Skocz do zawartości

jacky1990

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530d E60'2007, 320d E91 2007 (żony)

Osiągnięcia jacky1990

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy czy da się sprawdzić przez INPA w N43/N53 indeks wtryskiwaczy?
  2. Jak dla mnie średni pomysł z tym zaślepianiem EGR w motorze który prawie się nie grzeje. Silnik będzie niedogrzany i będzie więcej palił.
  3. Witam Niedługo jadę w daleką trasę (3000 km we dwie strony). Zrobiłem mały przegląd samochodu i co zauważyłem: 1) Lekkie zapocenia przy rurce olejowej turbiny (ale oleju auto prawie nie bierze: 0,4 litra na 10000 km) 2) Bardzo delikatne zapocenie z przodu miski olejowej 3) Oleju było 3/4, dolatałem i teraz jest jakby górny zakres max (czy może się coś stać, że jest za dużo oleju???) 4) Płyn chłodniczy na minimum i tak wole zostawić bo wiem, że wtedy ciśnienie w układzie mniejsze 5) Skrzynia biegów czasami szarpnie z 1 na 2, czasami też z 4 na 5, ale konwerter nie pływa i ogólnie przy mocnym ciśnięciu nie szarpie 6) Niski zasięg pilota (mam dwa kluczyki i z dwóch jest słaby zasięg) Czy mogę jechać takim autem? Co jeszcze warto sprawdzić? Światła działają, opony napompowane. Pozdrawiam
  4. Witam Czy dziurowa rura dolotu powietrza 13717795284 tak, że można do niej wsadzić dwa palce może powodować jakieś negatywne objawy? U mnie jest taka dziura że można wsadzić dwa palce. Co mi się dzieje z autem? 1) Przy mocnym deptaniu dymi 2) Lekko syczy przy zdejmowaniu gazu mimo że turbina była regenerowana niedawno podobno na dobrych częściach 3) Na hamowni wyszło mało Nm poniżej 2000 rpm (ledwo seria mimo że jest chip) Zamówiłem już nową ale ciekaw jestem czy ma prawo się coś poprawić czy to tylko placebo? A może auto będzie cichsze bo jednak przez dolot diesla dość mocno słychać. Pozdrawiam
  5. No właśnie: czy wtryski z indeksem 11 też się sypią po 30000 km?
  6. Znalazłem w instrukcji, że kluczyk na pewno jest indukcyjnie ładowany przynajmniej ten bez łatwego dostępu. Pytanie ile czasu może trwać takie ładowanie rozładowanego kluczyka?
  7. Witam Mam problem z kluczykiem w BMW E91. To kluczyki taki wkładany w otwór przy stacyjce i auto odpalane przyciskiem start -> stop. Z dnia na dzień się orientowałem że auta nie da się otworzyć zamknąć, potem okazało się że da się odległości około pół metra od tylnej szyby (bo dowiedziałem się gdzie jest antena). Auto jeżdżone na krótkich odcinkach, bardzo często zamykane i otwierane (nigdy nie trzymam otwartego auta na stacji benzynowej czy nawet pod domem). Wygrzebałem drugi kluczyk: niestety jego zasięg był podobnie niższy tylko że ten kluczyk wyświetlał nawet błąd baterii po włożeniu do stacyjki (ten pierwszy nie). Teraz pojeździłem trochę na tym drugim kluczyku (150 km, ale w 10 odcinkach) i już komunikatu błędu nie ma ale mam wrażenie za zasięg jednego i drugiego dalej jest podobny. Czy ten kluczyk ma ładowanie indukcyjne? Czy mógł paść odbiornik w spojlerze? Na chłopski rozum zerwany kabel raczej dałby objaw całkowiciego brak działania pilota. Mam zamiast jechać tym autem w dłuższą trasę (3000 km we dwie strony). Czy bać się jechać w taką usterką? Czy może mi to unieruchomić auto? Wydaje mi się, ze nie skoro można otworzyć normalnie samochód kluczykiem oraz po włożeniu do stacyjki również pali. Pozdrawiam
  8. Witam Mam korekty na jałowym (silnik rozgrzany) dochodzące do 1,5. Mechanik powiedział, że doradza mi wymianę wtrysków na nowe. Wtryski nieregenerowane. Podobno te wtryski gdy są w złym stanie palą sterownik. Więc potem koszt naprawy wynosi 1500 zł nowy wtrysk (jak wymienia się jedną sztukę) i 1000 zł używany komputer. Czy to prawda z tym paleniem komputera przez wtrysk? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.