Dzięki za informacje. Też odniosłem wrażenie, że jak skasuję błąd, to szybciej leci ciepłe powietrze tak, jakby wtedy grzałka nie była ograniczana przez Power management/IHKA . Niestety jednak i u mnie mimo naładowanego akumulatora błąd pojawia się po odpaleniu. Ciekawe, jak napisał maciek64, że kupił nową grzałkę, to czy po wymianie coś pomoże. Co do wymiany, to też trzeba się trochę pogimnastykować z rozebraniem tunelu środkowego, bo z tego co się orientuję przewód minusowy przykręcany jest gdzieś pod elementami niedaleko gniazda zapalniczki/dźwigni zmiany biegów. Jeśli chodzi o ISTA, to jest bardzo dziwne, że nie pokazuje tego błędu, a w aplikacji jak widać na masową skalę się pojawia. Mam teorię, że ISTA pokazałaby może ten błąd w przypadku całkowitej awarii grzałki, a nie tylko ograniczania mocy.