Skocz do zawartości

LeggoIsMyEggo

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 1998

Osiągnięcia LeggoIsMyEggo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W poznaniu serwis klimatyzacji, miałbym do napełnienia + odgrzybienia oraz sprawdzenia dlaczego po włączeniu ja słychać - nie mocno ale słychać
  2. nie no tak, to ze sie slizgało to tylko wina sprzegła a dwumasa to przy okazji, nawet jakby była ok to bym ja wymienił
  3. pokretło nie kreci sie całkowicie, kiedy przekrecam słychac trzask, lekko jeszcze sie przekreci i jest w miescu ale zegar ani drgnie. To moze jakos DISem?
  4. rozwiazaniem sprawy była wymiana dwumasy (była wytrzaskana) i kompletu sprzegła (juz prawie po nitach tarło)
  5. Witajcie, Nie moge ustawic godziny poprzez pokretło, przestawiam komputer na godzine, i prawym pokretłem krece i nic sie nie dzieje... Da sie godzine jakos ustawic poprzez INPE?
  6. Bardzo niedawno miałem to samo, i wina u mnie był przepływomierz. Zobacz sobie jakiej wersji masz, powinien być najlepiej boscha z końcówka 527 lub 468. Potem do sprawdzenia soft sterownika, jesli stary to do przeprogramowania. Koszt w ASO w Poznaniu 1500zł, wiec udałem sie do goscia polecanego tutaj na forum Car Connect i za 150zł to zrobił. Powiem tak, auto przyspiesza teraz równiutko, dzień do nocy
  7. Miałem to samo, mam e46 320d m47 98r i na kierze działało tylko sterowanie radiem. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem INPA czy działają przyciski od tempomatu, no i działały tak jak u Ciebie wiec to nie była wina kierownicy Miałem do adaptacji przepływomierz, wiec pojechałem do gościa który wgrał mi nowy soft do ECU i problem znikł. Po tym przeprogramowaniu po naciśnięciu przycisku kontrolka zaczęła się zaświecać, Jedak po szybkim naciśnięciu 2x + tempomat sie nie załączał. Doczytałem na forum ze jak tak się dzieje to prawdopodobnie trzeba lekko noga unieść pedał sprzęgła, przytrzymać i próbować uruchomić. Udało się! Od tego czasu wszytko działa jak należy, nawet nie muszę podnosić tego sprzęgła. Także reasumując, mi pomogło wgranie nowego softu do ECU
  8. on kosztuje nowy jakieś 170zł widziałem
  9. A ten wysprzeglik gdzie jest? bo rozumiem ze to nie ten nad pedałem sprzęgła
  10. Jak już bede miał robic to zrobie wszystko, nie mam zamiaru sie babrać z tym znowu za np. 30tys km Lepiej kupic Sachsa czy luka?
  11. To dużo :) jednak byłem przygotowany na to. A mogłby to byc np. docisk sprzegła?
  12. Ok to jakie koszta kpl sprzęgła i dwumasa ?
  13. Witajcie, Dziś przy energicznej jeździe zauważyłem ze ślizga mi się sprzęgło na 4tym i 5tym biegu Objawia się to tak ze obroty idą w gore a auto nie przyspiesza Niekoniecznie uważam ze to możne być dwumas ponieważ auto nie szarpie ani nie trzęsie się Ostatnio walczyłem z niedziałającym tempomatem, docisnąłem sprzęgło do góry i tempomat zaczął działać. Od tego czasu działa bez dociskania pedału sprzęgła. I tak sobie myślę ze możne to być właśnie wysprzeglik który cały czas jest dociśnięty Co o tym myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.