Skocz do zawartości

Blacha22

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535d 2006r

Osiągnięcia Blacha22

  1. ok tds, hejka nie niestety nie posiadam takiego kabelka.
  2. Jakub93, dzięki za informację. Zastanawiam się tylko w jaki sposób mogła się tam dostawać woda. Jak pojawi się u mnie ten problem ponownie to chyba to porozbieram trochę. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam
  3. Hejka podkleje się pod temat. Wczoraj wracając do domu wykonałem telefon łączac się przez bluetooth chwilę porozmawiałem i się rozlaczylem. Po chwili zobaczyłem że jednak mimo rozłączenia się na wyświetlaczu nadal wyświetla się trwające połączenie, chwilę później niby udało się rozłączyć ale zaczęły wariować zegary, walić błędami a następnie wyświetlacz zrobił się czerwony. Zjechałem na bok zgasiłem auto i po chwili zapaliłem ponownie, ale ekran już nie reagował, tzn włączył się ale kilka pozycji na nim nie były podświetlone a na sterowanie nie reaguje. Dziś jest to samo, czasem na czerwono czasem się odpali ale nic na nim nie można zrobić nie reaguje wogole w dodatku czasem na desce wali dziwne błędy. Macie może pomysł co to może się dziać? Jak do tego podejść aby sprawnie to naprawić??
  4. Hej Jakub93, w której dokładnie wtyczce miałeś wodę? Mógłbyś podesłać więcej info lub fotkę? Mi czasem ten activ sternig zapala się na pomarańczowo i potem gaśnie, kilka razy niestety kontrolka czerwona i blokada samochodu. Wtedy pod kierownicę i rozpinana i wpinam wtyczki kilka razy i znowu pół roku spokój
  5. Cześć, a ile taki zestaw tarcz ori na przód do e 60 535d ??
  6. Wiesz co nie zwróciłem uwagi, a co by to oznaczało jak by było tak jak piszesz?? Kiedyś padł mi moduł świateł i został wymieniony ale i przed tym ringi nie świeciły.
  7. Witam, Jak w temacie, nie działają ringi w lampach LCI, wczoraj założone nowe żarówki H8, w modułach ringi są włączone, gdzie szukać przyczyny? Komp nie pokazuje żadnego błędu. Możliwe że spalony jest bezpiecznik? Dzisiaj sprawdzę czy wogole jest prąd we wtyczce do żarówki, ale wydaje się że pewnie niema skoro stare żarówki nie świeciły , wczoraj przy wymianie nie widać aby te żarówki były spalone, założyłem nowe ale też Ringi nie ożyły i H8 nie świecą się w żadnej pozycji włącznika świateł. Ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć? Gdzie szukać przyczyny??
  8. Witam, A ja w swojej e60 mam taki problem ze wogole nie świecą mi ringi, Lampy Dynamicdrive LCI wczoraj założyłem nowe H8 i nadal nic. Ktoś coś podpowie gdzie szukać problemu??
  9. Lshie Nie chodzi mi tu o sam klosz całej lampy, wiem jak go sciągnąć i zakleić spowrotem. chodzi tutaj o mały klosz w lampie przy lampie halogenowej ten który jest koło bi xenona. nie umiem tu wrzucić zdięcia bo tak to bym oznaczył o który mi choszi
  10. Ok, poszukam. Dobrze by było jak bym znalazł sam ten klosz to jakoś bym sobie poradził bo myślę że raczej jest to do zrobienia, lub całkiem do przerobienia i wstawienia tam też soczewki hmmmm....
  11. Witam, Szukałem na forum ale nic nie znalazłem w tym temacie. Mianowicie mam problem w moim e60 w lampach bi Xenon dynamic przytopiło i pofaldowalo mi klosze od światła halogenowego. Poniżej załącze zdiecia. Moje pytanie brzmi czy jest to w jakiś sposób do wymienienia? Co mogę z tym zrobić gdyż szukałem jakiegos zestawu naprawczego i nie zawierają one np. tego klosza. Dodatkowo nie działa mi skręt w tych lampach i dioda przy włączniku świateł miga na zielono, sądzę że jest to odrębny problem z tym poziomowaniem i skrętem światła. Czy ktoś z grupowiczow wymieniał kiedyś takie klosze w tych lampach? Lub widział takie klosze gdzieś do kupienia ??
  12. Witam, 3 dni temu kupiłem E70 i mam pytanie odnośnie wyświetlania samochodzika przy parktroniku, nie zawsze on się wyświetla na monitorze. W sumie wyświetlił się tylko raz. Czujniki działają każdy z nich daje znać . Co może być powodem nie wyświetlania się pojazdu na wyświetlaczu.???
  13. Ok, czyli niemam sie co martwić wysokim napieciem i tymi skokami miedzy 14,8 a 15 ? Czyli problemem moze byc sam aku? Myslisz ze jest do zmiany?? Byl zmieniany jakies poltoraroku temu. A jak wykasować adaptacje??
  14. Re: Braki ładowania e60 535d Post przez kepa416 » 18 Gru 2020 18:43 Brak ładowania czyli spada do 0 V napięcie? Czy spada do 12-13 V? Nie, kilka razy sie zdażyło że nie było ladowania i auto padło. Potem przed kazdym odpaleniem wchodziłem w menu serwisowe i na "9" patrzyłem na ładowanie. Średnio po nocy przed zaplonem pokazuje 11,8 po odpaleniu auta pokazywało ladowanie ktore skakało pomiędzy 14,6 14,9 a czasem na chwilke 15,1 15,2. Czasem po odpaleniu ale to naprawde żadko pokazywało 11,8 wiec zgasilem auto i zapalilem jeszcze raz i juz pokazywało powyzej 14 czyli ladowanie tak jakby zaskoczyło. Lecz nie dawalo mi spokoju to tańczące ladowanie tak jak pisalem wyzej, wiec kupilem szczotki i przelutowałem. Koszt 5 zł i 2 godziny roboty. Lecz problem ze skaczacym ladowaniem i wpadajacym czasem powyzej 15 nadal był. Wiec zasięgłem rady kilku " specjalistów" kazdy twierdzil ze to wina regulatora bo daje za wysoko i przeladowywuje. Ok, nie znam sie tak akurat na tym więc kupilem nowy regulator z Valeo, dziś go zmieniłem i okazało się że jest podobnie. Lecz ładowanie bardziej utrzymuje się pomiędzy 14,8 a 14,9 czasem gdzieś tam wskoczyło 15 obserwowalem to na przejechaniu 20 km. Ale raczej jest bardziej stabilne na 14,8 / 14,9. I teraz pytanie, o co chodzi? Komutator niema wyczuwalnych luzów. Wiec alternator raczej chyba jest ok, hmmm... ? Jakie ładowanie powinno być w tym aucie i czy powinno ono skakać tak jak pisalem wyżej?? Kurcze musze coś z tym zrobić bo znudziło mnie za kazdym razem wprowadzanie kodu i wchodzenie w menu serwisowe aby sprawdzac czy jest ladowanie. Pomużcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.