Skocz do zawartości

mone

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i

Osiągnięcia mone

  1. mone

    N42 vanos Aisin

    Odświeżę trochę. Przez ten okres czasu jest jeszcze HEPU który będzie lepszym wyborem?
  2. A jakby już wymieniać to na co? HEPU czy AISIN? Mowa wymianie dwóch szt na raz.
  3. No właśnie też mnie to zastanawia. Ja znów mam dziwnie stukanie gdy silnik się dobrze nagrzeje. Przypadłość powstała po wymianie rozrządu. A grzechotanie łańcucha to słychać po odpalaniu częściej niż na oryginalnym który miał 200tys przejechane a ten ma 14tys. Jaki zestaw rozrządu mi ktoś poleci do N45?
  4. Da się to jakoś potwierdzić by było to w 100% pewne?
  5. Odłączyłem akumulator. Wymieniłem bezpiecznik i podłączyłem akumulator, zwarcia brak. BMW...
  6. Z tego co znalazłem to bez składania. Po prostu regulacja i ogrzewanie. 5pinowe Tak przynajmniej wygląda z schematu.
  7. Sprawdziłem odpinając całą kostkę drzwi od pasażera. Wciąż pali bezpiecznik. Zwarcie do masy jest od bezpiecznika gdy nacisnę ruch lusterka w lewo. Na lewym lusterku jest dużo większa rezystancja, a gdy przełączę na prawe to jest praktycznie zero. Jest możliwe, że padł joy od sterowania lusterkami?
  8. Witam, mam taki problem. Od jakiegoś czasu mam problem z bezpiecznikiem regulacji prawego lusterka. Po wciśnięciu strzałki w prawo bezpiecznik pada. Pytanie co sprawdzić. Lewe lusterko działa prawidłowo, a prawe gdy tylko dotknę guziczek.
  9. Niestety mam ten sam problem. Nowy rozrząd i na początku było dobrze, a po jakimś czasu właśnie taki efekt. Zawór został wymieniony, a problem dalej występuje. Jakby to powiedzieć, przed wymianą rozrządu było to słyszalne jeśli autko postało przez noc, a teraz to jest bardziej uciążliwe. Łańcuchy mają jakieś rozbieżności?
  10. Witam, czy ktoś mógłby mi ładnie wytłumaczyć lub pokazać jakiś filmik jak przywrócić AUX? Samochód ma wejście AUX i było one do czasu, aż nie został rozłączony akumulator. Posiadam Kabel OBD. Autko 116i 2007r. Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie.
  11. Jakbyś napisał więcej informacji na temat silnika to byłoby lepiej... Napiszę z własnego doświadczenia. Miałem szarpanie podczas jazdy i przyspieszania. Losowe raz na jakiś czas bez błędów, checków i innych. Po prostu tak jak byś zrzucił nogę z gazu. Powodem były cewki, jak już chcesz wymienić to wszystkie na raz unikniesz problemów w przyszłości. u mnie się skończyły po 190tkm oryginalne fabryki. Sprawdź czy masz oryginalne (rok produkcji) Drugie to podobnie może się zachowywać ABS pierścień pęknięty. Może walić ci błędy, a nie musi. U mnie szarpało, a najgorzej było podczas ruszania.
  12. Jakieś postępy? U mnie znów grzechocze po dodawaniu gazu jak olej jest rozgrzany to słychać jakby łańcuch, a wymieniony rozrząd 5kkm
  13. Właśnie mam, ponieważ zauważam dokładnie, że coś jest nie tak z tym castrolem. Jak olej jest świeży to wszystko super, ale po 3000-4000km już samochód zaczyna głośniej chodzić, podczas przyspieszania zaczyna dziwnie się zachowywać dźwięk silnika. Tak jakby trafił swoje właściwości po tak krótkim czasie. Dlatego pytam, ponieważ mam chęć zmiany na Shell Helix Ultra 5w-30 motul 8100 x-clean 5w-30 Pytanie tylko czy pozostać przy 5W30 czy 5W40
  14. Mogę odświeżyć na nowym silniku forum 😉 Proszę o odpowiedz.
  15. Pytanie mam warto kupić cały zestaw sprzęgło i dwumas przy 210k km? N45B16 6biegów Mam do wymiany sprzegło i zastanawiam się nad Valeo czy to dobre rozwiązanie? Niestety nie ma innych zestawów. DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE 21217526268 KPL. CZĘŚCI SPRZĘGŁA 21207599307 A chciałem to wymienić na Zestaw sprzęgła VALEO 837111
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.