Skocz do zawartości

damian921013

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2007

Osiągnięcia damian921013

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok tyle, że jak wypinałem wszystkie cewki to za każdym razem czułem różnice - samochód wręcz skakał. Gdyby któraś była walnięta to po rozpięciu nic by się nie działo, dobrze myślę?
  2. Witam, jestem nieszczęśliwym posiadaczem BMW E90 z silnikiem N43. Od jakiegoś czasu męczę się już z szarpaniem i dławieniem się silnika na niższych obrotach. Nie ma na to reguły, raz występuje częściej, a raz rzadziej. Prawie zawsze jest to po redukcji z wyższych biegów na niższe czyli 2 lub 3 i wtedy przy gazowaniu do 2 tys obrotów jest problem, później jedzie ładnie. Silnik słuchy. Cewki sprawdziłem w ten sposób, że odpinałem po kolei i za każdym razem było czuć wyraźną różnicę, więc je wykluczam. Jeden z mechaników mówił mi, że to przepustnica. Drugi, że czujnik wałka rozrząd. Kolejny, że to velvetronic. Sam już zgłupiałem. Błędy jakie wyświetla mi w Impie to: 0x29F3 Kraftstoffdrucksensor, elektrisch 0x2EF5 Kennfeldthermostat, Ansteureung 0x30C1 Motoroldruckregelung, statisch 0x29CF Verbrennungsaussetzer, Zylinder 3 Dodam jeszcze tylko, że przebieg samochodu to 214 tys. Czy ktoś miał dokładnie tą samą sytuację? Czy ktoś może mi doradzić co mogę jeszcze zrobić, żeby uratować ten samochód i jednocześnie nie wymieniać wszystkich głównych części metodą loterii. Będę niezmiernie wdzięczny za każdą pomoc. Pzdr
  3. Ok, dzięki za informacje. Mam takiego mechanika, który trudni się w naprawach BMW, ale żeby coś stwierdzić musi rozebrać silnik wiadomo, co równa się już na starcie wyłożeniem pewnie z tys., jak nie więcej. Zastanawiam się czy warto tak sprawdzać i później ewentualnie go robić czy od razu szukać nowego. Po cichu liczę, że pompa jednak jest sprawna i panewki na wale też, co już by ułatwiło podjęcie decyzji. Szkoda, bo właśnie poruszam się głównie po mieście, a silnik benzynowy wydawał mi się do tego stworzony. Ten niestety okazał się dieslobenzyno..... Chodź z tego co czytałem to u mnie problemy z nim pojawiły się i tak stosunkowo późno, nie wiem czy to dobrze czy źle...
  4. Witam Panowie, ma nie mały problem ze swoją bemką. Po pierwsze mam bardzo luźny łańcuch rozrządu, a po drugie to co od razu dało się zauważyć to wytarte wałki rozrządu. Poniżej zdjecia. Wypowiedzcie się Panowie czy te wytarcia wydają się an tyle poważne, że mogą spowodować jakieś poważne konsekwencje, czy ich wymiana jest już konieczna? Druga sprawa jeżeli tak wyglądają wałki i łańcuch to co to może ponieść za sobą do naprawy? Rozrząd wiadomo, że musi być nowy do wymiany, to jeszcze nie jest taki duży koszt, niestety nowe wałki to cena po 2,5 tys za jeden. Chyba, że może zaryzykować z używanymi? Na allegro jest ich kilko i różnica w cenie jest kolosalna. Całego silnika wolałbym nie wymieniać bo nie wiadomo na co trafię. Proszę o pomoc i porady, może ktoś miał już z tym do czynienia. http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxhqqq.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppp.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrpph.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppr.jpg
  5. Ktoś wytłumaczy co powoduje wycieranie się tych wałków? A drugie pytanie jakie inne uszkodzenia mogą towarzyszyć wytartym wałkom?
  6. Za 1 wałek 800 to też nie mało, a gdzie można dokonać takiej regeneracji?
  7. Witam Panowie, ma nie mały problem ze swoją bemką. Po pierwsze mam bardzo luźny łańcuch rozrządu, a po drugie to co od razu dało się zauważyć to wytarte wałki rozrządu. Poniżej zdjecia. Wypowiedzcie się Panowie czy te wytarcia wydają się an tyle poważne, że mogą spowodować jakieś poważne konsekwencje, czy ich wymiana jest już konieczna? Druga sprawa jeżeli tak wyglądają wałki i łańcuch to co to może ponieść za sobą do naprawy? Rozrząd wiadomo, że musi być nowy do wymiany, to jeszcze nie jest taki duży koszt, niestety nowe wałki to cena po 2,5 tys za jeden. Chyba, że może zaryzykować z używanymi? Na allegro jest ich kilko i różnica w cenie jest kolosalna. Całego silnika wolałbym nie wymieniać bo nie wiadomo na co trafię. Proszę o pomoc i porady, może ktoś miał już z tym do czynienia. http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxhqqq.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppp.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrpph.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppr.jpg
  8. Witam Panowie, ma nie mały problem ze swoją bemką. Po pierwsze mam bardzo luźny łańcuch rozrządu, a po drugie to co od razu dało się zauważyć to wytarte wałki rozrządu. Poniżej zdjecia. Wypowiedzcie się Panowie czy te wytarcia wydają się an tyle poważne, że mogą spowodować jakieś poważne konsekwencje, czy ich wymiana jest już konieczna? Druga sprawa jeżeli tak wyglądają wałki i łańcuch to co to może ponieść za sobą do naprawy? Rozrząd wiadomo, że musi być nowy do wymiany, to jeszcze nie jest taki duży koszt, niestety nowe wałki to cena po 2,5 tys za jeden. Chyba, że może zaryzykować z używanymi? Na allegro jest ich kilko i różnica w cenie jest kolosalna. Całego silnika wolałbym nie wymieniać bo nie wiadomo na co trafię. Proszę o pomoc i porady, może ktoś miał już z tym do czynienia. http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxhqqq.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppp.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrpph.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppr.jpg gdyby nie działały to linki poniżej: http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxhqqq.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppp.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrpph.jpg http://ifotos.pl/zobacz/Resized20_awxrppr.jpg
  9. Panowie, tak polecacie Mautoczesci w Legionowie pod względem roboty, a możecie powiedzieć jak to u nich wygląda cenowo? Mam do wymiany łożysko z przodu i klocki E90 2007, może ktoś z was to tam robił i orientuje się ile za taką usługę sobie zażyczą? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.