Skocz do zawartości

karol1996

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E30 Coupe 327eta, E30 Coupe 318i, E36 Coupe 320i, E34 Touring 520i Lpg, E39 523i, E39 530d
  • Lokalizacja
    Luboszyce
  • Zawód
    Welder

Osiągnięcia karol1996

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak mam ustawione. Przełożyłam inny modul i to samo jest 12v ale przy 30km/h znika i potem już nie ma napięcia. Czy ktoś miał taką sytuację w 3.0d BAUREIHE_SERVOTRONIK E39 QUELLE_SERVOTRONIK_KENNF eeprom SERVOTRONIK aktiv SERVOTRONIK_KENNLINIE e39_kennlinie_01 SERVO_KENNL_GESCHW kennlinie_06 SERVO_KENNL_STROM kennlinie_06 WEGSIGNAL_SERVO_ABS aktiv
  2. Dzisiaj odpalam jest napiecie 12v ruszam i znika i już nie ma. Coś mam chyba jeszcze źle ustawione.
  3. I dzięki podpowiedzi... Wszystko ogarnąłem. Mechanicznie wszystko dobrze zrobiłem podłączone dobrze mam. Tylko w pliku przedstawiłem wartości servotronic-a. Dzięki za pomoc. Przekładnia z servotronic jest mega polecam.
  4. Dzieki jutro bede bawił sie NCS-em może tam coś mam zle. Jeszcze raz dzieki.Dam znac co i jak mi poszło
  5. Teraz to wiem... Ze drugiego nie wkładam. Tylko teraz nie moge przeprowadzic procedury od nowa, i co teraz mam zrobić?
  6. A ja mam problem z kluczykami. Mam 2 klucze model polift i wymieniłem sobie baterie w nich i kodowalem. Czyli w 3 sek. Pozycja 1 wyciągam naciskam strzalke i trzymam ściskam 3 razy logo i udało się potem drugi i zjebalem bo włożyłam do stacyjki zrobiłem tak jak pierwszy udało się ale teraz mam tak że w pierwszym nie działa pilot opalania dziala A w drugim dziala pilot A odpalanie nie. Jest błąd ews Wrong Changing Code Key 0. Odpinam modul gm3 żeby zamocować na nowo A on to nadal pamięta. Co mam z tym zrobić ktoś ma pomysł na to....
  7. Mam E39 3.0d 2003rok Limuzyna. Chopaki potzrzebuje podpowiedzi. Podłaczyłem magolwnice z zaworem servotronic, bo miałem zamontowaną bez... najlepsze jest to ze w Vin-e jest Servotronic a tu auto dostałem bez... brak kostki, brak przewodów do podłoczenia zaworu servotronic. a ze magiel chciałem regenerowac to zalatwilem sobie z czujnikiem magiel, i zalozyłem zawor działa sprawdzałem 12v , przewody poprowadziłem do czujnika , kupiłem GMIII high, zakodowałem Servotronic Activ, przewód do licznika, i działał potem znikło załozyłem inny modul i zadziałało i znowu padło. Servotronic GMIII High Licznik 1-----------------------9 2 ----------------------11 23-------------------19 Tak mam podłaćzone, Napiecia brak, jak działało to było ok 5,90V. Podłaczone na 12V bardzo ładnie działa Prosze o jakieś podpowiedzi Dzieki
  8. Proszę o schemat podłaczenia panelu podgrzewania foteli tego 3 stopniowej regulacji z ASC i Roleta Elektryczną do polift-u E39
  9. Koledzy prosze o porady co trzeba zrobić ?
  10. karol1996

    [E39] Ringi w lampach depo

    To racja po co tam te napisy. Tak wygladaja wieczorem http://imageshack.com/a/img923/2815/6Y2anK.jpg tylko troche słady aparat i brudny klosz :/
  11. Dokładnie wymiana na nowe. Tylko pamietaj zeby tobie nie pomylili śrub od sedana bo widze że masz touringa, bo sa inne wymiary .
  12. Chce zmienić panel sterowania podgrzewania fotela Lewego i Prawego. Mam przedlifta czyli regulacja 2 stopniowa na potencjometry http://imageshack.com/a/img924/9172/rnZwqe.jpg dodatkowo mam rolete elektryczna tył i ASC a chce zamienic na 3 stopniowe poliftowe http://imageshack.com/a/img924/8320/Fltgi2.jpg chce podłaczyc to wszystko aby działało. Więc proszę o rady wskazówki jakieś schematy. Pozdrawiam
  13. karol1996

    [E39] Ringi w lampach depo

    Tak wygladaja moje lampy Depo po zmianie na Ringi dedykowane do tej firmy. Żarówki t5 sa okropne wiec musiała wjechać wymiana :] Dla chętnych efektu po zmroku mogę dodać zdjęcia jak zrobie Pozdrawiam http://imageshack.com/a/img922/1/KiOWgu.jpg
  14. Witam, może komuś moja opinia pomoże wiec E39 w tamtym roku kupiłem od Helmuta. Pytanie jaki olej ??? brak kartki Olej jakiś ... dobra był olej Castrol 10w40 ten A3/B4 czyli ten z norma LL-01 wiec taki sobie jak na silniki R6 wiec takiego kupiłem. W tym roku dokładnie Czerwiec wymianę zrobiłem na Castrola 5w30 też A3/B4 po tych olejach silnik wygląda od środka jak nowy juz mam kilka razy ten olej i tak zauważyłem tak samo po 10w40 jest po prostu czysty lecz w tamtym roku raz dolałem 250ml oleju bo znikło na miarce trochę, na tym 10w40 zrobiłem jakieś 9tys km. Teraz olej Castrol Magnatec 5W30 no i oleju nie bierze na razie, zobaczymy później, zrobiłem płukankę z Liqui Moly i zalanie nowego oleju. A i kultura pracy się poprawiła chodzi mi o zimny silnik, ale to chyba wiadomo ze to Syntetyk, wycieków nie ma, na tym oleju przejechane mam ok 3 tys. km, moje zdanie ze nie można oszczędzać na oleju. To moja historia z olejem. Pozdrawiam
  15. Ok dzięki Chłopaki jestescie zajebiści, kleje lotkę na tasme dwustronną jak zrobie to fotką podziele sie z wami. Dzieki Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.