Skocz do zawartości

kriu

Zarejestrowani
  • Postów

    332
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 xDrive 28i xLine 2015
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

557 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kriu

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. kriu

    roleta bagażnika f25

    Może da się "wtopić" na gorąco jakąś blaszkę wyprofilowaną a polem zakleić całość? A używane na aukcjach są?
  2. kriu

    X3 F25 Akumulator

    Ja zawsze doładowuję tylko poprzez dołączenie ładowarki do zacisków pod maską.
  3. Nie wiem na pewno, ale wydaje mi się, że przy 70-80 st. może jeszcze nie wypuszczać na chłodnicę główną - za niska temp. Np. o moim silniku benzynowym N20 wyczytałem, że optymalna temp. pracy dla niego to 110 st. dla płynu chłodzącego.
  4. kriu

    Start stop kodowanie

    @marcin62 Z tego co wiem są to dwa różne softy. Co innego nawigacja i bajery a co innego mapy silnika.
  5. kriu

    Start stop kodowanie

    @stiopka To nie jest zdjęcia z mojego F25 tylko jakieś z Internetu, ale ta opcja jest podobno do dokodowania. Kiedyś nawet miałem kontakt do kogoś kto mówił, że można to w moim dokodować, ale jakoś zrezygnowałem z tego.
  6. kriu

    Start stop kodowanie

    Podobno można dokodować opcje wyświetlania rozkładu momentów napędzających koła. Ma to wyglądać tak jak na zdjęciu - lewa część ekranu: http://www.motoringme.com/wp-content/uploads/2013/09/BMW_X5_50_14.jpg
  7. U mnie SOS nie działa. Właśnie dlatego pytam czy można coś, gdzieś podmienić aby działało.
  8. A czy koledzy wiedzą może, gdzie jest i czy można wymienić kartę SIM czy coś innego odpowiadającego za łączenie SOS. Mam auto z USA i połączenia po wciśnięciu SOS nie są realizowane. Słychać jakby proces łączenia, ale nic się nie dzieje.
  9. Może nowy siłownik ma inną siłę sprężyny (bo jest nowy) i w duecie ze starym dają takie "numery". Ale to tylko takie moje wymysły. No bo np. amortyzatory czy też sprężyny powinno się wymieniać parami - może tu jest podobnie?
  10. @tbak A czy te stukania były tak nieznośne, że trzeba było tyle zachodu?
  11. Może wszystkim jest to wiadome, ale napiszę, że te xenony to tzw. bixenon (tak w każdym razie jest u mnie, także skrętne). Też auto z USA, ale wymienione reflektory na EU. Moje bixenony tak działają, że po zmianie na drogowe w reflektorach, za soczewkami podnoszą się przesłony i snop światła świeci także górą czyli całą soczewką. Może więc nie działa po prostu podnoszenie tej przesłony? A tak na marginesie, czy są takie reflektory xenonowe BMW, że po właczeniu świateł drogowych świecą oba światła w reflektorze czyli także ta druga soczewka? Czyli, że jest tam umieszczone drugie źródło światła (za soczewką). Bo niestety ale te "długie" w BMW nie są najlepsze. Mijania są OK, spoko bo to są jeszcze te mocne lampy wyładowcze (palniki) - 35W. Np. w Maździe mam full LED i tam jak włącze długie to włacza się drugie światło w reflektorze i jest jasno jak w dzień.
  12. Napiszę tylko w sprawie czerwonych kierunkowskazów. Wstaw żółte LEDy - ŻÓŁTE nie pomarańczowe. Ciężko odróżnić te kolory. Ja mam takie. Kolor żółty w połączeniu z czerwonym kloszem daje pomarańczowe światło. Pomarańczowy z czerwonym daje niestety czerwone.
  13. radzio76 uważam dokładnie jak Ty. Teraz sam wymieniam koła, ale na szczęście tylko w aucie żony. Tylko w nim są letnie i zimowe (jeździ daleko). W moim BMW mam wielosezonowe i w drugim małym miejskim autku także. A w moim BMW wymieniałem tył z przodem w celu wyrównania zużycia.
  14. Mała dygresja - ja kiedyś przy odkręcaniu śrub zepsułem nasadkę na kucz. Kupiłem nową (najtwardszą) i za pomocą łoma (przedłużacza) udało się. Oczywiście obawy o urwanie śruby wielkie. W innym aucie zerwałem redukcję (ale słaba była). Reasumując - gnoje w warsztatach przy zmanie kół dowalają "pneumatami" ile się da. Trzeba bardzo tego pilnować i podawać im wartości momentów dokręcania śrub.
  15. Dzięki, olej już ponad rok temu wymieniłem bez problemów. Kupiłem nasadkę na obudowę filtra, miskę na spuszczany olej. Do dokręcania użyłem klucza dynamometrycznego. Teraz szykuje się kolejna wymiana. Olej zawsze lałem 0W30.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.