Skocz do zawartości

Robert93

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i M52B28TU

Osiągnięcia Robert93

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Według realoem 530 ma inne półosie od 520, 523, 525, 528.
  2. Jakiś czas temu szukałem osłony silnika i już byłem prawie zdecydowany na kupno nowego zamiennika, ale po przeczytaniu negatywnych komentarzy użytkownika znanego serwisu aukcyjnego postanowiłem kupić oryginalną używkę. Koszt oryginalnej używanej osłony był nawet trochę wyższy niż nowego zamiennika, ale wszystko jest jak być powinno. Negatywne opinie dotyczyły złego spasowania i odkształcania się pokrywy do tego stopnia, że po niedługim czasie ciągnęło się ją prawie po ziemi.
  3. Tyle pokazało przy 5500-6000obr. Jakie są prawidłowe wartości? Pomiar był robiony na gazie. Rozumiem, że nie ma to wpływu na pomiar?
  4. Witam ponownie. Sprawdziłem pracę VANOSa - wszystko ok (zresztą podobno był regenerowany przez poprzedniego właściciela). Sprawdziłem również przepływomierz i tutaj również poprawne wartości (wolne obroty 12-13, przy pełnym bucie na 3 biegu dochodzi do 400). Następnie usunąłem adaptacje i się przejechałem autem i tu zaskoczenie - silnik pracował idealnie. I tutaj pojawia się pytanie, dlaczego mapy benzynowe się rozjeżdżają? Czy regulacja instalacji gazowej może rozwiązać ten problem?
  5. U mnie weszło 750g - m52b28tu.
  6. Odkopałeś temat z przed 10 lat :duh: Inna sprawa, że nieźle namieszałeś. W jakim celu dostaje się ten klosz?
  7. Można to w jakiś sposób sprawdzić nie rozbierając vanosa?
  8. Witam Mam taki problem, że gdy rano odpalam auto to przez jakieś pół minuty trzęsie i jakby przerywa, później wszystko działa rewelacyjnie. Auto ma instalacje gazową. Wszystko wraca do normy po chwili, zanim samochód zdąży przełączyć się na gaz. Podpinałem pod INPE i nie wykazuje żadnych błędów. Auto jest po czyszczeniu przepustnicy, krokowca i sprawdzeniu układu dolotowego przez mechanika, a świece mają ok. 15tys km. Co ciekawe przez jakiś czas jeździłem tylko na benzynie i miałem wrażenie, że telepanie znacznie się zmniejszyło. Spotkał się ktoś może z takimi objawami? Co może powodować takie zachowanie?
  9. Robert93

    [E39] 525i instalacja gazowa

    Najważniejsze to znalezienie dobrego zakładu, który ten gaz założy. U siebie mam KME Nevo KIT 6cyl, KME GOLD, wtryski Hana i sprawuje się to rewelacyjnie. Instalacja kosztowała 3400zł
  10. Witam. Potrzebuję kompletnej odmy wraz z przewodami do BMW e39 2000r silnik M52B28TU. Jaka cena za taki zestaw? Pozdrawiam
  11. Robert93

    Jak sprawdzać olej w e39

    W tym przypadku powinna być spora różnica pomiędzy olejem sprawdzonym chwile po zgaszeniu, a kilka godzin po zgaszeniu.
  12. Wersja bez składania ma blachę za kanapą, więc bez rzeźbienia raczej nie podejdzie.
  13. Robert93

    Jak sprawdzać olej w e39

    A czym jest spowodowana ta mała dokładność odczytów? Pytam, ponieważ ostatnio przy wymianie oleju weszło u mnie 6L. Kilkukrotnie sprawdzany poziom wskazywał na to, że jest odpowiedni. Dodam, że sprawdzałem bagnet po numerach i zgadza się z realoem.
  14. No to pozostaje mi tylko zrzucenie paska. Nie pomyślałem żeby odpalić wczoraj auto przy okazji montażu alternatora, gdy pasek był zdjęty :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.