Skocz do zawartości

spinne-bmw_de

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F30 320d 2016r.

Osiągnięcia spinne-bmw_de

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. To daleko.. pytam bo mógłbym to sprawdzić bezpośrednio, jak mieszkałbyś bliżej. Ten silnik ma bardzo wiele wad i naprawiłem ich w swoim życiu wiele. Praktycznie każdy element silnika wymaga złożonej naprawy np. wymiana rozrządu, wymiana panewek z wałem korbowym po zatarciu, wymiana uszczelniaczy, wtrysków.. mógłbym tak wymieniać sporo. Na rynku jest wiele zamiennych części, można regenerować bądź wstawiać używki -> jak kto woli. Polecam tobie pojechanie do jakiegoś zakładu mechaniki pojazdowej, która sprawdzi Twoją usterkę i się wypowie bo na forum to można wróżyć z kart. Tylko musi być to zakład, który trudni się w BMW bo z doświadczenia wiem, że mechanicy który naprawiają każdą markę nie mają dobrego/odpowiednio sprzętu pod kontem naprawy BMW. Ponadto znalezienie usterki/naprawa zajmuje im dużo szybciej. Generalnie silnik n43 nie lubi miasta. Jak jest głównie użytkowany w mieście, to później czeka go spora naprawa.
  2. 3 cylinder umarł. Pierścienie były do roboty. Już po sprawie.
  3. W jaki sposób najlepiej sprawdzić czy jest iskra? Zastanawiam się czy prąd dochodzi do cewki bo tego nie sprawdziłem... A jakiś inny powód? Walnięty komputer, czujnik, dis, valtronic??? Na kompie zero błędów.. Każdy cylinder ma inne wartości pracy po podłączeniu kompa
  4. Każdy cylinder pracuje na innych wartościach, a 3 ma na minusie 1700 prawie.. Świece włożyłem nowe przed chwilą i nic, nawet lekko zalewa 3 cylinder. Zmieniałem kolejność wtryskiwaczy, cewek - nic. O dziwo jak włożyłem nowe świecie i zmieniłem miejscami wtryskiwacze to pracował dobrze i po chwili wypad. Teraz tryb "normalny" nawet nie wracam. Przy wkręcaniu świecy widziałem, że 3 cylinder jest zamknięty. Co mogę teraz sprawdzić na komputerze, albo ktoś może pomóc inaczej?
  5. Niestety 523i E60 o kodzie silnika N52 nie pali na 3-ci cylinder! Wymieniłem świecie, sprawdziłem wtryskiwacze. Czy ma ktoś inny pomysł co może być przyczyną. Cewki też zamieniałem kolejnością. 3-cią świece zalewa, jest lekko wilgotna.
  6. Dzięki za info. W tym silniku oprócz świec, cewek i wtryskiwaczy może być coś innego co powoduje wypadanie zapłonu?
  7. N52 to benzyna Gdzie na tych wtryskach znajdują się parametry?
  8. Nie pali na jeden cylinder, stąd wymiana. Na każdym wtrysku mam takie same wartości, ale wyglądają inaczej niż na n43. Jedyna sensowa wartość, jaką widzę to 316/05. Czy to jest to?
  9. U mnie błąd był na 2 wtryskiwacz! Polecam je sprawdzić!
  10. CZy mogę prosić o pomoc? Sprawa pilna!
  11. [E60] N52B25 - Wymiana wtryskiwaczy! Sprawa jak w temacie. Czy po wymianie wtryskiwaczy, trzeba będzie dokonywać ich adaptacji, czy jest to zwykła mechaniczna wymiana i wszystko będzie działać?? Proszę o pilną pomoc w tej sprawie.
  12. Pierwsza sprawa podpięcie pod dobrego kompa! Na kompie sprawdzisz wartości wtrysków i będziesz wszystko wiedział. Takie błędy mogą być z wielu przyczyn. U mnie akurat powodem było: walnięta 1 cewka, zaśniedziałe świece, walnięte 2 wtryski. Wymiana powyższych i sprawa pomogła.
  13. Odświeżam temat. Czy Index w wtryskach musi się zgadzać? Jeśli numer jest ten sam, ale np. posiadam wtrysk z indeksem 04, to czy 05 będzie pasował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.