Skocz do zawartości

godeik43

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e36 coupe 1.8is

Osiągnięcia godeik43

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. I końcówka składania serduszka :evil:
  2. Wreszcie składamy serduszko :twisted: Z 2/3 dni mycia częsci ale chyba było warto :cool2: Czapa po sprawdzeniu, splanowaniu, wymienione zawory. Wszystkie nowe uszczelki (wszystkich na zdj jeszcze nie ma) nowe panewy główne jak i korbowodowe. Blok po honowaniu i odnowieniu ,zaraz składamy :D
  3. Troche zaniedbałem projekt z braku czasu i $$ ale cały czas coś się dzieje :roll: To tak, dojechało troche nowych częsci czym na pewno się pochawlę, a teraz zabrałem się za ratowanie ori błotników. Szkoda było zakałdać kiepskiej jakości zamienniki lecz ruda szmata wymusiła przespawanie samcyh dołów i myśle ,że całkiem dobrze mi wyszło ratowanie oby błotników :8)
  4. Po małej przerwie zabrałem się za nadkola, to co zaczęła trawić ruda zostało powycinane (głównie mocowania nadkoli) i dorobione nowe fragmenty. Na całość poszedł podkład epoksydowy i sikaflex 529 at i powłoka do konserwacji podwozi TEROSON RB R2000 HS A w między czasie została wygłuszona podłoga :D
  5. Jak by ktoś się zastanawiał a wiem że jest sporo takich osób skąd bierze się woda pod dywanem kierowcy/pasażera to pierwsza rzecz do sprawdzenia to nagrzewnica, a dokładnie uszczelka między nią a ścianą grodziową. Od strony silnika znajdują się tam 2 odpływy wody (2 gumowe rurki [rys.1]) bardzo łatwo się zatykają śmieciem a woda stojąca przed nagrzewnicą przesiąka do środka co za tym idzie uszczelka po jakimś czasie parcieje i woda bez problemu wpływa. U siebie powiększyłem przepływ w tych gumowych odpływach zeby nic go nie zablokowało i oczywiście wymiana uszczelki między nagrzewnicą a ścianą grodziową.
  6. A tak się prezentują pięknie odbudowane progi :8) Zostało jeszcze położyć mastyke i zabezpieczyć na gotowo :D
  7. Musisz kupić blokade rozrządu abygo zblokować, klucz dynametryczny też niezbędny tu masz całą procedure rozbierania/składania : http://www.vseproauto.eu/bmw-e36-silniki-m50-m52-glowica-i-uklad-rozrzadu/
  8. Elegancja, oby tak dalej! :twisted: Przynajmniej czyszczenie bebechów masz za sobą... :mad2: :D
  9. Wreszcie coś poszło do przodu... Dziś w moje ręce wpadło nowe serduszko a mianowicie M50B25 192km z E34 :D I zaczynamy renowacje silniczka :twisted: Motor stał nieruszany ok 8 lat... Więc pod pokrywą było dość ciekawie :? Za to po za olejem który zmienił się w nutelle cała reszta jak z fabryki :cool2: I mały smaczek na koniec :D
  10. Sprawdź czy masz strumień w zbiorniczku wyrównawczym na wolnych obrotach i odpowiedni poziom płynu. Wydaje mi się że może być zapowietrzony
  11. Sprawdź czy termostat otwiera. Może być problem z powietrzem w układzie, odpowietrz dobrze cały układ
  12. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jaka skrzynia wejdzie do E36 i będzie grała z m62b44 ?
  13. I już jest piękny czarny sufit do założenia :lol: :twisted:
  14. Przyszły nowe poduszki amortyzatorów na tył z osłonami i odbojnikami a do tego siłowniki maski :D
  15. Przyszła i roleczka do nakoli, trzeba zagiąć rant z tyłu aby weszło 10j :twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.