Siemano, mam problem z olejem w płynie chłodniczym. Wiem, że to może być chłodniczka albo głowica, jestem w trakcie dobierania się do chłodniczki. Bardzo mnie dziwi fakt, że płyn nie przemieszał się z olejem, tylko wystąpił na ściankach węży od chłodzenia, gdy zlewałem płyn to był normalny różowy jak zawsze. Jest ktoś może w stanie mi powiedzieć jak sprawdzić czy chłodniczka jest walnięta? Jak tak patrzyłem na necie to ludzie mieli zbiorniczki pełne oleju, a u mnie jest to „znikoma ilość” jeszcze nie przemieszana + w zbiorniczku nic nie było widać. A objawiło się to tym, że mi właśnie tym wężem po dłuższej jeździe wyrzucało z pół litra płynu. Z góry mówię, że go nie przegrzałem ani razu, a mam go od 5 lat+ się nie objawiło niczym, palił jak zawsze idealnie, zero kopcenia i moc wszystko było dobrze.