Skocz do zawartości

andrzejj86

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318Ci - M43B19

Osiągnięcia andrzejj86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nic niepokojącego poza tym odglosem nie zauwazylem. Wiec to narazie zostawie. Bardzo Ci dziekuje Maniek jeszcze raz za pomoc. Zalatwie sprawe z gazownikiem. Jakby to nie pomoglo to sie odezwe. Pozdrawiam
  2. Dzięki Maniek :cool2: bardzo mi pomogles. Masz u mnie piwo. To jade do gazownika... Przy okazji mam jeszcze jedną sprawe. Cos pod maską pracuje glosniej niz powinno. Po nasicnieciu pedalu sprzegla wycisza sie. Co to moze byc? Czas na wymianę sprzegla?
  3. Od dwoch dni jezdze na benzynie i jest chyba wszystko w porzadku. Obroty stoja stabilnie. Czyli wina gazu?
  4. Adaptacje kasujemy na zaplonie czy odpalonym aucie? I na zimnym czy rozgrzanym? Bo slyszalem kilka wersji i nie wiem w koncu ktora jest poprawna. Oraz czy po skasowaniu adaptacji jezdzic normalnie jak dotychczas czy w pelnym zakresie obrotow? ( pelny zakres obrotow znaczy na kazdym biegu do odciecia czy wystarczy na wyzszym biegu dojsc do konca skali?)
  5. Myslisz, ze to moze byc cos z gazem? Na gazie parametry pokazuje w normie a na pb wariuje. A moge gaz poprostu wylaczyc przyciskiem? Wtedy sie nie wlaczy.
  6. Podmienialem całą listwe wtryskową i na dwóch byly zbliżone wartości, wiec to moze wina czegoś innego? A jeżeli wypada zapłon, to jakie to ma skutki?
  7. Zauważylem, ze w zakladce Rough w czwartym cylindrze, jezeli samochod chodzi na benzynie to jest przekroczona wartosc. Jezeli samochod chodzi na gazie to wskazania są w normie. Co moze byc przyczyną?
  8. Tu po odpaleniu przy 30 stopniach: Tu przy 50 stopniach:
  9. Znaczy, ze oba czujniki moga byc walnięte? Jest mozliwosc jakos zdiagnozowac te czujniki? Czy zostaje podmiana?
  10. Nominalna wartosc jest na pewno nizsza. Do tej pory wszystko bylo w porzadku. Teraz cos sie popsulo... Na zimnym jest +/- 800. Mysle, ze moze cos nie tak jest z ktoryms z czujnikow plynu chlodniczego. Wskasnik na desce od temperarury stoi w pionie.
  11. W wolnym czasie zrobie zdjecia z odczytu i wrzucę tu. Moze ktos cos podpowie, bo mi te paramerty mało mówią.
  12. Pierwsze co to podpialem pod inpe, ale zero bledow.
  13. Witam koledzy i koleżanki Mam taki problem z silnikiem M43: na rozgrzanym silniku obroty podnosza sie do okolo 1000. Na zimnym wszystko w porzadku. Troche poczytalem o podobnych problemach i ludzie stawiali na czujniki plynu cieczy badz na termostat. Macie jakies pomysły?
  14. Wymiana odmy pomogla. Wszystko wrocilo do normy. Obroty sa juz stabilne. Ale w inpie nadal mam wykrzykniki przy pulse duty factor is controler 1 i load. Myślicie, ze to moze byc czujnik walka rozrzadu czy moze cos sie dzieje z samym rozrzadem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.