Skocz do zawartości

CiagA

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    *BMW X5 e53 M57 TUD30 '2005
    *BMW 3 e46 M47 D20TU '2003 m-pakiet
  • Lokalizacja
    Nowogrodziec (DBL)

Osiągnięcia CiagA

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Sorry, że dopiero teraz, ale zapomniałem napisać. Tak jak mówił @nomad66 to, że cykały nie oznacza, że działały :wink: Wymieniłem dwa czujniki na nówki zamienniki Getz i problem zniknął. Pozdro!
  2. Widać, widać, do tego kamera cofania, ale jestem zdania, że skoro mam coś na wyposażeniu to ma działać :D Dwa lata juz tak jeżdżę no ale małżonka w ciazy to jej wygodniej X5 jeździć, a jej się przydadzą ;) podjadę jutro na kompa, zobaczymy o co chodzi.
  3. Cześć! Wymieniałem uszkodzone czujniki parkowania i po złożeniu wszystkiego w dalszym ciągu przy próbie włączenia PDC jest chwilę sygnał ciągły oznaczający awarię. Sprawdzalem każdy czujnik i slychać charakterystyczne cykanie przy wszystkich. Czy muszę podpiąć pod kompa i usunąć jakiś błąd czy możliwe że moduł PDC jest uszkodzony?
  4. Czołem! Kupiłem navi z chińskiej aukcji do e53 (mozna montować też w e39, e46, e38 itp.) wypierdzielilem zmieniarke, czytnik nawigacji, radio i tuner, podpialem wszystko dedykowanym kablem. Zostawilem tylko wzmacniacz sygnału anteny. I wszystko chodzi fajnie, poza jednym szczegółem. Gdy słucham muzyki z pendrive'a, moge normalnie przełączyć na radio. Natomiast, gdy słucham radia i chce zmienić na muzykę po usb nie mam glosu. Widać, że piosenka leci, ale nie słychać. Po powrocie do radia gra normalnie. Jest też taka dolegliwość, że przy odpalonym radiu nie słychać dźwięków nawigacji, natomiast przy muzyce z pendrive'a wszystko jest normalnie. Mial ktoś taki problem? Czy można cos zmienic w ukrytych ustawieniach navi, czy cos mam źle podpięte? Pozdrawiam!
  5. Cześć! Czy jest możliwość zmiany języka, na wyświetlaczu pod zegarami, nie posiadając oryginalnej navi 16:9? I czy jest możliwośc usunięcia niektorych pozycji z wyświetlacza? Mialem ustawiony jezyk angielski i najpotrzebniejsze komunikaty, ale po wymianie akumulatora mam j. niemiecki i wszystkie mozliwe opcje.
  6. Temat rozwiązany, dzięki za pomoc. Co ciekawe podłączyłem się od spodu przez kabel od alternatora (dostęp bardzo slaby, cale szczęście nie mam za dużych dloni :wink: ale musialem klemę przypiąć do nasadowej 13-tki i dopiero klucz nałożyć na śrubę od kabla), ale po podpięciu do prostownika nie bylo reakcji. Musialem podjechać drugim autem i podpiąć klemy do niego.
  7. No właśnie mam osłonę, ale jak nic innego nie wymyśle to zanurkuje pod niego i sprobuje zdjąć. Zdemontowalem nerki, myslalem że dobiore się do linek cięgna zamka, ale ni hu hu. Najlepiej byłoby otworzyc maskę, ale nie wiem czy znajdzie sie taki magik, bez piłowania bolców.
  8. Pod moją nieobecność moja druga połówka rozładowała akumulator, a przy otwieraniu auta, uszkodziła klamkę. Klamka jest uszkodzona w ten sposób, że spadła linka z tego trzpienia który podnosi zamek. Także nie moge podnieść klamki nawet drutem. Czy mogę gdzieś podpiąć prostownik np. pod boczny kierunkowskaz, żeby tylko załapał centralny i wejść innymi drzeiami? Ew. jakiś mało inwazyjny sposób na otwarcie maski, żeby podpiąć prostownik normalnie. X5-tka poliftowa, diesel.
  9. Ooo dobrze wiedzieć, że jest coś takiego. A problem przed chwilą przypadkiem rozwiązałem. Wjeżdżając do garażu nie chciało mi się złożyć lusterko. Wyciągnąłem konsole sterowania szybami i lusterkami i okazało się, że biała kostka miała odgięte kable i nie stykała na całej powierzchni. Wypiąłem ją, wyprostowałem kabelki, wsadziłem i lusterka ładnie się złożyły. Po wyjściu z auta okazało się, że działa również centralny. Po ponownym odgięciu kabli, problem wrócił, więc to 100% była przyczyna. Nie miałem pojęcia, że w tej kostce i module sterowania szybami jest jakiś czujnik centralnego. Ot, ciekawostka i podpowiedż dla innych z podobnym problemem. Pozdrawiam i dzięki za wszystkie rady!
  10. W okresie świątecznym się za to wezmę i dam znać czy coś się udało wskórać. W najgorszym wypadku kupie nowy zamek. Dzięki za podpowiedzi!
  11. @Skimir no właśnie tego się obawiałem, że jakieś mechaniczne uszkodzenie. Zamek znajdujący sie w drzwiach jako taki sam w sobie posiada sterowanie centralnym? Czy jest jakis dodatkowy element ukryty gdzies w drzwiach, który steruje CZ? Między poduszką powietrzną i wkładką klamki, przy wewnętrznej ścianie drzwi jest jakaś czarna plastikowa obudowa. To element zamka, czy cos innego. Nie mogę tego namierzyć na realOEM.
  12. Z drzwiami sobie poradziłem. Ściągnąłem listwę zewnętrzną pod szybą, opuściłem szybę i pociągnąłem haczykiem za cięgno klamki, ktore bylo widoczne. Wymieniłem wkładke klamki i wszystko dziala. No prawie wszystko. Problem mam teraz inny. Nie działa mi centralny zamek w drzwiach kierowcy. Jak otwieram/zamykam z pilota działają wszytskie drzwi poza drzwiami kierowcy. Jak otwieram z kluczyka poprzez zamek w drzwiwch otwierają sie wszystkie drzwi, natomiast przy zamknięciu tylko drzwi kierowcy. Ma ktoś pomysł czego to moze być wina?
  13. Cześć! Dzisiaj rano, przy ujemnej temp. wsiadając do auta nie odbiła mi klamka. Drzwi zamknęły sie tylko na "pierwszy zatrzask", nie domknely się. Po otwarciu juz w ogole nie chcialy się zamknąć. Wcisnąłem bolec i równocześnie zatrzasnalem drzwi. Zamknęły się, ale teraz otwierając od wewnątrz podnosi sie tylko bolec, ale drzwi sie nie otwierają po drugim pociągnięciu za klamkę. Natomiast od zewnątrz nic sie nie dzieje. Centralny działa normalnie. Dodam jeszcze, że już dwukrotnie wymienialem wykładkę klamki w drzwiach kierowcy. Znacie jakiś sposob na otwarcie drzwi, abym mogl zdemontować boczek, wymienić klamke i spróbować to naprawić?
  14. Czy jest w planie rozszerzenie aplikacji o możliwość kodowania np. modułu świateł dziennych, skrętnych, zmiany języka czy blokowania drzwi?
  15. Aaaa ok, chyba już wiem. Tak jak mówisz @Skimir nie wiedziałem jak to jest rozwiązane w e53. Muszę wymienić całą klemę, czy wystarczy ten bezpiecznik na klemie? No i czy dużo roboty jest z wymianą całej klemy, jak z dostępem do przewodów bo jakoś nigdy nie zwracałem uwagi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.