Witam. Od kilku miesięcy walczę z problemem błędów sond (2c6e, 2c6d). Obie zostały wymienione na nowe, a w INPIE i DISie dalej istnieje komunikat o konieczności ich wymiany... Zauważyłem, że przepływomierz nie działał i pomyślałem, ze to on może być powodem problemów. Został wymieniony na nowy i dalej to samo - błędy sond. Dziś wybrałem się w trasę, miałem wrażenie, że auto ma jakby parę koni mniej (na wyższych obrotach dostawało tak jakby kopa), ale może to tylko wrażenie było, bo całkiem dobrze się zbierało. zatrzymałem się na chwilę, i ku mojemu zdziwieniu pojawił się zupełnie nowy błąd - 2a59 - valvetronic leading sensor. Zrobiłem kolejne kilometry i wyskoczyły błędy sond. Może to wszystko ma ze sobą związek? wcześniej błędu 2a59 w ogóle nie było, jedynie sondy. Proszę o jakieś porady..