bardzo nie poniszczyles moze nabierze poślizgu Moze to ma imitowac właśnie taki "leather feeling"
  4. Faktycznie! Sa trochę "lepkie". Życzę wyłącznie takich problemów!
  5. U mnie w F wygląda wszystko nadal super nie wiem o co chodzi z ta gumą
  6. Ale na kierownicy wibracje to musi byc coś z przodu
  7. A co z resztą auta? Jaki przebieg, Faktury na tuleje poduchy, niebita wycacana, oleje w dyfrach zmieniane, jaki rant na tarczy? Śmiem twierdzić że na panewce to to auto to przestało jeździć, bo na wyruchanej całej reszcie klamotów jeszcze mogło sie toczyć. Jak byłem wymieniać rozrzad to tam mechanik mial fajna z francji z zatartym silnikiem i zrobil wszystko sam i chcial sprzedac za 40k. ale to mistrz w swoim fachu, od niego bym wziął.
  8. Dlatego od czasu do czasu autostrada, tryb sport, bieg 7, okolo 3000obrotow i dwa wypalanka jedno po drugim, na duzym przedmuchu, po czym schlodzenie układu
  9. A przemierzyłeś felgi przed założeniem nowych opon? Samo ważenie może nie wystarczyć, a na wyważarce nie ma chyba pomiaru z dociskiem geometrii? Tylne koła nie stoją prostopadle do drogi
  10. Jesli Ci nie przeszkadza to ze były bite te auta.
  11. Tylko chyba Panowie rozmawiacie o różnych tarczach, bo najsłabsze czajniki maja dosłownie kapsle od piwa ktore przy ostrej jeździe będą sie gieły choćbyś od spacex te tarcze kupil. To ze to jest bmw series 5 to nie znaczy ze to jest jakis w ch** kosmos, 70% tych aut ma po prostu małe tarcze a wszyscy chcą zapierdzielać jakby byli Schumacherem w bolidzie F1. To jest F11 a nie F1 , I pomimo ze mam wersję z dużymi tarczami to pogialem OE tarcze szybciutko jak zakupilem autko. Dobrego dnia
  12. Choć nie mam iphone to subskrybuję apple music i mam tam włączona jakość lossless. Na youtube music tez mam ich najwyższą jakość ale roznica jest kolosalna. LossLess. Albo po prostu FLAC.
  13. Uszczelniacz tylnego dyfra i flansza trzeba mieć fachową wiedzę i doświadczenie jak to poustawiać przed skręceniem zeby nie zmarnować pieniędzy i części tylko profesjonalni mechanicy bmw
  14. A ja wymieniłem wszystkie tarcze na nowe (mam te większe) , i od tego wibracje 110-140 nie zmieniły sie zupełnie. Jak wspomniałem przednie piasty też są nowe.
  15. Raczej nie sam producent opon ale łańcuch dostaw po produkcji. Opony sa składane na choinkę, zawala się kilka ton gumy na jedną kupe i tak leżakują w hali, w dzien +70, w nocy +10°C. Jak kiedys podjechałem pod krakow do jednego z wiekszych polskich sprzedawcow opon osobiście odebrać zimówki to właśnie taki widok mnie zastał. Dlatego moje najświeższe pirelli P-Zero Runflat załatwiłem sobie po znajomości, i 4 tygodnie po dacie produkcji, były juz u mnie na wyprostowanych wczesniej 19" felgach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.