Skocz do zawartości

FilipppCars

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    540xi G30 + S7/RS7 ST3

Osiągnięcia FilipppCars

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zapewne wszystko zależy od egzemplarza i wyposażenia. - Samochód przyklejony jest do drogi, niezależnie od tego czy jade 100 czy 200. Mam felgi 20 na Hankookach + sportowe zawieszenie M ( obniżone) - plastiki nawet minimalnie nie trzeszczą ( bardzo na to zwracam uwagę i potrafię wyjąć cały środek auta aby namierzyć jakie kolwiek trzeszczenie) - silnik ładnie trzyma obroty ( 3 litry benzyna ) - skrzynia nie ma najmniejszego szarpania i wibracji - układ hamulcowy M z tarczami 400mm jest świetny( jeszcze go nie przegrzałem) Jedynie do czego mogę się przyczepić to słaby dźwięk wydechu w serii M... oraz brak aerodynamiki ( szum powietrza) lecz jeszcze gorzej jest w f36 (tam przy 200 można śmiało nauszniki zakładać...) . Zdecydowanie lepszą aerodynamikę ma Audi, ze względu na bardziej opływowy kształt. Ogólnie jestem zadowolony. Mam porównanie z :F10,F36,A7,A6,A5,A8,S7. Mój egzemplarz jest z 2017 USA
  2. Nieźle idzie. Co było dłubane?
  3. Wykończenie lepsze jest w G30, przynajmniej w pełnej "M". ( lepsza decha, tunel, fotele : audi będzie bardziej "surowe") Trzeba pamiętać że G30 to generacja C8. Generacja C7 to odpowiednik F10... więc ciężko porównać generację C7 z roku 2011 i generację G30 z 2016 roku... Masz swoje czasy 100-200?
  4. 100-200 wychodzi 9,29 więc nie jest źle... S7 sprzedałem bo przejadł mi się środek Audi A6/A7... S7/RS7 ma taki sam środek jak zwykłe A7 i A6... RS7 wyścigówka lecz do jazdy na codzień S8 wygodniejsze... szczególnie S8 plus lub S8 z turbinami przerobionymi + strojenie...
  5. Turbo Stage 1 PERUN Pompa wysokiego ciśnienia paliwa z SUPRY ( nowa ) DECAT/DP Strojenie TCP Sportowy filtr powietrza Otwarty wydech ( klapy ) Dokupiłem też MGflashera którym można zmieniać mapy, strzały wydechu, logi itp.... Świece Beru ( niezbijane ) Ograniczeniem mocy jest teraz turbina czyli turbo stage 2... Na ten moment uważam że jest ok... Pomiar 0-100 ma sens nie w słabszych samochodach tylko w samochodach na 4 łapy ;) W wolnej chwili zrobię więcej pomiarów 100-200 i 1/4
  6. Zrobione. Powtarzalnie 3.60-3.68 do setki na paliwie 98. Ogólnie mówiąc dla tego silnika to standardowy mod. Można wrzucić turbo ST2 i zwiększy się moc na 570km. Nie jest to V8 lecz 520km i 700nm idealnie pasuje do tej budy.....
  7. A długo używałeś Pipercrosa? ja go miałem już w A7 3.0TFSI ST2 oraz S7 ST3 - różnicy w porównaniu z KN nie zauważyłem ale na hamowni nie sprawdzałem tego... Można zawsze założyć "kubeł" zamiast stokowego... tylko że ciepłe powietrze jest w komorze silnika = spadki.... Wymieniał ktoś z was seryjne świecie w B58 na NGK Racing?
  8. Dodatkowa boczna jest trochę mała, myślałem o wykorzystaniu miejsca pomiędzy belką a pasem przednim - tak jak robi to Wagner w serii 3 z silnikiem b58. A czy na Downpipe nie śmierdzi u was benzyną? Bo Ja u siebie w Audi v8 650hp miałem Dp i ze względu na smród założyłem katy.... ( w Audi są w bagażniku gumowe klapy wentylacyjne które czasem mogą zassać powietrze z zewnątrz czyli z wydechu :/ ) A jaki jest dźwięk na DP? Nie jest zbliżony do poloneza ? Myślałem aby wyciąć resonator w celu poprawy dźwięku : Pipercorss jest dla mnie lepszy bo lepiej wyłapuje syfy od KN. Poza tym nie ma zabawy z olejowaniem. Muszę jeszcze przemyśleć temat bo narazie jestem zdecydowany na przeróbkę turbo + filtr + DP + strojenie ale zastanawiam się czy warto inwestować w pompę paliwa i chłodzenie ( czy będą zadowalające efekty ).
  9. Po schematach wychodzi mi ta chłodnica. Ciekawe ile % jest pojemniejsza. https://prussianmotors.com/2017-2019-bmw-5-series-m550ix-750ix-7-series-mahle-engine-radiator-g30g11-oem-24076/ Wyniki dobre. Zastanawiam się czy na większym turbo i seryjnej pompie na launch control będzie ok 3,7 do setki....
  10. Startowałeś z launch control czy normalnie?
  11. Robiłeś pomiary przyśpieszenia?? ciekawy jestem ile ma 0-100... Poszperałem i podzwoniłem trochę, mam dwie koncepcje moda: 1. Mocniejsza pompa paliwa+ turbo + DP + chłodnica + filtr + strojenie = z tego co zebrałem powinno być powyżej 550hp lub lepiej + prawie 700nm 2. Sportowy cat + turbo + filtr + strojenie = ~500hp / 600NM Pompa paliwa Dorch Engineering Stage 1 ( koszt ok 1200usd ). Ciekawe jakby poradziłaby sobie pompa seryjna od Supry bo jest o 10% wydajniejsza niż stockowa BMW ( widziałem że można wyrwać ją za 800zł ). Co do chłodnicy to dzięki za wskazówkę z chłodzeniem od 550 bo miałem koncepcję zamówienia na wymiar. Jak chłodnica większa to w sumie ciekawe czy druga pompa wody nie przydałaby się.
  12. Cześć, Szykuję się do zrobienia sensowego moda w mojej 540XI z silnikiem B58. Lista rzeczy które chcę zrobić: - Modyfikacja turbiny ( Od TC lub Perun ) - Sportowy cat od MG Sport / ostatecznie downpipe - filtr gąbkowy pipecross - strojenie np. u TC lub Dynosoft Zastanawiam się jeszcze nad zwiększeniem intercoolera wodnego. Jedni mówią że wystarczy mod turbo + DP + soft a inni mówią że do tego trzeba zrobić lepsze chłodzenie.... Robił ktoś z was takiego moda? Macie jakieś wskazówki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.