Skocz do zawartości

maciejhinc86

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    118i, 2006r N46B20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciejhinc86

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. Mam taki problem z moim BMW mianowicie zaczęło się od wyświetlenia dużego na pół żółtego "Checka" diagnoza na kompie - przepustnica. problem pojawiał co któreś odpalenie samochodu... Po wymianie przepustnicy problem znikł ale pojawił się inny. Teraz cały czas wyskakuje mi ten mały standardowy "check" po skasowaniu zawsze jest ten sam schemat : - pierwsza jazda ok bez względu na to czy to będzie 10, 20, 30 km wszystko jest ok, po następnym odpaleniu przejeżdżam maks 5km i check się zapala. mimo to samochód jedzie normalnie. I tak jest zawsze jak wykasuje błąd. A błąd który się ujawnia to 2d32 - czyli od czujnika ciśnienia w dolocie - czujnik został wymieniony niestety dzieje się dalej dokładnie tak samo jak przed jego wymianą.... Macie może jakieś sugestie co to może być ? bo nie wiem gdzie szukać.... :mad2:
  2. Witam. Jak tam udało się rozwiązać problem ? mam podobnie w 118i 129KM ?
  3. Wyciek płynu był z pod czarnego kolana przykręconego do głowicy, zauważyłem to podczas wymiany uszczelek pod obudową filtra oleju... i po 4 miesiącach brak ubytków.... a masło to chyba rzeczywiście krótkie trasy zimą bo aktualnie korek czyściutki...
  4. Obie uszczelki wymieniłem, zobaczymy czy będzie poprawa... króćce przyłączeniowe chodniczki są szczelne. Będę obserwował i szukał ewentualnie dalej.
  5. A czy możliwe by płyn wydostawał się z pod obudowy filtra oleju ? Nie wiem jaki jest tam układ kanałów. Mam mokrą całą podstawę, a w zagłębieniach poniżej widoczna ciesz, nie jest to raczej olej bo jest transparentne i pachnie wg. mnie płynem chłodniczym. ??
  6. Oby tak było jak piszesz. A jest jakiś sposób by sprawdzić czy płyn nie leci do oleju ? - bo to by mi w 100% potwierdziło, że nie ma nieszczelności wewnątrz silnika. (kto to wymyślił zrobić silnik bez bagnetu do oleju :mad2: )
  7. Witam. Mam taki problem regularnie ubywa mi płynu chłodniczego nie dużo ale na 500 km jakieś 200ml. Samochód działa poprawnie, ogrzewanie też ok. Pod korkiem zbiera się masło.. ale jest zima a ja jeżdżę tylko do pracy rano 5 km i wieczorem wracam 5km, więc nie wiem czy to masło to należy z tym łączyć ... być może tak a może nie. Samochód normalnie jeździ i ma moc. Co mnie zastanawia rano jak wchodzę do garażu czuje zapach płynu w garażu, nie w kabinie samochodu, ale tylko wtedy jak wkleję płynu do maximum.. jak go trochę ubedzie to mniej czuć.. rzadnych wycieków nie widać... co proponujecie sprawdzić zanim ściągnę głowicę? Czy przybywa oleju nie wiem bo przecież nie ma bagnetu w tym silniku A nie wiem czy komputer pokaże jak oleju będzie za dużo... na razie pokazuje Oil OK.
  8. U mnie też wydawało się że koronki są ok, ale po wyciągnięciu wszystkiego na stół, okazało się że tak nie jest... ale jak podkładka działa to trzeba jeździć ...
  9. Robota zrobiona, na moście rzeczywiście nasadka E12, piasta nasadka chyba 30 i nie wiem ile ale dużo kątna. Półośki dałem rade wyjąć bez wyjmowania tłumika choć przy lewej musiałem go trochę odciągnąć, ale wystarczyło tyle co gumy podają. Dalej poszło gładko... W pierwszym momencie myślałem ze mi sprzedali złe kontroli bo po takiej wstępnej przymiarce to stare były o całą swoją grubość większe w średnicy.. ale po oczyszczeniu wszystkiego nowe weszły ładnie... Wszystkie błędy ustąpiły i mam nadzieję, że tak zostanie...
  10. Hej, a podpowiecie mi jakie nasadki musze mieć by odkręcić półoś? chodzi mi o te 6 śrub przy moście i o tą dużą przy piaście ?
  11. No dzięki za dodatkowe informacje... kontrolki kupiłem nowe (tak na wszelki wypadek cena śmieszna) jutro będę wszystko rozbierał i oceniał. U mnie prawy czujnik ma przytarcie może 1mm, ale lewy wydaje się być znacznie krótszy... podkładki dałem takie standardowe :mad2: więc teraz mam choinkę jak na Boże Narodzenie.
  12. Ja zrobiłem podobny zabieg z podkładkami bo średnio raz w tygodniu wywalało mi błąd abs i przebitej opony, wymontowałem czujniki i każdy był przytarty, pomyślałem że podkładki uratują sprawę ale teraz padło wszystko razem z prędkościomierzem.... czyli bez wymiany kontrolek się nie obejdzie.... pytanie czy czujniki mogą zostać?
  13. No i dziś nowa niespodzianka.... dziś na liczniku pojawiły się : CC-ID 24 CC-ID 50 oraz nowość CC-ID 40 Naciśnij hamulec, aby rozpocząć Co taka kombinacja może oznaczać i jak można spróbować to skasować? najpierw pojawiła mi się kontrola przebitej opony potem reszta ... zrobiłem reset ruszyłem i wszystkie znikło a po chwili znów pojawiło się to co podałem poniżej... Sprowadzę po pracy ciśnienie w oponach - bo ostatnio miałem z tym problem w tylnym prawym kole ale uszkodzony kominek wentyla został wymieniony... więc to raczej nie to (ale sprawdzę) Jakieś porady od czego zacząć jak to nie będzie ciśnienie w oponach ? A i pytanie uzupełniające czy taki interfejs : https://allegro.pl/oferta/interfejs-icar-pro-bt-3-0-obd2-elm327-vgate-id48-8086088896 i do tego aplikacja w wersji podstawowej Bimmer-Tool wystarczy do szybkiej diagnozy takich podstawowych awarii ? nie mam czasu na jeżdżenie co chwila na komputer....
  14. Wiem wiem. Tak mnie tkneło żeby sprawdzić.
  15. Nieszczelny kominek wentyla w tylnym kole.. ciśnienie 1 bar. Po dopompiwaniu wszystko gra....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.