Skocz do zawartości

mikulam

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia mikulam

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dziękuje za odpowiedź, przyznaje rację twoim słowom ponieważ już naprawiłem przełącznik, ale też zdaje sobie sprawę, że następnym razem koszty będą większe.... pozdrawiam...
  2. dzięki za informacje, chyba rzeczywiście podjadę do moich mechaników niech to rozbiorą....
  3. nie ma żadnych dzwięków, blokada kierownicy też działa.... żona właśnie się przyznała, że zblokowała kierownice zostawiając gdzięś tam auto i po powrocie i odblokowaniu kierunki przestały odbijać,... więc chyba coś tam połamała czuje ....
  4. Witam, mam problem z przełącznikiem kierunkowskazów, to znaczy raptem ni z tego i owego przestał odbijać kierunkowskaz. To znaczy włączam kierunek, skręcam i po powrocie kierownicy ramie przełącznika nie wraca do pierwotnego położenia. Problem występuje zarówno przy skręcie w lewo i prawo. Pytanie czy to uszkodzenie mechaniczne i poprostu mam kupić moduł całego kierunkowskazu? Czy jest to jakoś programowo ustawiane? Proszę o sugestie jeśli ktoś miał podobne problemy.
  5. mikulam

    320D 150KM dymi na zimno

    Witam, miałem identyczne objawy, zrobiłem wszystko co Ty, dym był tylko przy zimnym silniku, nierówna praca silnika, płynu chłodniczego nie ubywało. W serwisie BMW (nieautoryzowanym) po sprawdzeniu wszystkiego stwierdzili że poszła pompa wtryskowa, wysłali do regeneracji i po naprawie jest wszystko ok. Podobno w moim modelu (320D 136Km) często pada po jeżdzie na naszym paliwie. Koszt regeneracji około 2000 PLN. Nowa około 4500 PLN. (ceny z tamtego roku). Pozdrawiam.
  6. Na allegro pompy od 1900 do 2100 to są pompy używane po regeneracji i za taką cene masz pompe jeśli zostawisz im starą, poczytaj dokładnie ogłoszenia lub zadzwoń. W intercarsie nowa pompa kosztuje od 4200 do 8500 PLN. Jeżeli rzeczywiście masz okazję kupić nową pompe za 2000 PLN to rewelacja. Ja na twoim miejscu dałbym auto do dobrego diagnosty, który specjalizuje się w dieslach, układach wtryskowych i pompach. Lepiej nie wymieniać elementów w ciemno.
  7. witam, odme wymieniłem wcześniej, mam 320D 136KM, przebieg 215 tysięcy, pompa VP44, z tego co wiem kosztuje dużo dużo powyżej 2 tysięcy. Nie sądze żeby się udało kupić nową za 2 tysiące. Niestety częsci drogie do naszych aut no ale przyjemnośc z jazdy duża. Auto naprawiałem w Łdzi w serwisie BMW (nieautoryzowany) na ulicy Krzemienieckiej, ale facet pompe też wysyłał do specy którzy tylko tym sie trudnią...
  8. witaj, miałęm identyczn eobjawy, płynu chłodzącego nie ubywało, oleju z silnika również, auto cięzko paliwło jak był zimny silnik, praca przez 10 sek. nierówna, biały dym z róry przez 30 sek. potem wszystko ok. Sytuacja powtarzała sie po kilku godzinach. Świce wtryski wszystko ok, niestty przyczyną było uszkodzenie pompy wtryskowej, ponoć słaby punkt tego auto (moż ebardziej słabego paliwa w Polsce). Zrobiłem regeneracje teraz jest wszystko ok, śmiagam już około 6 mieięcy. Koszt naprawy spory coś około 2000 PLN. Ponieważ naprawa droga proponuje udać się do dobrych speców od BMW.
  9. witam, mam podobne objawy, tzn. jak silnik zimny to słabo pali, długo kręce, nierówna praca przez 5 sek i siwy dym (płynu w chłodnicy nie ubywa), w serwisie powiedzieli mi, że to problem z pompą wtryskową, natomiast spece od pompy, że niekoniecznie. Troche mnie to zaskoczyło, jutro odstawiam auto do serwisu boscha specjalizującego się w pompach wtryskach, ogólnie dislach, dam znać co powiedzieli i czy pomogli..... pozdrawiam
  10. jeżeli to woda to podejrzewam prawdopodobnie uszczelkę pod głowicą, czy orientujesz sie jak wyglada jej wymiana, czy to spory koszt???
  11. witam zauważyłem ostatnio, że po nocy gdy odpalam auto pojawia sie chmurka białego dymu, jest to jeden obłok, potem jest ok, ma to miejsce tylko po kilkugodzinnym nieodpalaniu auta, samochod trzymam w garazu wiec raczej wilgoci nie ma, auto ma 200 tys przebiegu, płyn chlodzacy raczej nie ubywa, plam nie ma, auta jezdzi ok, ma moc, na nic nie narzekam.... zastanawiam sie czy sie martwić tym zjawiskiem?
  12. spytam sie dla pewności przekręcić kluczyk w pozycji zapłon przy otwartej obudowie filtra czy zamkniętej??
  13. dzięki za pomoc , mam auto przed liftem wiec filtr pod maską, po niedzieli wymiana.... pozdrawiam
  14. mam pytanie: czy wymiana filtrra paliwa to jakiś problem? czy wystarczy tylko go odkręcić i wymienić wkład? czy trzeba coś tam odpowietrzać itp....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.