Skocz do zawartości

Wioletta

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Wioletta w dniu 21 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają Wioletta punkty reputacji!

O Wioletta

  • Urodziny 15.07.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ilość znaków jest ograniczona, więc nie pochwalę się listą
    posiadanych aut.
  • Lokalizacja
    Irlandia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wioletta

  1. Może głupie pytanie, ale dlaczego reflektory nie parują pomimo że posiadają odpowietrzniki?
  2. Osobiście bardzo mnie cieszy takie zakończenie wątku. Gratuluję!
  3. Mateo 1994, ja wymieniałem łożysko w przednim kole, bo huczało. Najbardziej słyszalne przy prędkości 80km/h. Po zdjęciu koła, zakręciłem ręką i też było wyraźnie słychać szum. Po wymianie łożyska cisza. Piszę to, byś niepotrzebnie łożysk nie wymieniał. Masz chęć zająć się wahaczami? Już to przerabiałem. Wymieniałem komplet tulei w wahaczach, ale tylko dlatego że jakieś dźwięki wydawało przednie zawieszenie. Mam bardzo pozytywne wrażenia. Dźwięki ustąpiły. Auto pokonuje nierówności łagodniej i jest jakby sztywniejsze.
  4. Zakładam zwykłe papierowe, bo nie zauważyłem na nich włókien. Na tych droższych włókna połyskują jakby wata szklana.
  5. Dziękuję bardzo! Raczej na masę. To już jest LCI. Pytałem dla pewności bo na schemacie dla mojego rocznika nie zauważyłem uszczelki.
  6. Jaki jest nr. katalogowy uszczelki miski olejowej silnika N57D30?
  7. Wujek google "mówi", że chłodzony schowek, to opcjonalne wyposażenie. W specyfikacji pojazdu powinno być to wyszczególnione.
  8. Teraz sobie przypominam, że też taki miałem. To pewnie był oryginał. Odkąd kupiłem u Chińczyków, to nie pęka wierzchnia część, tylko nóżki. Ściślej mówiąc, ząbki na nich się rozłamują.
  9. No właśnie! Mam LCI. W przedliftach nóżki tego przycisku są dłuższe i chyba ciut grubsze, a do tego inaczej zaprojektowane. W LCI są krótsze i z wyżłobieniami tworzące dwa ząbki. Gdyby zrobiono ciut cieńsze, to by się ukruszyły chyba zaraz po pierwszym zaciągnięciu. Nie wstawiam fot, bo są w necie. Przyjrzyjcie się jakie to delikatne. Co do samego używania ręcznego... na pozycji N zaciągam ręczny, zdejmuję nogę z hamulca zasadniczego. Jeszcze raz wciskam pedał hamulca i wtedy P. Sam trzpień w skrzyni jest bardzo cienki i bywają przypadki jego zniszczenia. Natomiast od kiedy zacząłem tak robić, nie mam szarpnięcia przy ruszaniu (gdy zimny silnik). Tematy o poprawnym używaniu hamulca postojowego (ręcznego) były tu na forum. Ale i są w necie filmiki jak to robić poprawnie. Dziękuję wszystkim za podjęcie tematu!
  10. Jak w tytule... już trzeci przycisk musiałem wymienić w ciągu trzech lat. Teraz wożę w zapasie taki przycisk. Myślałem by jakoś wzmocnić te słabe "nóżki", ale nie wiem jak. Czy źle się obchodzę z tym przyciskiem? W necie nie natknąłem się na podobny temat.
  11. Miałem podobnie, tyle że za diagnozę nie zapłacę, gdy będzie wina EGR. N szczęście okazało się, że jednak coś nie "halo" z chłodnicą EGR. Mało tego, okazało się że oni coś sknocili przy montażu poprzedniej. Długo by opowiadać całe zajście. Ogólnie to ASO (Irlandia) ma bardzo złą opinię. Za błędną diagnozę sprzed kilku miesięcy wtopiłem sporo pieniędzy. Dobrowolnie tego nie zwrócą. Szykuję pozew sądowy.
  12. Opuścić silnik, to znaczy... zawias pewnie całkiem w dół, bo miskę olejową trzeba zrzucać, nie?
  13. W moim, jak wskazówka pokrywa się z podziałką w pionie, to na pewno nie mam 80 stopni.
  14. Mało brakowało i znów bym odjechał z "kwitkiem" z ASO. Auto czekało umyte na firmowym parkingu. Kierownik przyniósł mi rachunek do zapłacenia. Stwierdzono, że za spaliny w kabinie jest odpowiedzialny uszkodzony plastikowy przewód odmy i sobie poszedł. Na szczęście mieli na miejscu takie rurki, więc kupiłem. Ale coś mnie tknęło, by zadać jeszcze jedno pytanie. Kierownik gdzieś przepadł, więc podesłali mi mechanika. Jak się okazało chyba najlepszego. Wytłumaczyłem mu, że od przewodu odmy do okopconego miejsca na rogu głowicy jest zbyt duża odległość, by tak okopciło. Facet przy mnie na tym parkingu gołymi rękami wymienił przewód odmy. Następnie przyniósł kamerkę, by przyjrzeć się okopconej głowicy. I rzeczywiście dopatrzył się nieszczelności. Auto spowrotem trafiło na warsztat i zostało do następnego dnia. Moje podejrzenia okazały się słuszne. Wymieniona została chłodnica EGR wraz z zaworem w ramach akcji serwisowej.
  15. Jak nie masz możliwości zregenerować, to nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.