Skocz do zawartości

zmijek337

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 2.0D xDrive

Osiągnięcia zmijek337

  1. Dzięki za pomoc, wymieniłem na Meyle i stuki ustały jak ręka odjął. Szkoda, że dopiero po wrzuceniu 5k w błoto 😅. Nie wierzyłem, że to pomoże, bo wizualnie niczym się nie różniły. Jeszcze raz dzięki za pomoc 🙂
  2. Masz może numer produktu, jaki jest fabrycznie montowany? Niestety nie mogę namierzyć tej informacji a stare już dawno zostały wyrzucone na szrot. I jeszcze jedno pytanie czy masz jakieś doświadczenie z Meyle? Widzę, że sprzedają je już z dedykowanymi śrubami samo gwintującymi.
  3. Nie miałem dostępnych praktycznie żadnych od ręki, wziąłem febi. Gdzieś po głowie mi chodziło, że one mogą być przyczyną 😕
  4. Również mam STOP024773, dzwoniłem też na infolinię BMW i widzą tą akcję ale bez żadnych szczegółów. Więc od pół roku nic się nie ruszyło 😄
  5. Cześć, Od pewnego czasu dokucza mi stuk podczas jazdy na kocich łbach, torach, najeżdżania na studzienki. Dźwięk raz jest słyszalny z lewej, raz z prawej strony z przodu. Wymieniłem już komplet zawieszenia z przodu wraz z łącznikami stabilizatora i zregenerowałem magiel (miał lekki luz), niestety nie pomogło. Gumy samego stabilizatora są w porządku. Wcześniej wymieniałem amory z przodu + odboje i górne mocowania i mniej więcej z tym czasem zgrały się te stuki. Sprawdzane u kilku mechaników i na 3 stacjach diagnostycznych, nikt nie potrafi tego zdiagnozować. Stuk jest głuchy, nie metaliczny i nie słychać go podczas wolnego najeżdżania/zjeżdżania z krawężnika. Może ktoś miał podobne doświadczenia i jakimś cudem udało się namierzyć skąd może się do wydobywać? Pozdrawiam 🙂
  6. Powracam z relacją z naprawy. Zregenerowałem magiel, znalazłem tańszą firmę za ok 1200zł plus 800 montaż i demontaż. Magiel już sztywny ale stuki z zawieszenia bez zmian 😒 Stwierdziłem, że dla czystości sumienia wymienię zawieszenie z przodu i łączniki stabilizatora, oczywiście nic to nie dało i stuki wciąż występują. Do tej pory zrobione mam amory z górnymi mocowaniami, regen magla, wahacze i łączniki przód. Według mechanika podpór stabilizatora nie ma sensu wymieniać bo są ok. Reasumując w kwestii zawieszenie wszystko jest ogarnięte ale dalej idzie głuchy stuk podczas jazdy po kocich łbach/najechaniu na studzienkę. Ma ktoś jeszcze jakieś ewentualne pomysły z własnego doświadczenia w czym szukać przyczyny?
  7. Cześć, obecnie stuka po na jazdach na studzienki, ewentualnie kostka brukowa i inne kocie łby. Przy samym ruszaniu kierownica lewo-prawo te stuki nie występują. Na diagnostyce dało się wyczuć luz góra dół z magla ale tylko od lewej strony.
  8. Cześć, W moim X3 F25 2.0D 2012 zaczęły się ostatnio stuki z maglownicy. Jako pierwszy ruch wymieniłem śrubę dociskową, niestety nie dało to żadnego efektu. Pytanie do specjalistów, opłaca się oddawać magiel do regeneracji czy lepiej kupić z używki z mniejszym przebiegiem? Jakiś zaprzyjaźniony serwis z mechanikiem u którego robię auto zażyczył sobie ponad 4k netto za samą regenerację. Poszukuję obecnie innej firmy regenerującej, jeśli cena się nie poprawi to pewnie skuszę się na używkę. Tu się rodzi moje pytanie, czy w przypadku zarówno regeneracji, jak i wymiany trzeba coś kalibrować z poziomu komputera, czy jest to plug & play i wystarczy przekręcenie kilka razy kierownicą w skrajne punkty? Z góry dzięki za pomoc 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.