Skocz do zawartości

kev999

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kev999

  1. Odgrzewam temat. Hej prosiłbym o poradę bo widziałem że pisałes w temacie. Mam BMW e90 z silnikiem N46. Walczę z błędami sond 2C6E , 2C6D (sondy zestarzałe błąd ) Obie wymienione, przepływomierz wymieniony ,uszczelki wszystkie co można było bez skutku. Co jakiś czas wywala te dwa błędy tylko i check. Raz pamiętam z ponad pół roku temu wyskoczyl błąd 2A59 ale po skasowaniu nie wrócił już. Teraz tylko te 2 wywala. Objawów nie zauważyłem oprócz zwiększonego poboru i to dosyć dużo paliwa. Masz jakiś pomysł co to może być ? Bo ja juz nie mam pomysłu. Byłem na stacji SKP zrobiłem analize spalin wyszło ,że kat zepsuty i mieszanka za uboga. Czy to może być przyczyną tych błędów ? A co może być przczyną za ubogiej mieszanki ? Prosiłbym o jakąs porade
  2. Odgrzewam temat. Mam BMW e90 z silnikiem N46. Walczę z błędami sond 2C6E , 2C6D. Obie wymienione, przepływomierz wymieniony ,uszczelki wszystkie co można było bez skutku. Co jakiś czas wywala te dwa błędy tylko i check. Raz pamiętam z ponad pół roku temu wyskoczyl błąd 2A59 ale po skasowaniu nie wrócił już. Teraz tylko te 2 wywala. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Bo ja juz nie mam pomysłu.... PS: Co do tego przepływomierza to chyba tak ma być bo sam mam w INPA w air mass 0 . Nie pokazuje żadnych wskazań a błędu z przepływomierza brak więc chyba tak ma być.
  3. Witam . Mam problem w silniku N46 w BMW e90 . Ciągle wywala mi błędy sond 2C6D , 2C6E co już jest zastanawiające bo tylko jedna jest za katalizatorem. Sondy obie nowe bez skutku. Błędy przed wymianą wywalało co jakiś czas jak i po. Co może być przyczyną ? Wszystkie uszczelki powymieniane kolektor dolotowy, pokrywa zaworów, kolektor wydechowy, miska oleju. Przepływomierz też wymieniłem i tu też zagadka bo w INPIE w air mass jest ciągle 0 brak reakcji. Tak jak na starym było tak i na nowym. Niewiem jedni piszą że tak jest bo ogladalem tez filmy na youtube i inni też tak mieli z tym silnikiem a inni znowu mają normalnie . Niewiem już sam co może być. Może katalizator do wymiany ? Bo słychać jak dłuzej jade takie głuche dzwieki jakby z katalizatora i smierdzą strasznie spaliny. Ale jeśli katalizator zepsuty to by tylko błędy z samych sond wywalało ? I od dłuższego czasu jest zwiększone dosyć zużycie paliwa. Prosze doradźcie coś bo już niewiem co mam robić.
  4. Silnik N46 w INPA air mass 0. Jak mówicie ,że to nie przepływomierz to jak sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny? Nie mam żadnego błędu jego a non stop wyskakuje błąd sondy za katem i spalanie 2 razy wieksze hmm doradzicie cos ? Wrzucam filmik z INPY : czy te wartości sa dobre ?jakas reakcja jest w obu sondach ale niewiem ile.ma byc prawidlowo volt baardzo prosze o porade samochód był u mechanika długi czas i nie dał rady :(
  5. Witam posiadam BMW e90 318i 2006r 129 km. Robiłem odczyt sond lambda w INPIE bo wyskakują mi błędy sond na komputerze. Czy mógłby mi ktoś sprawdzić te wartości na filmie czy są dobre czy złe ? Filmik nagrywany na rozgrzanym silniku po 45 minutach. To wszystko co miałem w INPIE dotyczące odczytu sond nic więcej nie było . Nie podoba mi sie sonda lambda przed katalizatorem. Czy wartość powinna dochodzić do 1,60 volta ? Proszę znawców o opinie. LINK DO FILMU NA YOTUBE :
  6. kev999

    BMW e90 AIRBAG

    Dodam ,że korzystałem z programu Delphi Autocom .
  7. Witam. Posiadam BMW e90 318i 2006r 129km . Mam następujący problem. Świeciła mi sie non stop kontrolka pasów i poduszek .Podpiąłem komputerem i był błąd maty i klemy dodatniej akumulatora (bezpiecznik piro) . Więc kupiłem nową kleme pirotechniczną a na uszkodzoną mate emulator maty i pasów. Skasowałem błąd wszystko ok jednak czytając system airbag komputer pokazał, że poduszki pasażera są wyłączone. Czy ten emulator wyłącza poduszki ? Nigdzie w instrukcji nie było napisane tylko,że podaje do komputera że mata jest sprawna i kontrolka sie nie zapala. Jak było wcześniej niewiem może tak już było przed tym emulatorem nigdy tego nie sprawdzałem. Ale co dalej robić bo raczej tak jeździć niechce w razie czego poduszki pasażera nie zadziałają. Jak rozwiązać ten problem ? Prosze o jakieś rady.
  8. Witam w mojej BMW e90 wyskakują ciągle kody błędów 2E7C i 2EBE co usunę na nowo wyskoczą. W necie przeszukalem wszystko i angielskie strony i tylko byla informacja że sa to błędy magistrali BSD. Mógłby ktoś mi powiedzieć o co chodzi gdzie szukać lub co to może być bardzo bym prosił o pomoc.
  9. Witam. W Bmw e90 wyskoczyła mi żółta kontrolka service a później auto na podnośniku co to dokładnie oznacza ? W internecie tylko znalazłem że potrzeba obsługi ale co to dokładnie znaczy cos trzeba sprawdzić mógłby ktoś wyjaśnić ? Byłbym wdzieczny.
  10. a nastepna rzecz co ty gadasz ze swiece wymienic i cewke to jest jedno z dwoch a moze jeszcze co innego ,... ja zdiagnozowalem na komputerze ze jest problem w cylindrze 3 i tam trzeba szukac a jak ty kolega tak robisz ze wymieniasz wszystko odrazu a niewiem dokladnie co jest uszkodzone czy swieca czy cewka to brawa dla ciebie
  11. juz wiesz czy dalej nie czy ci 3 raz tlumaczyc ?? nikt mi nie musi wymieniac nic tylko chcialem wiedziec jak do tego dojść bo wymienie na ślepo cwek ale swiece i dalej bedzie to samo i po co to tak najszybciej można ale sztuką jest znalesc dokladnie usterke a za to niewiem jak sie zabrać a ty mi dowalasz chłopie
  12. chłopie ty jesteś taki ograniczony czy takiego udajesz ??? juz drugi raz ci pisze ze wszystko napisalem ... chodziło mnie o to zeby mnie ktoś nakierował od czegoś zacząć co sprawdzić najpierw i jak sie to robi naprzyklad zeby cewke sprawdzic czy podmienic na inny cylinder czy jak ze świecą tak moze i podstawy ale ja zaczynam a bardzo mnie to interesuje i myslalem ze po to jest to forum zeby porady szukać to jeszcze masz pretensje do mnie bo sie zapytalem
  13. a kto tu pyskuje ? napisalem kulturalnie wytlumaczylem wszystko to ktoś mi glupio odpisal ja napisalem ze nie jestem mechanikiem a chcialem zeby mnie ktoś naprowadzil... i po czym twierdzasz ze jestem leniem ? hah ze zapytalem jak dojsc do usterki ? chyba po to jest to forum zeby o cos zapytac i samemu zrobić chociaż zdiagnozować a nie głupio dowalać masakra chyba to zglosze do administracji.
  14. Prosze napisze ktoś co mam zrobić najpierw czy swiece sprawdzic czy cewki podmienić prosze o jakies wskazówki
  15. bo ze błąd jest w 3 cylindrze to akzdy glupi umie odczytac a jeden kod błędu moze zonaczać 5 usterek roznych i jak teraz do niej dojść pytam co to może byc bo niewiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.