Skocz do zawartości

Dawid6212

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid6212

  1. Chodziło o coś takiego ? Takie parametry na biegu jałowym
  2. Podpowiesz jak sprawdzałeś te elementy ? Mam podobny problem
  3. Witam, mam problem z moją f11 wymieniałem czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu bo miałem kłopot z odpalaniem, wcześniej walczyłem z czujnikami listwy cr bo komputer wywalał błędy zbyt niskiego ciśnienia naprzemiennie z wyżej wymienionymi czujnikami przy nieudanej próbie uruchomienia, Więc tak wymieniłem te czujniki jazda próbna, ograniczona moc błąd 244C00, wymiana tych czujników mogła mieć na to wpływ ? Już mi ręce opadają i brak pomysłów. Odrazu zapytam czy ma ktoś może opis jak wyjąć te turbiny i czy jest to możliwe beż wyciągania silnika bo miejsca mało. Przed wymianą czujnika wału I wałka rozrządu auto normalnie przyspieszało.
  4. Spróbuję wyciągnąć dzisiaj 3 czujniki 2 z listwy i jeden ten z sitkiem z pompy i umyje to w myjące ultradzwiekowej raczej nie powinno to narobić bałaganu :?:
  5. Witam wszystkich, mam problem swoją bmw f11 525d 211km mianowicie auto zgaszone po jeździe nie chciało odpalić, za którymś razem się udało i był spokój kilka dni , problem wrócił prześledzilem całe forum w poszukiwaniu rozwiązania niestety nie znalazłem, problem polega na tym że auto nie chce odpalić wywala błąd "niskie ciśnienie na Listwie" przy próbie rozruchu czasami też błąd o nieprawidłowym sygnale czujnika walka rozrządu, przy odpowietrzeniu komputerem samochodu jest takie najdziwniejsze zjawisko pompka pompuje paliwo luzuje wtryski paliwo nie leci, stukne czymś w przewód doprowadzający paliwo do listwy i nagle paliwo zaczyna lecieć, przy próbie odpalania jest podobnie auto nie chce odpalić stukne w ten przewód i paliwo zaczyna podawać auto odpala, sprawdziłem zawór na pompie nie ma opiłkow, wymieniłem na inny co prawda używany regulator ciśnienie na Listwie, ma ktoś pomysł lub może miał podobną sytuację ? Lub posiada wiedzę który z czujników podaje paliwo z pompy wysokiego ciśnienia na listwę bo myślę że to właśnie ten czujnik zawiesza się w pozycji zamkniętej tylko nie wiem który jest za to odpowiedzialny jeśli to zły trop proszę wyprowadzić mnie z błędu. Z góry dziękuję :)
  6. Witam dzisiaj w nocy ukradli mi w moim bmw f11 wkłady lusterek i ucieli też wtyczki... :evil: mam już nowe tylko nie wiem jak podłączyć elektryke i gdzie ewentualnie kupić kostkę żeby to zalutowac ma ktoś może opis kabli i podpowiedział by jak to zrobić?
  7. Witam Was forumowiczów, jest to mój pierwszy post pół dnia szukałem na forum informacji na temat plusa po stacyjce w bmw f10/f11 i jedyne co udało się znaleźć że bezpiecznik 47 jest tzw. Po stacyjce ale po zamknięciu jest na nim napięcia jeszcze przez 10 minut i napięcie pokazuje się odrazu po otworzeniu auta Chciałem zabezpieczyć swój samochód przed złodziejami ale potrzebuje do tego plusa po zaplonie/stacyjce nie może być inny bo odrazu uzbroi system i będę miał np 15 sekund żeby odpalić auto bo inaczej zacznie wyć alarm, montował ktoś z was podobne ustrojstwo tzw.blokadę zapłonu? Dodam tylko na koniec że jest to przystosowane do systemu start / stop Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.