Skocz do zawartości

bober1965

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e81 120I
    BMW e46 320d

Osiągnięcia bober1965

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. bober1965

    n13 b16

    czy INPA połączy z tym silnikiem bo nie wiem czy jest sens instalować
  2. troche znalazłem w internecie, jednak potrzebuje jeszcze walki rozrządu i zębatka pompy oleju
  3. robię rozrząd odkręciłem vanosy i bylem pewny że będą jakieś blokady by wskoczyły na swoje miejsce . niestety nic takiego nie ma, tylko zaznaczone kreski. ktoś podpowie jak ustawić
  4. jak wyżej jakie momenty NM. vanos , wał, korby panewki, walki rozrzadu , jesli temat byl to przepraszam nie moge nigdzie znalesc
  5. mam zbliżone jak u Ciebie na zdjęciu , jednak podpoiłem mu tez ds150e delphi i podobny pomiar , to tez by był jeszcze pikus gdyby nie wywalało błędu ciśnienia , to zanczy że UCU tez by bylo oszukiwane Ox30CI problem z ciśnieniem oleju
  6. BMW E81 silnik n 43 170 KM na inpie zadane cisnienienie 2,6 bar pokazuje 1,5 . Olej zmieniony. wymieniony rozrząd czujnik regulacji oleju , smok czyściutki i dalej problem z ciśnieniem, jutro wepnę manometr zewnętrzny,jesli ktos to rozwiazał prosze o sugestie bo nawet nie chce myslec ze panweki i wał nowy
  7. zwaliłem kolektor sący i nie widze gdzie wchodzi blokada wału, silinik N43 skrzynia automat
  8. witam jak ci sie udalo rozwiazac problem lub moze jakies rady mam praktycznie te same objawy 0x2AF4 0X2AF2 0X2AF6 0X2EF7 0X30C1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.