Skocz do zawartości

CincinCm

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CincinCm

  • Urodziny 04.08.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie:
    E30 86r 2d 318i M54B30
    E83 3.0d 05r
    Było: E30x3, E39, E91
  • Lokalizacja
    Warm. maz
  • Zawód
    Konstruktor

Osiągnięcia CincinCm

  1. Bardzo fajny sklep. Panowie Ziółkowscy zawsze pomogą, można ich dopytać o części. Polecają, gdzie można uderzyć w dobry zamiennik a gdzie lepiej dać oryginał. Tutaj mają też na forum swój temat.
  2. https://czescidobmw.pl/termostat-z-kroccem-przylaczeniowym-11517805811--11517805811 330zł oryginał
  3. Skutki wyższej temperatury to oczywiście może być przegrzanie silnika. Osobiście raczej nie kombinowałbym z temperaturami, ale nie mam też z tym doświadczenia w tym modelu. Dlaczego chcesz zwiększać temperaturę? Wolno ci się nagrzewa? Ps. masz oba termostaty? Ten od egr pozwala na szybsze nagrzewanie silnika. Wymieniasz co rok z jakiego powodu? cieknie? nie trzyma temperatury? Odnośnie zamienników w bmw często zamiennik = 2 razy wymiana. Ostatnio do M57n2 kupowałem oryginał z bmw. Np sklep czescidobmw.pl poleca głównie oryginalne termostaty, przynajmniej do m57. No a m47 to bliźniacza konstrukcja.
  4. Cześć, myślę, że warto dodać jaki silnik 🙂
  5. Dzięki za odpowiedź. Ja już próbowałem rozkodować. Tylko potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu co to może oznaczać i jak sobie z tym poradzić. Na 3 mam receptę. Czy kojarzysz ten: 4AF0 - temperatura jednostki sterującej, sygnał 4AF0 DDE: czujnik temperatury sterownika, sygnał d62m57b0 Cyfrowy układ sterowania silnikiem wysokoprężnym W sterowniku jest czujnik temperatury? Sterownik do naprawy / wymiany?
  6. Cześć, mam błędy w sterowniku silnika: 3EFD - czujnik termiczny poziomu oleju (Layer_TOENS) 4AF0 - temperatura jednostki sterującej, sygnał 49E7 - siłownik zaworu dławiącego 4687 - siłownik zaworu dławiącego Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyn błędów. 3EFD - podejrzewam czujnik wielofunkcyjny w misce. Co prawda wymieniałem go rok temu. Czy powoduje ten błąd? 4AF0 - ten mi sprawia problem, co to może być i jak do niego podejść? 49E7 + 4687 to raczej przepustnica / klapa gasząca - macie doświadczenie czy idzie ją jakoś wyczyścić / zregenerować czy szukać drugiej sprawnej lub nowej? z góry dziękuję za podpowiedzi. Ps. ciśnienie doładowania 2450mbar(hPa) to jest standard dla m57n2 218km alu blok w automacie z zf 6hp czy może coś podkręcone?
  7. Odnośnie 2 posty wyżej - mam BT w aucie, rok 2005. Działa z huawei p10 plus.
  8. Chyba w moim przypadku najrozsądniej byłby zrobić lub zlecić wykonanie wiązki jak do hifi. Kupić wzmacniacz i głośniki, podłączyć. Jak będzie ok to zostawić, jak nie to instalacja już będzie i zmienić wzmacniacz z głośnikami na jakiś mocniejszy zestaw z firmy od audio.
  9. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PD51-EUR-11-2005-E83-BMW-X3_30d&diagId=65_1517 Występuje jeszcze taki wzmacniacz, niby z systemem stereo czyli chyba podstawowym. Jak to jest, podstawowy system ma wzmacniacz czy nie? Jeśli nie to kiedy występuje ten z linka? Pytam, bo sądząc po ilości pinów, jest pewnie łatwo go zmienić na hifi.
  10. Też czekam na info, jak dołożyć wzmacniacz i jak zmodyfikować wiązke. W tym temacie jest trochę informacji, ale nie do końca to o co nam chodzi : https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=86&t=235765&hilit=X3+wzmacniacz
  11. No wg realoem w x3 występuje : - zwykle radio które napędza 2 subwoofery i głośniki w 4 drzwiach, - hi fi, wzmacniacz 6 kanałów, 2 do subwooferow, I po każdym kanale na drzwi, a w przednich drzwiach dodatkowo są równolegle odejścia od sredniotonowki na podłączone tweetery, głośniki takie same jak niższy system, subwoofery inne, - top hifi, wzmacniacz 10 kanałów z dsp, 2 kanały na subwoofery, 4 na sredniotowki, 4 na tweetery w drzwiach, czyli każdy głośnik podłączony osobno, podobno sygnał z radia do wzmacniacza idzie kablem coaxialnym, wszystkie głośniki są inne niż w niższych systemach. Chciałbym zrobić upgrade chociaż do hifi, widzę tu mniej roboty i mniej kabli i lepsza dostępność części. Najlepiej chciałbym top hifi, ale tu nie mogę nawet znalesc części składowych. Ale szukam dopiero chwilę i jeszcze nie ogarniam. Czy ktoś się spotkał, żeby bez hifi I bez top hifi był wzmacniacz? Na realoem niby coś jest takiego, ale nie wiem kiedy to wychodzilo
  12. Są różne opcje z tego co czytam. Najpierw musisz określić jakie masz. Są 3 opcje. Dodatkowo jeszcze kilka opcji radia. Podaj co masz. Ja u siebie też chcę coś wymyślić. Mam navi professional ale nagłośnienie podstawowe. Czy możliwe, że nie ma wzmacniacza? Vin WD63563
  13. Cześć, Czy te auto WD63563 ma możliwość podłączenia telefonu po BT? Ma opcje S633.
  14. Pytam o to wszystko, bo lubię zrozumieć, co się dzieje w moim aucie. Nie robię tego w ogóle, na pewno te, nie zarobkowo, więc nikomu chleba nie zabiorę. Pojadę na chip, co i tak chce zrobić. Czy w takiej sytuacji tuner sterujac mapą ciśnienia, wysteruje prawidłowo Garretta, mimo że sterownik miał oryginalnie mitsu? Czy może najpierw będzie musiał wgrać jakiś soft od auta z garretem i potem pod moje auto go obrobić?
  15. Z poprzednich informacjiwynika, że nie było e90 m47 163ps z dpf +garret, czyli soft musiałby być od silnika bez dpf? Od czego można wgrać softa? Jaki numer? Czy po zmianie softa wszystko będzie sprawne w samochodzie, czujniki, itp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.