Skocz do zawartości

kilof551

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 335i 2013

Osiągnięcia kilof551

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hahah, faktycznie, chyba jestem najgorszy XD
  2. Wybacz, nie zalapalem xD dzięki, w sierpniu będę w Polsce to się do nich odezwę
  3. Wiem, że mogę, tylko pytanie komu mógłbym to zlecić w okolicach Krakowa, z tego co mierzylem wyszlo mi niecale 6s do setki, wg producenta jest to 5.5, na codzień mieszkam w UK i jeżdżę czasem na tor, a tam im więcej mocy tym lepiej :D ogólnie nie zamierzam robić jakichś większych modyfikacji i tuningu, chciałem trochę tylko podnieść moc poprzez właśnie chip.
  4. Chłopaki, znacie może jakiegoś tunera w okolicach Krakowa? Chciałbym zachipować moje 335i F30, z góry dzięki za każde info
  5. Witam, posiadam bmw 335i f30, chciałbym zrobić chipa u siebie, czy jest może jakiś godny polecenia tuner w okolicach Krakowa? Z góry dzięki za każde info
  6. no więc podpiąłem samochód pod inpe i wygląda na to że świece są ok, nie pokazuje żadnego błędu z nimi związanego, natomiast są błędy od EGR: 40D4 - EGR Actuator Position Control 4c9e - egr valve plausibility 4501 - exhaust gas recirculation- negative deviation or air mass too high 4bf3 - independant heater 4b2d - msr activation 43f1 - electrical aux heater short circuit to B- 4bdc - fuel presupply control spróbuje wyciągnąć EGR i go wyczyścić, zobaczymy czy to pomoże, jakieś inne sugestie?
  7. witam, do Birmingham w UK dalej można podjechać na chipa? mieszkam niedaleko i chętnie bym skorzystał z usługi chip tuningu. Jeżeli tak to prosiłbym o nr telefonu i ewentualnie adres, dzięki!
  8. ok, zamówiłem kabel, za około 2 tyg ma być, podepnę i zobaczę co mi ciekawego komputer powie, dam znać tutaj jak coś, dzięki za podpowiedzi
  9. Witam, Od niedawna posiadam E82 coupe 120d 177KM z 2008 roku, mam problem po odpaleniu silnika gdy jest zimny (np. po całej nocy stania), mianowicie odpala bez problemu, ale po paru sekundach obroty zaczynają spadać i podnosić się, na moje oko o jakieś 100 obr/min, i za każdym razem odczuwam szarpnięcie silnika. Jak podniosę obroty, dodając gazu do np.1500 i będę próbował je tak utrzymać, zdaje się że też delikatnie falują. Wraz ze spadkiem temperatury na zewnątrz, spadki w obrotach są delikatnie większe i bardziej odczuwalne. Jak otworzę pokrywę silnika też widać ze szarpie całym silnikiem, około co sekundę. Po tym jak auto się nagrzeje, zazwyczaj max 10 min od rozpoczęcia jazdy, problem znika. Posiadam auto od 2 miesięcy, a w ostatnim tygodniu zdarzyło się pierwszy raz że po nocy stania, po odpaleniu obroty nie falowały i było ok. Po za tym wyjątkiem codziennie to występuje. Jeśli chodzi o moc i jazdę, wszystko jest ok, rusza bez problemu, przyśpiesza też raczej tak jak powinien, spalanie też ok. Po zmianie oleju i jego filtra, oraz filtra powietrza dalej to samo. Może to być wina rozrządu? Samochód ma prawdziwy przebieg 135k km i nigdy nie zmieniany rozrząd, a z tego co słyszałem to te silniki mają wadliwe łańcuchy i szybko można się spodziewać ich końca. Jeżeli to nie to, to co może być przyczyną? Załączam krótki filmik, słabo słychać, ale jak się wsłuchać to można wyłapać to szarpanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.