Skocz do zawartości

diag

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia diag

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. diag

    BMW ICOM NEXT

    Użyj routera albo przyznaj karcie sieciowej IP na stałe 169.254.x.x.
  2. diag

    BMW ICOM NEXT

    Jeżeli chodzi o ICOMa, a o to w tym temacie tutaj biega, to zbyt wiele możliwości nie ma. Połączenie bezpośrednie bez routera po kablu (DHCP) dla karty sieciowej Ethernet LAN przydzieliłbym IP z palca (pula Zeroconf), a w ISTA VCI ustawił na: Przy tych ustawieniach moim zdaniem musiałoby to śmigać. Gorzej jest jeżeli chodzi o komunikację WiFi (WIN 10 x64), wczoraj dużo próbowałem, ale wszystko to dość nie stabilnie działa. Nie mam zamiaru programować po WiFi, ale diagnoza byłaby wygodna. Przede wszystkim ITool Radar widzi ICOMa tylko chwilami, jednakże diagnoza jest możliwa. Po WiFi łączność PC z ISTA P nie działa natomiast ISTA+ jak najbardziej. Mój błąd polegał na tym, że sugerowałem się ustawieniami LAN, ale one tez są istotne dla WiFi.
  3. diag

    BMW ICOM NEXT

    Ta dyskusja traci tu powoli sens "wiem, ale nie powiem" a może nie wiem. Standardowe ustawienie ICOMa APIPA a każdego komputera DHCP. Pula IP, w których pracuje ICOM to Zeroconf i bardzo ciężko go zmusić by przeszedł w pulę prywatnych adresów IP. Din76 jak masz rozwiązana komunikację WIFI, bo mnie do tej pory udało się tylko poprzez WIFI router. Chociaż ITool Radar nie wykrywa ICOMa albo tylko przez chwilę to tak komunikacja ISTA-PC-ICOM jest poprawna.
  4. diag

    BMW ICOM NEXT

    No nie całkiem ICOMa można używać w trzech trybach (DHCP, Static IP, APIPA). Ja właśnie nie chciałbym doprowadzić do tego, by któryś ze sterowników się zawiesił i nie powstał. Może ta instrukcja i tryb pracy dla E-Sys poprawna: http://obd365.eklablog.com/bmw-f11-520d-ecu-update-by-enet-e-sys-a127028362
  5. diag

    BMW ICOM NEXT

    Czyli wszystko leci poprawnie po stałych adresach IP(Zeroconfig) Zero Configuration Networking dla PC oraz ICOMa ? Być może po kablu Enet problem ten nie występuje tylko przy ICOMie.
  6. diag

    BMW ICOM NEXT

    A to widzisz świetnie, w jaki sposób Ty to robisz ? Może na stole nie przez łącze OBD to jest możliwe. Czy wiesz moze jak jest z tym WIFI i icomem ,ponieważ nie wiem co ma na mysli Din76?
  7. diag

    BMW ICOM NEXT

    Rozumiem, już troszkę bardziej to wszystko robi się klarowne. W międzyczasie tez trochę informacji zbierałem w całej sieci, lecz zdania na temat router DHCP czy emulatora DHCP są podzielone. Lecz jedno w tej chwili zrobiło się dla mnie niejasne, bo nie znalazłem nigdzie informacji na temat WiFi i bezpośredniego połączenia icoma przez WIF cos w rodzaju Ad hoc. Jest to raczej nie możliwe ,do tego jest również jak w przypadku DHCP konieczny router WIFI. Czy się mylę?
  8. Ja myślę rze nie chodzi tu o to jaki icom, lecz przy serii F konieczny jest DHCP serwer (router,pc wirtualny) do poprawnej komunikacji.
  9. diag

    BMW ICOM NEXT

    Chciałem się podzielić moimi pierwszymi doświadczeniami z ICOMem Next. Zadałem już wcześniej pytanie w innym temacie o konfiguracje ISTY. Myślałem, że będzie problem ze wskazaniami napięcia jednakże podpięciu ICOMa napięcie na klemach można bez problemu odczytać i wszystko śmiga ładnie. Prawdopodobnie manipulacje z "Voltage Control" i.t.d. tylko w przypadku współpracy z innymi interfejsami jak icom. Nie była konieczna edycja ediabas.ini, ale nie wiem czy jest jeszcze coś konieczne, by przeprowadzić programowanie wszystkich sterowników samochodu ? Wcześniej używałem ISTY P D (plus) z kablem Enet oraz K D Can. Wiec moje pytanie kiedy trzeba edytować ediabas.ini (może tylko dla INPY, ponieważ brak komunikacji z ICOMem) oraz do czego jest konieczny Router (czy może tylko do WIFI lub seria F, czy można użyć routera wirtualnego)?
  10. diag

    ICOM NANO BMW

    Dość nowy interfejs do diagnostyki BMW może ktoś z forumowiczów już go posiada i podzieli się doświadczeniami. Z tego co się orientuję tylko do diagnozy.Numer części 81-31-2-464-914 picture deutsch
  11. Din76 wielkie dzięki za dogłębne i zrozumiale rozpisanie trybów GYSFLASHa. Chciałem tutaj dołączyć jeszcze jeden zasilacz stabilizowany z prostownikiem, który się dobrze sprawdził firmy MFJ, ale i pod innymi nazwami można go znaleźć (Ameritron). MFJ SPS-4275MVX 4-16 V 70/75 Amp. http://www.hamradioguide.net/mfj-4275-mv.html
  12. Tak cena zależy od długości kabli są 5m 8m standard 2,5m. A ja mam pytanie, kiedy się używa trybu DIAG+, POWER SUPPLY, a SHOWROOM to wszystko jest napięcie stabilizowane nadające się do flashowania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.