Skocz do zawartości

Becik

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540,

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Becik

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Wracając do tematu i przezwajając cisze. Jakie rabaty obecnie wynegocjowaliście? W obrębie rozmyślań m550i, ew m3. Zastanawiam sie jakie są realne rabaty obecnie, jaki czas oczekiwania? Czytajac wątki ze stycznia mozna się mocno podjarać, ale obstawiam ze sytuacja obecnie troche dla dilerów sie poprawiła, a aktualnych danych nie widziałem.
  2. Becik

    PowerKit BMW G30

    Wtedy jest czas aby kupic turbo stage 2 i sportowy cat i poznac przyjemnosc na nowo:-) zawsze niestety jest ryzyko ze cos gdzie sie jednak zuzyje. Przyklad nower rs4 gdzie poszedl tylny wal napedowy przy 2tys kmow jako wada fabryczna :mad2:
  3. Co dokladnie zrobiles?:-)
  4. Jesli zrobisz tylko axleback i nie bedziesz dotykal oby dowbpipe'ow to Ci moga naprutac. Leci tylko gwarancja na axleback a naped zostaje. Zglos sie do Hypertecha to Ci temat ogarna.
  5. Brakuje jeszcze progow, ale czekaja juz;-)
  6. Moj zakupiony w @fullmoonparts produkcja autalijska. Odblaski ideolo, spasowanie dosc dobre. Dal sie zamontowac. Nakladka na kierownice jest z rw carbon akurat.
  7. Myslalem bardziej o dodaniu dosatkowej chlodnicy bocznej z 550i:-) 0-100 chyba maja najmneijsse znaczenie akurat. Bardzie 100-200 zejdzie do 8 coz albo lepiej
  8. Normanie 4.3-4.5. Ale nogdy w idealnych warunkach i na asfalcie zapiaszczonym. Bardziej odczuwasz to w normalnej jezdzie gdzie predkosci z kosmosu robisz w ulamki sekund. Osiagalne jest ponizej 4 w idealnych warunlach plus inne opony bo jednak lrimacy 3 sie slizgaja okrutnie
  9. U mnie wyszlo 440 i 600 plus minus. Seria byla 350 i 500 niutow. 4.15 do 100 na dragi 10.3 100-200. Mozna by doisc do 480 i 680niutow na serii turbo zapewne. Seria robila 4.8 i 12.8.
  10. U mnie z 10tys 40xi 13.9l na stage 2 i spada - zaczlaem od 16:D jazda mocno dynamiczna.duzo moasta i okreoswo trasa. Bez moda z 20 tys 13.4l. W miescie od 13 do 17 normalnie. W trasie najnizej 8.2 norma 9 Warszawa zakopane w 3h 25min 11.3l w druga strone 3h 20min 11.1 trasa szybka, stabilna. Normalna trasa do 200 w systemie mocno dynamiczne 90-200 12.3
  11. Tam nie masz tej wanienki tylko podloge na rowno z nadkolem wiec wejdzie ale bedzie za mala.
  12. Mam catless plus mod i skrzynia - stage 2 Wymienilem filtr na bmc. Mozna dorzucic chlodzenie od 550i tanim kosztem. Nie ma zamiennych intercoolerow do g30;-(( Robilem w @hypertech i jestem zadowolony:-) PS jak walniesz turbo czyli ponad 500kunia lekko to bez chlodzenia bedzie ciezko, ale zapytaj Pana Filipa to Ci lepiej to wytlumaczy:-)
  13. Bavasound ma caly zestaw do hifi i harmana. Powinno zdac egzamin.
  14. zwykły ala m5 ale full cf 50i Końcówki armtyrixa sa mniejsze niz remusa i acsnycla nie mówiąc o mgmotorsport Dodatkowo jeszcze doszły głosniki ala Bowers z ledzikiem i pełen pakiet cabron mperformance przód (robiony za 1/10 ceny :) spasowanie 2/10 ale do poprawek na spokojnie) oraz CF Lki - fotki w trakcie. Narazie syf straszny.
  15. Uwaga uwaga Ktos jednak probowal!!!! I to ja:D Uwaga tlumacze :mrgreen: M5 ma inny rozstaw niz 30i. 50i ma jeszcze wiekszy rozstaw niz m5! Remus i acschnitzer wchodza ladnie w m5. Sa za male do 50i armytrox ma mniejsze koncowki wchodzi na styk w oryginalny dyfuzor fotki zaraz PS wnetrze tez mam cale zrobione dekory na cf. Mi głównie skrzypi deska (sentatec). PS2 z m5 wchodzi 1 do 1 bez modyfikacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.