Witam może ktoś się spotkał z takim problemem, zapaliła mi się kontrolka abs i dsc Diagnoza inpa - czujnik abs lewy przód, w międzyczasie zgasła ale skrzynia dwa razy weszła w tryb awaryjny wymieniłem czujnik abs na chińczyka za 50 zł i przez chwilę ok za jakiś czas znowu tryb awaryjny skrzyni i już tak co chwilę i po kilkuset kilometrach kontrolki abs, dsc i inpa wskazuje uwalony czujnik abs prawy przód wymieniłem czujnik abs znowu na chinola i przez chwilę (1000km) jest ok no i znowu tryb awaryjny skrzyni ale już czujniki nie wskazują błędów Czy te chińczyki są do kosza i trzeba kupić lepsze (jakie?) czy raczej skrzynia kuleje? Dodam że tryb awaryjny pojawia się po rozgrzaniu skrzyni tylko na 4 biegu, jak na manualu szybko ominę 4 to działa błąd skrzyni: 15 Drucksteller EDS Summenstrom Error frequency : 5 Logistic counter: 0 Error occured 1. times at: km-Stand 277570.00 km Schaltung laeuft 0.00 0/1 Gangeinlegen 0.00 0/1 Letzte Schaltung: Hochschaltung 3->4 36.00 0-n Getriebeoeltemperatur 68.00 Grad C Batteriespannung 13.74 Volt Error occured 2. times at: km-Stand 277580.00 km Schaltung laeuft 0.00 0/1 Gangeinlegen 0.00 0/1 Letzte Schaltung: Hochschaltung 3->4 36.00 0-n Getriebeoeltemperatur 72.00 Grad C Batteriespannung 13.74 Volt Error occured 3. times at: km-Stand 277920.00 km Schaltung laeuft 0.00 0/1 Gangeinlegen 0.00 0/1 Letzte Schaltung: Hochschaltung 3->4 36.00 0-n Getriebeoeltemperatur 84.00 Grad C Batteriespannung 13.58 Volt Plausibilitaet sporadischer Fehler =============================================================