Skocz do zawartości

pezet955

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 136 KM

Osiągnięcia pezet955

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem oryg używkę ze szrotu I co sie okazuje ? Samochód zapiernicza jak głupi . Także wnioski są takie : Brak mocy ? Wszyzstko wymienione ? Podłącz turbo bezpośrednio wężykiem omijając zbiornik podciśnieniowy oraz elektrozawor Jeżeli bmw bedzie jeździć bez porównania jak ze starym elektrozaworem zmieńcie na jakiś oryg nigdy zamiennik ! Aa i co do tego ze jak na 4- biegu nie idzie do końca ekonomizer to wina przeplywke , Nie prawda , ja miałem ze mi nie szedł na 4-tym przez ten elektrozawor wlasnie
  2. CZyli na 100% to wina elektorzaworku ? Oddać ten co mam i kupić ori ?
  3. Z kostki od radia np Zajdz 12 v , ktore pokaze ci multimetr, po przekreceniu kluczyka
  4. Witam serdecznie . Mam taki problem, otóz , Podlaczajac gruszke turbo do weza z podcisnieniem bezposrednio , samochod jedzie az milo . Ale gdy, podlacze pod elektrozawór i puszkę podcisnieniowa ( ten zbiorniczek ) samochod jest zaamulony na dolych obrptach , jakbym cos za sobą ciagnął . Wiec zamowilem z allegro elektorozawor nowy https://allegro.pl/oferta/elektrozawor-podcisnienia-bmw-e46-e90-e39-2-0-3-0d-8725915728?snapshot=MjAyMC0wNC0yMlQwNzozMjo0OC4wNzBaO2J1eWVyOzFmOGY1NmZlZjIxNzg2NzhjMGVmN2Y4YzI2ZjBjNzE5MDI1MjkzZWMwMzVmYzgyMzljYWFkYmNkNmQyN2UwYTE%3D za 109 zł . Od tego goscia . Po wymianie 0 poprawy, samochod jedzie dalej jak muł . Omijając tą puszke podcisnieniowa, jest jescze gorzej . Czy to wina elektrozaworu? czy moze nie mam prądu na wtycze? Czy ktos wie jaki prad powinen byc na biegu jalowym ? We wtyczce od tego elektorzaworu?
  5. A powiesz mi jak najlepiej odpowietrzyc pompę ?
  6. W zasadzie Ok , sterowanie pompa , czyli sterownik , czyli jak zrobie próbę sterownika ( z żarówka ) która podłączę do przewodu , jak są te poradniki na necie i okaże sie ze dobry , to możliwe Ze zapowietrzony. ? Błędów żadnych nie mam
  7. Mechanik mi powiedział , ze przez plaka pogięło zawory i dlatego leci dymek i , ze silnik do wymiany :p
  8. A może ktoś coś przybliżyć ? Co może oznaczać dym z pod kolektora ? Jak zdejmę kolektor to leci z 1 cyl dymek podczas kręcenia p
  9. Na dzien dzisiejszy mam tylko delphi , czy w nim da sie coś odczytać ? Podczas rozruchu. ?
  10. Tak , działał przed wymiana rozrusznika . Czyli działa bez kolektora , i czujnika ciśnienia doładowania , który jest w kolektorze ?
  11. 0 błędów . Pompa raczej działa bo leci duże cisnienie paliwa . Chyba ze Jeszcze jest zapowietrzona ?
  12. Witam, mam pytanie, kolega (glupek) mial wymienic mi rozrusznik w moim BMW , odkrecil przewody od wtryskow, oraz wyjął kostkę od pmpy wtryskowej - mówił ze robił sobie miejsce na wyjęcie go górą , a i tak wyjął dołem - ale mniejsza o to . Przy tej okazji coś sie stało z IMMO, bo nie chciał w ogole zapalic, palił tylko na plaku . Z czego mi mowil, tyrał go dosc długo na tym plaku, ale nie załapal. ( Po poluzowaniu nakretek od wtryskwiaczy ropa lala sie bardzo słabo ) - Po wymianie sterownika silnika oraz EWS + pestki od kluczyka, pompa wtryskowa odżyła bo zaczęła walić cisnieniem pod samą maskę . Ale samochód dalej nie pali . Co to moze byc? Zdjąłem mu kolektor dolotwy, i podczas kręcecnia wydobywa sie dym z 1 cylindra tam gdzie wtryskiwacz sterujący , tylko nie z pod wtrysku, tylko z dziury tam gdzie nachodzi kolektor ( nie wiem jak sie to nazywa ) 2 Podstsawowe pytania 1: Czy Zapali mi bez kolektora? 2: Czy Jezeli Pali na plaka, czy rozżąd moze byc przestawiony? Czujnik polozenia walka na pewno dziala
  13. Odpal auto i zobacz pod spod auta mniej więcej na wysokości drzwi półśrodki ( łącznik elastyczny ) może aci przepuszcza spaliny
  14. Nawet jeśli paliwo idzie tymi przewodami paliwowymi do wtrysków , to pompa jest sucha ? A i jeszcze jedno po grzebaniu Delphim mechanik jak tam sprawdzał pompę paliwa itd to zaczął wyskakiwać błąd delphi pokazuje blad 42 sterownik DDE EEPROM i konfiguracja. Czy możliwe ze on nie chce zapalic przez ten błąd ? Czy przez to Ze ta pompa jest zapowietrzona.
  15. No wlasnie nic to nie daje, 10 x tak robilem. Poza tym czy czasami przy rozruszniku nie ma czujnika polozenia wału? . Bo czytalem na internecie i pisze ,ze taki wlasnie jest kolo rozrusznika, i moze jak kolega wyciagal rozrusznik to zawadzil o niego i cos sie tam stalo . i dlatego nie pali
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.