Skocz do zawartości

daniel.94

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 1998

Osiągnięcia daniel.94

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź ładowanie. Mi sie zdarzyło że padł regulator i lądowało prawie 20v. Radio samo sie zciszało a na liczniku choinka.
  2. Witam, szukam kogoś z DISEM doprzeprogramowania przepływomierza w e46 320d. Najlepiej miedzy Poznaniem a Wrocławiem
  3. Ja wymieniłem cały mechanizm. Bez zabawy z linkami itp. Koszt większy ale u mnie linki były popękane
  4. Dzięki wielkie :) mam tą wtyczkę kupiona z modułem ale nie mam jej zainstalowanej w aucie. Nie mam też takich rzeczy jak kotroler skrzyni (tylko automat?) czy motor actuator oraz pedał gazu mam na lince... w takim przypadku jest to możliwe?
  5. Witam. Kombinuję już jakiś czas z dołożeniem tempomatu do 320d 136km. Otóż kierownica muliti działa w 100%. Problem leży w module tempomatu który znajduje się za schowkiem. U mnie go nie było więc kupiłem na allegro... Ale okazuje się że nikt mi ma do niego wiązki... mam jedną stronę (ucięte kable z wtyczką) tę wpinaną do modułu tempomatu ale nie wiem gdzie to mam być podłączone z drugiej strony. Ma może ktoś jakieś schematy podłączenia tego modułu? Albo wieczy to idzie wszystko do ecu czy rozchodzi się w kilka miejsc i nie ma możliwości podlaczenia tego jeśli auto nie jest wyposażone w moduł i wiązkę. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
  6. Sprawdź podszybie przednie. Ja miałem to samo. Przy deszczu woda była na miejscu pasażera i z tyłu po prawej stronie
  7. Jedyne co robiłem to usuwanie błędów ASC i silnika. Sprawdzanie statusów sygnałów i nic wiecej
  8. W czym by to mogło pomóc? Reset komputera? Niby banalne ale można spróbować :)
  9. A jak skręcasz w prawo to bicie się nasila? Są jakieś odgłosy buczenia itp?
  10. Witam. Mam w swojej E46 320d multifunkcję. Sterowanie radiem działa ale tempomat nie. Po wciśnięciu przycisku nie zapala się kontrolka tempomatu (test zegarów zrobiony) Po sprawdzeniu instalacji okazało się, że jest fabryczna (tak wygląda :shock: )- sygnał z kierownicy do pinu 27 w ecu. Przyciski na kierownicy działają- sprawdzone w INPA, czujnik sprzęgła- ok, czujnik hamulca- ok, czujnik pedału gazu-ok, błędów na silniku nie ma. Przy próbie połączenia INPY z modułem tempomatu wyskakuje komunikat, że tempomat musi być aktywowany przy diagnostyce i odmawia dostępu. Postanowiłem poszukać tego modułu za schowkiem pasażera ale tam był tylko sterownik komfortu. Wie ktoś gdzie może być? Nurtuje mnie ten pedał gazu bo u mnie jest na lince i czy w tym wypadku jest opcja tempomatu w silniku diesela? Będę wdzięczny za każdą odpowiedź. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.