Skocz do zawartości

gregor-30

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    opole

Osiągnięcia gregor-30

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie teraz jestem w trakcie przekładki na skrzynie manualną w e34 tds. Moim skromnym zdaniem automat to cos pięknego, poezja, sam miód, ale....no właśnie, ale nowy automat o który dbasz jak o własne gniazdko, a nie który był katowany przez 300 tyś kilometrów lub i wiecej. Miałem bardzo wielki dylemat co zrobić kupić używkę za 1300 pln i myśleć kiedy kolejna przekładka i koszty, czy też kupno skrzyni po regeneracji za 2000 pln+stara do zwrotu. Wybór był trudny ale postanowilem jednak wymienić na manual za 800 pln. I tak wróce do trzymania reki na gałce od biegów, a nie na nogach mojej zony....Pozdrowienia dla fanów automatów ja jak narazie się z klubu wypisuję. Powodzenia
  2. Bardzo dzięki za podpowiedzi temat do zamknięcia
  3. Ten gostek od którego chce kupić to auto też był pod komputerem i twierdzi ,że nie pokazało błędu. Trochę dziwna sprawa ,bo wydaje mi się ,że troszkę przymula jak na 142 km. Kumpel ma pasata też w automacie 1.9 100 km i mówi ,że mu się lepiej zbiera. poszperam jeszcze może coś znajde. Dzięki za podpowiedz.
  4. Samodiagnostyka silnika po nacisnieciu 5xpedału przyśpieszenia mróga kontrolka wtrysku. Temat stary jak swiat tylko, że nigdzie nie napisali jak te błyski zinterpretować. Mam na kompie pdf-a z tymi kodami. Jedne są 4-ro cyfrowe z tymi sobie już poradziłem. Ale są też dwu cyfrowe i tych nie umię odczytać. Pozatym w tym autku o ile się nie mylę jest motor m51 a wtych tabelkach z kodami jest ich dużo ,ale niestety nie ma m51. Tak jak pisałem jest jedno mrógnięcie około 1,5 sek a a potem po małym odstępie 29 szybkich mrógnięć. Pomoże ktoś?
  5. Nikt nie wie? Może jakieś podpowiedz.
  6. Witam. Mam prośbę odnośnie kodów błyskowych w tds-sie. Szukam już trzeci dzień i nie mogę tego rozgryść. Po wciśnięci 5 razy pedału przyśpieszenia błyka mi kontrolka 1xdlugie mrógnięcie, a potem 29xszybkie mrógnięcia. Czy oznacza to kod błędu 29? Proszę o sugestie ,bo zamierzam zakupić to auto, ale nie ma tej mocy co powinno mieć. Proszę o pomoc Pozdrawiam
  7. gregor-30

    Regulacja ogrzewania

    Witam. Dzięki za podpowiedz. Jak znajdę chwilkę czasu to zabiorę się za te potencjometry , bo zapomniałem dodać ,że jeden z nich był "przekręcony". Poprzedni właściciel siłowo podszedł do sprawy i wyłamał taki cypelek od pokrętła, i można nim było kręcić w kółko.
  8. gregor-30

    Regulacja ogrzewania

    Witam. Mam mały problemik z ogrzewaniem, które nie zawsze funkcjonuje poprawnie. Przy zagrzanym silniku podczas jazdy wszystko jest ok do momentu zgaszenia silnika. Po ponownym uruchomieniu lewa strona zaczyna wariować grzejąc na max. Wtedy wystarczy pokręcić regulatorem temperatury, i wszystko wraca do normy. Ale gdy ponownie zgasze silnik problem sie powtarza. Dzieje się to tylko jak temp. silnika osiągnie robocze wskazanie. Czyściłem "termometry" po lewej i prawej stronie były strasznie mocno zabrudzone kurzem. Myślałem ,że po tym zabiegu problem zniknie ,ale się myliłem. Rozbierałem też moduł sterowania w poszukiwaniu zimnych lutów, ale też nic nie znalazłem. Moja buma to 520i M50 z 1990 roku bez klimy. Może ktoś miał taki problem i będzie umiał mi doradzić. Aha jeszcze jedna sprawa. Czy ten rocznik i model miały już filtr pyłkowy w nagrzewnicy? Pozdrawiam wszystkich Grzegorz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.