Skocz do zawartości

Lysy475

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d 150km e46

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lysy475

  1. Update co do sprawy. Wlałem płyn chłodniczy wieczorem jak auto się ostudziło i postanowilem przetestowac go, po zrobieniu ok 100km wszystko działa jak należy, więc chyba operacja się udała
  2. Płukanka liquimoly, 3 razy przelewana woda demineralizowana, po 3 razie już jest „czysto”. Oleju dużo nie było jak widać, płyn cały czas przejrzysty
  3. Ciekawe spostrzeżenie. Uszczelki oem zamówiłem obydwie. Zobacze tą płaszczyznę jak wygląda. Dzieki
  4. Zobaczymy co będzie. Sądząc po uszczelce to raczej oryginał był, bo była twarda jak diabli
  5. Mam „patent”. Obudowa śmigła jest od dołu ścięta lekko, żeby po odkręceniu dwóch śrub u góry wyszła łatwo
  6. Mam jeden wąż do chłodniczki, możliwe, że szło od podstawy filtra oleju
  7. Dobrałem sie do chłodniczki, wylałem z niej wszystko, wlałem do kanału olejowego benzyne ekstakcyjną a na kanale wodnym zrobiłem „ciśnienie”. Nie pokazało niestety nieszczelności. Mam nadzieje, że to uszczelka chłodniczki albo podstawy filtra, czekam na nowe OE. Chłodniczka ori 2005 rok także nikt tam nie zaglądał. Chyba wymienię profilaktycznie bo dostęp „ciężki” żeby to od buta wymienić. Będzie update po płukaniu
  8. Siemano, mam problem z olejem w płynie chłodniczym. Wiem, że to może być chłodniczka albo głowica, jestem w trakcie dobierania się do chłodniczki. Bardzo mnie dziwi fakt, że płyn nie przemieszał się z olejem, tylko wystąpił na ściankach węży od chłodzenia, gdy zlewałem płyn to był normalny różowy jak zawsze. Jest ktoś może w stanie mi powiedzieć jak sprawdzić czy chłodniczka jest walnięta? Jak tak patrzyłem na necie to ludzie mieli zbiorniczki pełne oleju, a u mnie jest to „znikoma ilość” jeszcze nie przemieszana + w zbiorniczku nic nie było widać. A objawiło się to tym, że mi właśnie tym wężem po dłuższej jeździe wyrzucało z pół litra płynu. Z góry mówię, że go nie przegrzałem ani razu, a mam go od 5 lat+ się nie objawiło niczym, palił jak zawsze idealnie, zero kopcenia i moc wszystko było dobrze.
  9. Lysy475

    E46 pdc nie działa

    sprawdze na ori czujnikach, dzieki
  10. Lysy475

    E46 pdc nie działa

    Zapomniałem dodać, że nie ma żadnego sygnału ostrzegawczego, czy pikanie od błędu czy od odległości
  11. Lysy475

    E46 pdc nie działa

    Siemanko, przychodzę z problemem z pdc w touringu, w inpie 0 błędów lecz czujniki nie wykrywają odległości sądząc po wykresach, po załączeniu wstecznego wszystkie „cykają”. Myślałem że to wina gong’a ale nie wydaje mi sie. W NCS Expert wszystko ok na pierwszy rzut oka, nawet przekodowałem ostrzeganie na głośniki i dalej nie trybi, przeczyściłem wtyczki czujników kontakt sprayem, co jeszcze powinienem sprawdzić? Szukałem w GM5 może pdc jest nicht aktiv ale nic nie znalazłem, pdc z vinu jest, moduł pdc też na miejscu wpięty. Nie wiem czy to gra jakąś rolę ale mam navi duże ori i brak przycisku pdc rocznik 2005 touring. Zdjęcie pacjenta dla uwagi
  12. myśle wlasnie nad cewkami i tez czytałem nad tym abs, ale tez nie chce wymieniać jedno po drugim az do skutku
  13. Witam, mam problem z bemką, otóż szarpie podczas jazdy jakby się dławiła, na wolnych ciężko przyspiesza przez to szarpanie, później jest okej, stało się to jak jechałem raz obwodnicą i nagle zaczął się dławić. Wymieniłem odme razem z przewodami, świece wymienione też, na inpie odczyty w normie, błędów też brak, nie widziałem nic złego, po odpięciu przepływki można powiedzieć to samo, tylko na postoju zaczęła wariować to podłączyłem znowu. Nie chcę na wariata wszystkiego po kolei wymieniać.
  14. Przetwornik ostatnio zmieniany na nowy pierburga za 300zl, przewody raczej też odpadają
  15. Witam, mam mały problem z chipkiem mojego dieselka 320d 150km cr, ostatnio oddałem na podniesienie mocy, z nastawieniem na przyrost +30, a może i więcej. chipa udało się wgrać było na hamowni te 180km już, lecz rzekomo turbo przeładowało cały czas po chipie i kopciło na czarno, chłopaki wrócili na serie (150km potwierdzone hamowaniem) i zaproponowali, żebym oddał komuś turbinkę do regeneracji i wrócił do nich na ponowną mapę. Tylko zastanawia mnie czemu turbo przeładowuje na podniesionej mocy, a na serii wszystko dobrze. Nie wiem czy wyciągać turbo i oddawać je do regeneracji/czyszczenia czy może problem leży gdzie indziej. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś rozjaśnił mi choć trochę sprawę i naprowadził, bądź potwierdził słowa tunerów :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.