Skocz do zawartości

czesiek25

Zarejestrowani
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana czesiek25 w dniu 12 Czerwca

Użytkownicy przyznają czesiek25 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    g05, g61

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czesiek25

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

40

Reputacja

  1. OBD + apka. Na przykład to potrafi BimmerCode: https://bimmercode.app/cars/g05/
  2. czesiek25

    Rabaty na g05

    Może być tak że większość "sprzedaży" to jednak leasing, wtedy jednak największe porównanie ma rata do raty. Może być tak że rata za nowego jest porównywalna przy pierwszej wpłacie niewiele wyższej niż kwota odstępnego. Finalnie za mało aby rozważyć przejęcie Twojego leasingu.
  3. ehh.. ja 4 razy awaria systemu adblue. 3 razy laweta, wg. ASO jak ostatnia naprawa nie pomogła to już podobno doszedłem do punktu w instrukcji serwisowej -> "diagnostyka zdalna Monachium". a że skończyła się właśnie gwarancja to muszę liczyć na goodwill jakby co.... od pierwszej awarii nawet płyn adblue kupuję w ASO... bo na zagranicznych forach trafiłem na wątki że ASO kwestionowało jakość płynu i kasowali za czyszczenie układu. a już mi się ta zaraza przeniosła nawet na elektryka
  4. Tak sobie myślę...miałem chyba ze 4 razy awarię adBlue. wymieniona kupa gratów na gwarancji i problem wracał... zawsze w lecie jak gorąco... ciekawe czy taki zapchany filtr, nie powoduje zbyt bogatej mieszanki, dodatkowo ciepło to może mniej tlenu, i system adblue nie radził sobie z tematem....
  5. Fajnie że się naprawiło. Poniżej przykład jak bardzo BMW nie "umi" w aplikacje mobilne
  6. za późno. lepiej nie widzieć
  7. Raczej co 60 tys. Więc wg. kalendarza BMW na tym filtrze miałbym zrobić jeszcze 40 tys... Tak mi wychodzi z wpisów serwisowych do kompa. No chyba że przy serwisie (przy 59 tys): - nie wymienili, i jeżdzę od nowości na tym filtrze czyli 80 tys. - wymienili tylko filtr, ale już nie wyczyścili puszki i cały syf został
  8. Taki u mnie stan po 20k km od ostatniej wymiany... głównie po S i A. Na ostatnim zdjęciu - jeszcze jeden powód do wymiany to "prezent" pod maską zostawiony po ostatniej naprawie gwarancyjnej w ASO. Gdyby nie chęć wymiany tego filtra powietrza to nie wiem ile bym z tym jeździł... Pewnie aż przyszłaby pora na dolanie zimowego płynu do spryskiwacza.... Także po wizycie w ASO to już trzeba nie tylko dookoła obejrzeć czy nie obite ale i dobrze w środku obadać
  9. Poza resetem idrive w aucie. Upewnij się że masz odznaczona na maksa politykę prywatności w aucie, inaczej ta funkcja nie będzie działać. No i nie wiem jak z kontami, jeśli w apce masz swoje konto a w aucie jeździsz na “gość” to też chyba efekt będziesz jak piszesz.
  10. Gratulacje. 1. Kurde, nigdy nie zwracałem uwagi. Ale jestem prawie pewien, że nie powinny się świecić. To się zapala na żółto jak masz przejąć kontrolę (auto się zgubiło) lub położyć łapy na kierownicę. Plus może jakieś inne scenariusze. 2. Serwis? Tego chyba nie ma na liście pakietów na koncie podobnie jak to jest dla wykupionych usług typu update map itp.
  11. Pozwól że dopytam. Uszkodzenia zauważyłeś przed odbiorem kluczy? Czy już po a i tak nie było problemu aby naprawili? Abstrahując od faktu, że nie powinno się to zdarzyć i że był problem z jakością naprawy (pewnie szli na skróty i jak najtaniej)....
  12. Tak, ale nie wiem jak u Was. U mnie to wygląda mniej więcej tak: 1) nie biorę żadnego świstka że oddałem auto, oddaje klucze, przychodzi sms że rozpoczęta usługa i mnie nie ma w serwisie. Coś tam podpisuje ale to zostaje u nich. Podobnie nikt z serwisu nie ogląda auta, czy nie obite jak je zostawiam. 2) nie oglądam auta przed odebraniem kluczy, odbieram klucze w automacie lub podpisuje kwity w ciemno i biorę klucze Na tym etapie zakładam, że serwis miałby mnie w garści jeśli chodzi o prawo cywilne... I naprawa uszkodzeń byłaby tylko dobrą wolą.... Tylko ja taki jeleń, czy też tak robicie?
  13. Patrząc pozytywnie na sprawę - myślę że trzeba się cieszyć że nie powiedzieli "ale to było", albo "nie ponosimy odpowiedzialności za szkody parkingowe spowodowane przez osoby postronne, damy Panu nagrania z parkingu i się Pan bujaj". Bo i o takich podejściach się słyszy. Ciśnij naprawę tak abyś był zadowolony. I jak dojdziesz do ściany, to imho temat do BMW Polska.
  14. Ale przy X5 to już raczej mało przyczep się łapie na DMC zestawu poniżej 3,5T. A powyżej tego to chyba jest limit 80 km/h na autostradach no moje oko. Co jest trochę bez sensu bo cięższym autem lepiej się jednak holuje....
  15. Chyba musisz coś więcej opisać. Autoryzacja raczej nie jest na wypadek uszkodzenia auta, aczkolwiek powinna za nią iść w miarę przyzwoite podejście do ogarnięcia takiej sprawy. Ale na pewno nie ma co liczyć aby BMW Polska stanęło po którejś stronie, jeśli sprawa ich bezpośrednio nie dotyczy (np. uszkodzenie auta już po odebraniu go przez Deleara ze stoku BMW).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.