Witam, jestem nieszczęśliwym posiadaczem BMW E90 z silnikiem N43. Od jakiegoś czasu męczę się już z szarpaniem i dławieniem się silnika na niższych obrotach. Nie ma na to reguły, raz występuje częściej, a raz rzadziej. Prawie zawsze jest to po redukcji z wyższych biegów na niższe czyli 2 lub 3 i wtedy przy gazowaniu do 2 tys obrotów jest problem, później jedzie ładnie. Silnik słuchy. Cewki sprawdziłem w ten sposób, że odpinałem po kolei i za każdym razem było czuć wyraźną różnicę, więc je wykluczam. Jeden z mechaników mówił mi, że to przepustnica. Drugi, że czujnik wałka rozrząd. Kolejny, że to velvetronic. Sam już zgłupiałem. Błędy jakie wyświetla mi w Impie to: 0x29F3 Kraftstoffdrucksensor, elektrisch 0x2EF5 Kennfeldthermostat, Ansteureung 0x30C1 Motoroldruckregelung, statisch 0x29CF Verbrennungsaussetzer, Zylinder 3 Dodam jeszcze tylko, że przebieg samochodu to 214 tys. Czy ktoś miał dokładnie tą samą sytuację? Czy ktoś może mi doradzić co mogę jeszcze zrobić, żeby uratować ten samochód i jednocześnie nie wymieniać wszystkich głównych części metodą loterii. Będę niezmiernie wdzięczny za każdą pomoc. Pzdr