Skocz do zawartości

Djew

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw f10 525d 2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Djew

  1. Przez 6 lat użytkowania auta miałem dwie dolewki po 0,5 litra tak rok po roku . Śladu zero . Po tym miałem wymianę chłodniczki EGR po 1,5 roku następna wymiana chłodniczki wraz z zaworm EGR . Ostatnia awaria to pęknięcie króćca pod kolektorem ssącym. Ubytki były już dość duże bo po przejechaniu 20 km dolewałem nawet 2 litry . Płyn widać na poduszce silnika cały był mokry. Puszcza tez pompa wody ewentualnie sprawdzić łączenia na chłodnicy .
  2. Miałem ten sam błąd . Auto było w trzech warsztatach i dalej błąd . Wymienione wężyki podciśnienia , przetwornice ciśnienia , zaworki ciśnienia i dalej to samo . Powiedziano mi żeby turbiny wyjąć i sprawdzić . Dopiero trzeci warsztat znalazł przyczynę . Zabrudzona i blokująca się klapka która przełącza turbiny .
  3. Jestem właśnie po wymianie filca . Zastosowałem grubość 4 mm . Dodatkowo dołożyłem uszczelkę piankową 2mm x 20mm pomiędzy szybą a tym plastikiem który chowa się w podszybiu na całej długości . Dostałem się do tych zaczepów przez otwór po liczniku z drugiej strony po schowku. Tunelu nie praktycznie nie ruszałem tylko ściągnąłem panel ozdobny bez odkręcania lewarka . Pozwoliło to na odsunięcie deski wystarczająco żeby móc założyć nowy filc na taśmie dwustronnej. Kierownica nie ruszana tylko górna obudowa odpięta . Po tym zabiegu zero odgłosów nawet przy naciskaniu deski brak skrzypienia itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.